אני רוצה להרגיש אותך.

22/02/2022 593 צפיות 5 תגובות

אני רוצה להרגיש אותך בתוכי, בזמן שאנחנו נסחפים בריקוד אינסופי שמוכתב על ידי קצב פעימות הלב שלנו, לתוך אוקיינוס של תשוקה.

אני רוצה להרגיש את החום של השפתיים שלך כנגד הצוואר החיוור, הפגיע שלי.

אני רוצה להרגיש את ידך משולבת בידי, מבשרת לי שכאן אני בטוחה. שכאן אני יכולה. שכאן מותר לאהוב, להתמסר, להיות.

אני רוצה להרגיש את הנשימה שלך על הכתפיים שלי, מלטפת ברוך וגורמת לאצבעות הרגליים שלי להזדקר.

אני רוצה להרגיש את כובד הגוף שלך עליי, משתלב באופן כה מושלם עם גופי, נכנס לתוך קימוריי הרבים ומתיישב בתוכם כמו החתיכה האחרונה בפאזל.

אני רוצה להרגיש את הרעידות בקולך, מתמזגות עם האנחות שבוקעות מפי.

אני רוצה להרגיש את מנח ידיך, מלטפות, מכווצות, מזיזות ומרפות את ישבני.

אני רוצה להרגיש קרובה אליך, לא רק פיזית. לנשום את האוויר שאתה נושם, לקבל כל פיסה ממך ולנצור לנצח, בזיכרון.

אני רוצה להרגיש את הדם זורם בעורקים שלך, מתגבר….. עוד…. ועוד… ועוד.. ועוד ועוד ועוד ו.. עוד!

אני רוצה להרגיש אותך.
אני רוצה להרגיש.
אני רוצה.
אני.
אותך.


תגובות (5)

הי,

חשבתי שזה היה כתוב טוב. משהו בקצב של השיר, הצליח להעביר את התחושה של האקט עצמו או אולי הפוך. האקט המתואר נתן לשיר קצב.

אני לא בטוח, אולי היה מקום להגבלת גיל בכותרת. אולי אני סתם זקן.
היתה שורה אחת שפחות התאימה לה, והיא השורה "לקבל כל פיסה ממך ולנצור לנצח, בזיכרון."
הרגשתי שהכל סובב סביב "כאן ועכשיו" מצמצם את כל ההוויה לרגע אחד, והשורה הזו הוציאה אותי מתוך התחושה הזו. כאילו במקום להיות ברגע ולחוות אותו, את מתכננת את העתיד. (או את העבר של העתיד – "זכרון" ו"נצח")

תמשיכי לכתוב ולשתף.

23/02/2022 10:19

    תודה על התגובה והביקורת הבונה ^^
    אקח לתשומת ליבי בפעם הבאה

    24/02/2022 15:38

הרגשתי שאני מתמסרת לקטע תוך כדי קריאה. התיאורים העבירו את התחושות בצורה נפלאה בעיני ובכללי הזרימה והכתיבה של הקטע פשוט מדויקת ומהנה לקריאה.

אישית אני לא הרגשתי כמו גיד בנוגע לשורה ההיא. לא הרגשתי שהיא מתכננת לעתיד, אלא דווקא שהיא כן נשארת ב"כאן ועכשיו", פשוט שזה יותר מתכוון למשהו שאפשר להסתכל עליו גם בעתיד, ולחוות מחדש את התחושה של הרגע. (לא בטוחה שכתבתי את מה שרציתי בצורה מובנת כל כך).
אבל היי, דעות שונות זה בריא =]

בכל מקרה, אהבתי מאוד .

24/02/2022 20:05

אהבתי את ההקבלה של הפיזיות עם הרגש הנפשי..

בקשר למה ש GidLevin84 כתב.. אני גם חושבת שבתוכן מיני שייך לשים הגבלת גיל או תוספת הערה *תוכן מיני.

המשך כתיבה פוריה

(ואיזה קטעים יש לנו אותו שם עט)

06/03/2022 12:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך