אהבה קצרה

14/06/2021 441 צפיות אין תגובות

מהי העונה לאהבה? לבעלי חיים החיים פשוטים. יש להם עונה בה הם מתקשטים, רוקדים שרים ועושים אהבה. ומה קורה בשאר העונות? כנראה שלא קורה הרבה.
אבל לבני אדם לא מספיקה עונה. הם מחפשים אהבה כל השנה, ביום, בלילה, לפני הצהרים, ממש חיים בלי הפסקה. יש כאלו שרוצים אהבה לכל החיים ויש כאלו שרוצים אהבות קצרות, לטעום קצת צוף ומיד לחפש אחר הפרח הבא.
כך היה שלומי, המאהב הנצחי. כבר עברו 10 שנים מאז התגרש ומאז הוא לא מפסיק לטעום ולברוח, לבעור ולשכוח, להתלהב ולהשתעמם. חבריו קראו לו הזריז כי ידע מהר להרשים נשים, לפנק, לפרגן ולהחמיא. נשים נמשכו אחרי הקסם והקלילות ששידר וכל אחת בתורה חשבה שאצלה הוא יהיה אחרת והיא תצליח לצוד אותו. די מהר גילתה כל אחת בתורה ששלומי נדלק מהר אבל באותה מהירות כבה, מאבד עניין ודי מהר ראו איך המבטים שלו ברחוב מחפשים את הבאה בתור. חבריו עם הילדים והמשכנתא קינאו בו כל פעם שהיה מגיע למפגש, רענן לבוש אופנתי ולצידו החתיכה התורנית.
"איך אתה עושה את זה" ? שאלו אותו. "בקלות", ענה שלומי. "ההתלהבות שלי היא אמיתית. גם אני חושב שהפעם מצאתי את האחת אבל אז אני חושב לעצמי, מה אתה ממהר, היית כבר נשוי, למה לך להתחייב, להקשר, לבחור. עדיף לברוח ולמצוא מישהי חדשה". "מישהי חדשה", היו אומרים החברים שלו ונאנחים. "חדשות יש רק בטלוויזיה. בחיים הכל ותיק וידוע". תמיד היה גם אותו חבר שהיה מספר על חברות האמת שפיתח עם אשתו ועל תחושת הביטחון השלווה שמשרה קשר קבוע. "כשארצה שלווה, אלך לבית אבות " היה שלמי אומר "אולי גם שם אנסה לפתות סבתות שובבות".
ואז, כפי שכתוב בסיפורים הגיעה מירי. שלומי בא למפגש עם איילה היפה אבל הקשר ביניהם כבר עבר את השיא שלו ועיניו חיפשו משהו חדש. ואכן הייתה שם מישהי חדשה שבכלל לא שמה עליו. הוא צד אותה בזווית העין וניסה להרשים בעזרת בדיחות, סיפורים וצחוק קולני אבל היא נשארה אדישה
"מי זאת", שאל בשקט. "אה זאת מירי, לא מזמן התגרשה". חוש הציד של שלומי התעורר והוא הפעיל את כל קסמיו על מירי. איילה הבינה שאיבדה את שלומי והסתלקה ושלומי ניסה את מזלו והזמין את מירי לטיול לילי. להפתעתו היא הסכימה בחיוך . היה ערב קסום שהפך ללילה סוער ומבטיח. שלומי הרגיש שהפעם מצא את מה שחיפש ונרדם עם חיוך של אושר.
כשהתעורר מצא את עצמו לבד. מה שנשאר ממירי היה פתק שהיה כתוב בכתב עגול ומקושט. "תודה לך שלומי על ערב יפה ולילה מרגש. זו הייתה אהבה קצרה ויפה אבל מחר תזרח השמש ואני אמשיך בחיי."
#כל_הזכויות_שמורות_למתי_גוטמן


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך