אני יודע שאת אוהבת את זה

17/05/2017 4202 צפיות אין תגובות

אני עומד. מחבק אותך מאחורה, מלטף אותך לאורח פנייך, מעביר את האצבעות, מחזיק אותך עם היד השנייה בבטן, לא נותן לך לזוז. את מרגישה את הזין שלי עומד בין הלחיים של התחת שלך, זז קלות וכל תזוזה מורגשת מאוד, ומחרמנת אותך מאוד. אני מגיע עם האצבע שלי לפה שלך, את פותחת אותו ומוציאה גניחה. "תמצצי" אני לוחש לך ומלקק את האוזן שלך. את מתחילה למצוץ את האצבע, לאט לאט ומגבירה את הקצב. מדמיינת שזה הזין שלי שאת כל כך רוצה בפה שלך. עם היד השנייה אני מלטף לך את החזה. מכניס יד לתוך החולצה וחופן את הציצי שלך, צובט את הפטמות. אני מוציא את האצבע ומכניס שתיים במקום. יותר צפוף אבל את אוהבת את זה. אני צובט את הפטמות שלך יותר ויותר חזק, מזיז את האגן ואת מזיזה באותו הקצב, מרגישה את הזין חזק מאחורה. אני מוציא את האצבעות מהפה וחונק אותך, ומכניס את היד השנייה לתוך המכנסיים שלך, דוחף אותך קרוב אליי, ולתוך התחתונים שלך. אני נוגע בדגדגן שלך ומנשק אותך בלחי ובצוואר, ואת בהיי מטורף, נוגעים בך בכל הגוף ואת מרגישה מדהים. אני מכניס אצבע לכוס שלך, ונוגע באיזור התחת, אני יוצא מהכוס ונותן לך לטעום "טעים לך?" אני שואל ואת עונה בגניחה "כןןן טעים לי". אני מחזיר את היד למכנסיים. "ילדה טובה, ילדה חרמנית שלי".


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה