מקווה שאהבתם :)

איך?פשוט איך…

16/08/2013 702 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם :)

אתה מביט לה בעיניים ומנסה לחשוב איך היא יכולה ללכת אחרי כל מה שהיה בינינו?… ח? לא יודע מה לעשות, לצחוק? כי את עוד רוצה שאני ירחם עלייך…. או לבכות? שאת בכלל מעזה לעשות את זה! תצאי לי מהלב, עבר חודש. עם רק שומעת אותי כרגע או רואה אותי, היית מבינה שאני עברתי ושיחררתי. כיף לי בלעדייך ועם רק היית רואה את החיוך שלי כל בוקר או שהיית שומעת את הצחוק שלי והשטויות שאני עושה עם חברים שלי, היית בוכה ומקנא. אבל עזבי בכית הרבה, כן כן " חברות " שלך סיפרו לי עלייך, איך שבכית, איך שניסית לשחרר ולהרים ידיים אבל עד עכשיו לא מצליחה להירדם בלילות.
אני חייב להגיד לך " תעברי הלאה כי זה מה שאני עשיתי מזמן " אבל יודעת מה? אני לא יגיד את זה! יודעת למה? כי את פשוט לא שווה שאני ידבר איתך או שבכלל יבזבז עלייך זמן.
אני לא ישקר, בכיתי יום, יומיים חירפנה אותי המחשבה הזאת שבכלל הלכת אל הבן ז**ה הזה!
על מה חשבת כשעשית את זה?
ואני?
אני כמו טיפש האמנתי לך ולהצגות שלך.
וחברים?
אמרו לי לי " זהר היא משחקת בך" צחקתי להם בפרצוץ אמרתי " כן כן " והמשכתי הלאה.
המשכתי לתת לך כבוד ולנשק את שפתייך ואת? עם שפתייך רצה לנשק מישהו אחר.
בגללך הייתי עצבני, בגללך רבתי עם חברים, בגללך רבתי עם כל העולם ואישתו, בוכה בלילות, שואל שאלות, טובע במחשבות, צועק, שותתה ומעשן.
אבל זהו יום, יומיים, שלושה הכל עבר.
עברתי הלאה!
כרגע אני מחייך וצוחק, טיפה עצוב בשבילך אחרי ששמעתי שהוא שיחק בך את אותו המשחק ששיחקת בי אבל דוגרי אני שמח שהוא עשה את זה, ועכשיו? את מעזה להתחנף? לדבר איתי? לשאול אותי שאלות על ההרגשה ואיך לעבור את זה? הדבר היחידי שאני עונה " בעיות שלך " קם והולך.
ואת?
את יושבת ובוכה ולא מבינה למה? למה ככה? איך?
ואני?
חחח :) שולח לך הודעה בלילה " נכון שקארמה זה דבר נפלא? "
ואת?
רואה את ההודעה, ולא עונה, למה? כי את עסוקה בליבכות ולהרגיש חרא עם אצלך, וואלה? מגיעה לך!
נשארת בלי אף אחד או אחת!
חברים? קוראים לך " מיסכנה " ומרחמים עלייך ועושים לך טובות בכל דבר,
משפחה?
לא אכפת להם מימך.
ואני?
חחחח :) ואני כרגע נשוי על האישה הכי טובה שיכולתי לבקש, 2 ילדים בן ובת קוראים להם גו'ני ואנג'ל הם בני 11 הם כולם הסיבה שלי לחיוך ואושר יום ויום.
חברים, משפחה, עבודה, כסף, אישה אהובה ואוהבת, ילדים מאושרים.
זרקתי לישתות ולעשן.
ואני?
אני מאושר :)
ואת?
רווקה בת 30 בלי ילדים ועדיין בוכה " איך הכל נוהג להיתהפך? "


תגובות (2)

וואוו.. ממש אהבתי!!
ואני אשמח אם תקראי ותגיבי על הפרק ה11 בסיפור שלי פרחי מונטריי ! ♥♥

16/08/2013 16:57

ואוו… סיפור מאוד יפה!

18/08/2013 15:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך