ארבעת החלומות~♥ #2

14/03/2011 279 צפיות אין תגובות

עשרים וארבע שעות לאחר מכן- כשנרדמתי- אותו בחורצ'יק הופיע שוב בתוך ראשי. לעולל לי תעלולים.
ובחלום הזה, הופיעה גם אחותו וחברה נוספת שלי.
בחלום היינו כולנו עם עוד מספר ילדים אחרים, בסיור של קבוצת נוער הלומדת על חיות וחרקים טרופיים במין יער גשם שכזה..
אינני יודעת איפה.
והעלילה בחלום התרחשה כאשר כל אחד בשק השינה שלו, וכמה דקות לפני "כיבוי האורות" ניצלנו את הזמן כדי לפטפט על היום העבר עלינו.
הזמנתי את הנער לבוא ולהצטרף לשיחה עימי ועם אחותו וחברתנו. אך הוא היה אילם בחלום-וסירב בהינד ראש מנומס.
אך לא זמן קצר לאחר מכן- יתוש ענקי, או יותר נכון- מוטציה ענקית בצורת חרק מעופף. צצה משום מקום והתחילה להפחיד את כולם. (אני נשבעת לכם- זה אמיתי!)
היתוש הכל להתקרב לכיווני ואני פלטתי צרחה מבועתת, אלא שאז- אותו הנער, הצליח להדוף את היתוש עם נבוט מעץ, והציל אותי.
בקושי הצלחתי למלמל הוקרת תודה- והוא בטח הבין את כוונתי וחייך אלי.
הוו, אילו הייתם יודעים איזה חיוך משווה לב יש לו במציאות, הייתם נמסים.
לא סקסי מידי, לא תינוקי מידי, ולא מאושר מידי. פשוט מושלם!! אפילו הייתי מתארת את חיוכו כחיוך שהם הצלחת להוציא אותו מימנו- זה בערך כמו לזכות בהגרלה למיליון דולר!
הוא חייך עלי פעמים מעטות במציאות.
וכשהתעוררתי, חיוך ענקי נפרש גם על פני!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך