מורי1354
עומר עזב את העיר כי הוא הבין שהוא רק מסבך את החיים ש עדן ומסכן אותה , והוא אהב אותה באמת שהיה חשוב לו לעזוב מהר לפני שיקרה לה משהו , הוא פחד שיקרה לה משהו , אבל בסוף הסיפור נופל עליו הדבר הנורא מכול שהוא דורס אותה . זאת לא הייתה הכוונה שלו.
הוא רצה להתרחק ממנה כי הוא אוהב אותה

אני עזבתי את העיר כי אני אוהבת אותך

מורי1354 23/02/2014 943 צפיות 2 תגובות
עומר עזב את העיר כי הוא הבין שהוא רק מסבך את החיים ש עדן ומסכן אותה , והוא אהב אותה באמת שהיה חשוב לו לעזוב מהר לפני שיקרה לה משהו , הוא פחד שיקרה לה משהו , אבל בסוף הסיפור נופל עליו הדבר הנורא מכול שהוא דורס אותה . זאת לא הייתה הכוונה שלו.
הוא רצה להתרחק ממנה כי הוא אוהב אותה

"עדן היקרה שלי אני מצטער שקלקלתי הכל , אני רק רוצה שתדעי שאני אוהב אותך ובגלל זה אני עוזב את העיר ,כדי שלא יפגעו בך . אני לא רוצה שיקרה לך משהו , אני יודע שזה קשה אבל את חייבת להבין שאני עושה את זה רק כי אני אוהב אותך , וחשוב לי שתמיד תהיי מאושרת אני מצטער , זה הכל קרה באשמתי .
אהובתי אני אוהב אותך , נשמה שלי.
אוהב אותך עומר."
זה מה שכתבתי לעדן אני סגרתי את התיק ושמתי לה את המכתב על השולחן , אני רוצה שהיא תיהיה מוגנת זה הדבר הכי חשוב לי .
שהאנשים שאני מסובך איתם לא יגיעו אליה , אני עוזב את העיר כי אני אוהב אותה.
יצאתי מהבית התקשרתי לכפיר חבר טוב שלי שיבוא לקחת אותי אבל הוא לא יכל כעסתי מאוד עליו כי זה חוסר אחריות.
אחרי כמה שניות אחדות לקחתי את המכונית השחורה שלך אח שלי עמוס , אין לי רישיון עדיין אבל אין בררה . התחלתי לנסוע אחרי כמה דקות אחדות ראיתי את עדן באה לחצות במעבר חצייה באתי ללחוץ על הברקס ובטעות לחצתי על הגז ודרסתי אותה . עצרתי את המכונית אפילו שמעתי חריקה וראיתי את עדן נמחצה על הכביש , לא ייאמן עוד פעם זה בגלליי באותו רגע רציתי גם אני למות.


תגובות (2)

די אירוני ,לא?

23/02/2014 10:05

מה זה אירוני ? ותודה שאת מעירה לי כי אני רוצה לדעת מה לתקן . ובאמת אני קוראת פה סיפורים שירים ואני רואה ילדים עם כישרון .
אז את יכולה להגיד לי מה זה אירוני?

23/02/2014 11:17
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך