אמא אני אוהבת אותו

מורי1354 24/02/2014 814 צפיות תגובה אחת

תאיר אספה את שערה החום הארוך והחלק לקוקו גבוה , היא לבשה את הג'ינס השחור וחולצה לבנה עם סמיילי חמוד , ונעלי בובה . היא כל כך נלחצה מהפגישה שהולכת להיות . אחרי שסיימת להתארגן היא הלכה לכיוון הספסל האדום וחיכתה לניב חבר שלה הבן 18 , תאיר בסף הכל בת 15 והיא כל כך לחוצה מהפגישה של אמא שלה ואופק.
אופק ותאיר לא נפגשו במקרה , יותר נכון אופק גרם לזה , כי אביו שלח אותו למשימה להתנקם בתאיר ובאמא שלה , אופק לא עשה את זה כי הוא אוהב אותה , והתאהב בה והוא רוצה לשמור עליה , תאיר יודעת את כל הסיפור אפילו היא יודעת שאמא שלה מכירה טוב מאוד את אופק , אופק רוצה להיפגש עם אמא שלה כדי לסגור את המעגל ולהסביר לה את הרגשות שהוא מרגיש כלפי תאיר.
אחרי כמה דקות אחדות אופק ניגש לתאיר , נותן לה נשיקה בפה. הם מחזיקים ידיים והולכים הישר לכיוון הבית של תאיר כדי לפגוש את אמא שלה , היד של תאיר רועדת.
"הכל יהיה בסדר , פשוט תסתכלי עליי ואת תראי שהכל יהיה בסדר" אופק אמר לה,
תאיר הנהנה לו בראש , שתיהם הלכו יד ביד זה כזה רומנטי.
אחרי כמה דקות אחדות הגיעו לבית תאיר פתחה את הדלת , איך שהיא ואופק נכנסו יד ביד אמא שלה קמה מהספה והעלתה את הגבות למעלה , תאיר התחילה לחשוש , היא הסתכלה על אופק , אופק חייך אליה והיא חייכה אליו.
"תאיר מי זה"? אמה שאלה אותה בקול מודאג,
"אמא תכירי זה אופק חבר שלי" תאיר ענתה לה ,
"אני לא מבינה" אמה אמרה לה,
"אמא תקשיבי אני יודעת את כל הסיפור , ואני אוהבת אותו והוא אוהב אותי" תאיר ענתה לה ,
"תקשיבי באמת אני אוהב את הבת שלך זאת פעם ראשונה שאני מרגיש כך" אופק אמר לאמא של תאיר ,
"לא אני לא רוצה שתתקרב לבת שלי היא גם לא לגיל שלך" אמא של תאיר אמרה לו בקול כועס.
"אמא תפסיקי אני אוהבת אותו ואם לא נוח לך עם זה אז אני יעזוב" תאיר ענתה לאמא .
תאיר תפסה לאופק את היד ושתיהם הלכו בבית של אופק החדש , אופק חיבק את תאיר ואמר :"אני אוהב אותך הכי בעולם , אל תדאגי אף אחד לא יידע שאנחנו פה".
הוא חיבק אותה חזק כאילו היא הדבר הכי יקר לו , תאיר נתנה לו נשיקה בפה זאת לא הייתה סתם נשיקה זאת הייתה נשיקה שבאה מהלב .


תגובות (1)

וואו
מהממם את מוכשרת בטירוף

24/02/2014 12:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך