ArianaGrande
האמ זה קטע מספר שאני רושמת שנקרא "האהבה עיוורת" בעיקרון זה על סיפור של ילדה בשם אמנדה שמתאהבת במישהו שהיא יודעת שהיא לא צריכה , ההורים שלה שונאים אותו , האחים ובעיקרון כולם , החברות הכי טובות מזהירות אותה שוב ושוב שהוא יפגע בה בסוף אבל כמו שאומרים האהבה עיוורת , ומה שקרה בסופו של דבר שהוא לא באמת אהב אותה ודקר אותה למוות ..

אמנדה וטוד – ואז זה קרה

ArianaGrande 23/05/2014 941 צפיות 9 תגובות
האמ זה קטע מספר שאני רושמת שנקרא "האהבה עיוורת" בעיקרון זה על סיפור של ילדה בשם אמנדה שמתאהבת במישהו שהיא יודעת שהיא לא צריכה , ההורים שלה שונאים אותו , האחים ובעיקרון כולם , החברות הכי טובות מזהירות אותה שוב ושוב שהוא יפגע בה בסוף אבל כמו שאומרים האהבה עיוורת , ומה שקרה בסופו של דבר שהוא לא באמת אהב אותה ודקר אותה למוות ..

הוא דפק בדלת , רצתי מהר לדלת ופתחתי הוא עמד שם וחיבקתי אותו , כשהתחבקנו הרגשתי שאני בטוחה , שכל הצרות נעלמו , כאילו אני על ענן רק איתו , התחלנו להתנשק וזה די זרם לחדר
הוא השכיב אותי על המיטה והוא שכב מעליי , הוא התחיל להפשיט אותי נגד רצוני , התחלתי להגיד לו תפסיק והוא אמר :"אני יעשה מה שאני רוצה , את לא מפחידה אותי"התחלתי להתרחק ממנו וצעקתי עליו :"לך מפה , אני לא רוצה אותך"
הוא החזיק אותי חזק והפשיט אותי נגד רצוני התנגדתי הכי שיכולתי והוא התחיל לאנוס אותי , זה היה הדבר הכי גרוע שקרה לי , לא יכולתי אפילו לברוח הוא נעל את הדלת ולקח את המפתח , לא משנה מה ניסיתי זה לא עזר , ניסיתי להתרחק ממנו אבל הוא החזיק אותי כלכך חזק , זה כאב לי כלכך , אחריי שהוא סיים , הוא הוציא סכין מהמכנס שהיה על הרצפה , דקר אותי וברח , לפני שמתתי אמרתי לו :"אהבתי אותך , סליחה" ועצמתי את העיניים , הוא צחק צחוק מרושע וברח ..


תגובות (9)

נחמד מאוד, אבל הכל קורה נורא מהר

23/05/2014 16:03

הסיפור שלה לא היה שהיא התאבדה בגלל בריונות ?°^°
בכל מקרה זה ממש יפה(; הכתיבה שלך טובה !

23/05/2014 16:05

לא זה לא הסיפור של אמנדה טוד
חחחחחחחח פשוט ככה קוראים לדמויות הראשיות בסיפור

23/05/2014 16:16

אה וואייי… יצאתי מטומטמת *__*

23/05/2014 17:02

אממ.. פשוט.. זה הולך ממש מהר וצפוי וקצת לא נעים לקריאה

05/06/2014 02:21

את לא מתארת מספיק את הסיפור,העלילה מתקדמת מהר מדי וכלום לא מובן,את צריכה לתאר יותר.
הנה דוגמא:
ישבתי על הספה הנוחה בביתי,ראיתי טלוויזיה ואכלתי עוגיות,
קמתי למטבח בכדי לפנות את הצלחת שמלאה בפירורים,לפתע נשמעה דפיקה ארוכה בדלת,
״מאמי תפתחי זה אני״ טוד אמר בקור רוח
״פותחת..״
סובבתי את המפתח הקטן ופתחתי את הדלת,טוד עמד שם וחייך.
קפצתי עליו בחיבוק ענק,כשאני מחבקת אותו אני מרגישה בטוחה כל כך,אני כאילו נמצאת בעולם משלי,כל הצרות נעלמות.
כששיחררתי את אחיזתי הסתכלנו אחד על השני,איזה עיניים נדירות יש לו,השיער הפשוט אבל הכל כך יפה שלו.
התחלנו לתקרב אחד לשני וזה זרם לנשיקה,התנשקנו,תוך כדי הנשיקה הוא לקח אותו לחדר,הוא זרק אותי על המיטה,נעל את הדלת ושם את המפתח בארנק שלו ואת הארנק שם על השידה הרחוקה מהמיטה.
הוא נשכב מעליי והתחיל לנשק אותי ותוך כדי להפשיט אותי,
״דיי תפסיק אני לא רוצה״
״אני לא שואל אותך״
״עוף ממני!״
״אני יעשה מה שאני רוצה״
התחלתי להתרחק ממנו אך לשווא,הוא החזיק אותי חזק והמשיך להפשיט אותי נגד רצוני,הוא התחיל לאנוס אותי,ניסיתי להתנגד כמה שיותר אך כל מה שעשיתי לא עזר,זה הדבר הכי גרוע שקרה לי בחיים שלי,זה כאב לי כל כך עד שהתחלתי לצרוח,הוא נתן לי סטירה ואמר בלגלוג
״תסתמי עוד יחשבו שאונסים אותך,אה נכון אונסים אותך״ וצחק
כשסיים הוא נישק אותי,הוציא סכין ממכנסו שהיה זרוק על הרצפה ודקר אותי עמוק בבטן.
שניה לפני שעצמתי את עיניי אמרתי
״אהבתי אותך כל כך..״
הוא צחק צחוק מרושע וברח.

טיפ קטן:
את יכולה לעשות מזה סיפור בעל מס׳ פרקים,להתחיל בהקדמה והיכרות עם חייה של אמנדה,עם כל מה שסובב סביבה,ואז להתחיל את הסיפור בכך שהיא קמה בבוקר,היא סובלת בבית הספר כי מתעללים בה,ואז העלילה תמשיך להתפתח וטוד יהיה חבר שלה,התנגדות של המשפחה,היא לא תקשיב,יעבור זמן מה ואז בא הקטע הנ״ל.
או שתוכלי לעשות מזה סיפור נקמה,כל מה שעולה לך בראש,נסי לכתוב בשפה רהוטה וגבוהה יותר,מדי פעם את יכולה להכניס סלנגים ומשפטים ציניים וכו׳.
הרעיון יפה אבל את לא מוציאה עד הסוף את הטוב של הסיפור,נסי לשפר,וכחי את עצמי לתשומת ליבך,זה לא בכוונה לפגוע אלא רק לעזור.

מקווה שעזרתי,זו אכן התגובה הכי ארוכה שרשמתי איי פעם אבל אני מקווה שהתגובה הזאת תעזור לך,בהצלחה

12/07/2014 12:02
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך