Estonian
אח שלי חזר מהצבא השבוע, ואני כל כך שמח.

אני אוהב אותו

Estonian 15/06/2012 710 צפיות 7 תגובות
אח שלי חזר מהצבא השבוע, ואני כל כך שמח.

אני אוהב אותו. אני אוהב אותו כל כך.
אני אוהב לראות אותו, מחייך, עם התיקים הכבדים על הגב.
אני אוהב אותו, אפילו שלפעמים הוא מזמזם שיר בקול הזייפני שלו, ועושה תנועות מוגזמות עם הידיים רק בשביל לעצבן אותי.
נכון, אני מתעצבן, אבל אני עדיין אוהב אותו.
לפעמים הוא קוץ ברגל, אבל לרוב הוא כמו גלידה ביום קיץ רותח.
הוא יודע להחמיא, והוא אכפתי במיוחד.
אני אוהב אותו, בעיקר כשהוא חוזר הביתה מהצבא, אחרי שבוע שלם שהוא לא בבית, ואמא עומדת במטבח ומכינה לו עוגיות בשביל שיהיה לו בשבוע הבא, ואבא מדבר רק עליו, ואז בארוחת שישי, כשהוא אוכל איתנו, אנחנו שואלים אותו שאלות, והוא, לצערו, לא יכול לענות לנו.
אני אוהב אותו.
מצחיק, שלפני שהוא היה בצבא, הוא היה בבית, ולפעמים גם הרביץ לי והציק לי. עכשיו, כשהוא רחוק, אני מתגעגע אליו.
כן. אני אוהב את אח שלי. מאוד.


תגובות (7)

זה ממש יפה אור :]
מקווה שתמשיך לכתוב סיפורים כאלה

15/06/2012 02:07

יש לך אח גדול??? איזה כיף!!!! הלוואי והיה לי! D:
וואי, אני חושבת עכשיו על אחים שלי ועל איך שהם ירגישו כשאני אתגייס חחחח.
זה קטע מדהים, באמת!!

15/06/2012 04:09

זה מזה נכון..אח שלי בישיבה ואני כל הזמן מתגעגעת אליו..
זה עצוב כל כך…

15/06/2012 04:27

וואו…. זה ממש ממש נכון :) כשאני בטיולים אחותי מתקשרת אליי ב12 בלילה! והיא בת שש!! כדי להגיד לי לילה טוב. :)

15/06/2012 06:33

הייתי שמחה אם היו לי יחסים כאלה עם אחי הגדול…
אבל בוא נגיד שהאהבה בינינו לא פורחת לגמרי.. נחמד שיש לך יחסים כאלה עם אחיך..
בטח לפעמים זה כיף לדעת שיש לך על מי לסמוך ועם מי לדבר כשאתה צריך עידוד:)

15/06/2012 06:53

אור זה קטע ממש יפה, אין לי כל כך מה להגיד חוץ מזה שאני מקנאה בך מאוד…

15/06/2012 11:07

כיף לך, לפעמיים צריך להתרחק מאנשים בשביל להבין שאתה רוצה אותם קרוב אלייך:)

08/07/2012 18:49
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך