Echoes
דולב תמיד מדבר על לובסטרים. כל פעם שאנחנו רואים חנות חיות, אנחנו נכנסים וישר הולכים לבדוק את הלובסטרים. הוא הבטיח שליומולדת שלי הוא יקנה לי לובסטר, אבל זה עדיין לא קרה. היה לו יומולדת יומיים אחריי, אז כתבתי את הסיפור הזה במיוחד בשבילו. :)

Fool's Garden - Lemon Tree
http://www.youtube.com/watch?v=bCDIt50hRDs

אשת הלובסטר

Echoes 05/01/2013 845 צפיות 4 תגובות
דולב תמיד מדבר על לובסטרים. כל פעם שאנחנו רואים חנות חיות, אנחנו נכנסים וישר הולכים לבדוק את הלובסטרים. הוא הבטיח שליומולדת שלי הוא יקנה לי לובסטר, אבל זה עדיין לא קרה. היה לו יומולדת יומיים אחריי, אז כתבתי את הסיפור הזה במיוחד בשבילו. :)

Fool's Garden - Lemon Tree
http://www.youtube.com/watch?v=bCDIt50hRDs

לא ראיתי יום מימי, לא אכלתי שוקולד ולא שתיתי יין. כל תוכלת חיי הייתה כלום. שמיים שחורים ריקים מכל כוכב. שממה. שקט של ריקנות.
לקחתי מכחול וציירתי נקודות קטנות לבנות ובוהקות בשמיים השחורים, ואז מחקתי את זה וציירתי שמש ושמיים כחולים. ציירתי את הים ואת היבשה, את הצמחים ואת החיות, עננים, גשם, קשת בענן, ולבסוף… ציירתי את עצמי, עם ידיים ורגליים, שיער ועיניים.
הלכתי בודד בארץ, יחף, הרגשתי כל דשא שנרמס תחת כפות רגליי וכל עפר שנדבק אליי. דשא נרמס, עפר נדבק, פסיעה, זחילה, המגע הקר של העלים, גשם ורוחות שמעיפות את שיערי.
הייתי בודד.
לקחתי מכחול וציירתי אותה, ואז הכל התחיל…
היא הייתה יפה כמו השקיעה ומיוחדת כמו הקשת בענן. עיניים כחולות כמו הים ושיער כמו חוטי עננים משתרכים וארוכים. בהתחלה היא לא ידעה לדבר, אז כשהיא הייתה רעבה, היא הצביעה על פרי והייתי קוטף לה אותו, גם אם זה היה הפרי שבצמרת העץ.
כשהיא למדה לדבר, היא פשוט ציוותה עליי והייתי עושה כל מה שהיא אמרה לי.
אחר כך היא ביקשה בגדים, אז הכנתי לה שמלה מפרחים… היא לא אהבה אותה, אז הכנתי לה אחת אחרת מענפים יבשים.
ואחר כך… היא ביקשה לובסטר.
היינו בטיול על החוף הארוך, והמגע העדין של החול דגדג את כפות רגליי. היא עצרה ליד שלולית קטנה וצפתה. היא שם יצור קטן ואדום עם זוג צבטות מאיימות. לא אהבתי אותו, הוא היה מוזר, ממש חייזר!
שתבינו, אני ציירתי אך ורק חיות חמודות. ארנבונים, כלכלבים, ציפורים יפות. לא חייזרים אדומים! נגעתי בו והוא צבט אותי! אאוץ'! אותו אני לא אוהב!
"אותו אני אוהבת! אותו אני רוצה!" היא חייכה אליי חיוך לא נעים. ידעתי שאני חייב לתת לה אותו.
נגעתי בו שוב והוא הזיז את המחושים האדומים שלו כאילו שהוא מנסה לקרוא את מחשבותיי. החלפנו מבטים וידעתי שהוא מרושע.
"החלפתי איתו מבטים. הוא מרושע! רוצה משהו אחר?" שאלתי.
"לא! אך ורק אותו!"
אז הוצאתי אותו מהמים ושמתי אותו על כף היד שלה. הם מיד נהפכו לחברים. הוא הזיז את המחושים שלו על העור שלה והחליף איתי מבטים. 'היא שלי'.
הלכתי משם מאוכזב.
היא והלובסטר נהפכו להיות חברים טובים. הוא חתך בשבילה עלים ופירות וביחד הם הלכו לטיולים ארוכים…

ואני… אני הלכתי בודד בארץ, יחף, והחול שתחת הרגליים שלי היה חם ולא נעים. התגעגעתי אלייה ממש, איך יכולתי לתת לה ללכת בלי מאבק?!
יום אחד נפגשנו. הלובסטר כבר לא היה. לגופה היא לבשה את שמלת הפרחים שהכנתי עבורה, באה בכריעה!
וזה היה מאוחר מדי…. שתבינו, אני כבר ציירתי לי אחת אחרת, יותר מיוחדת, עם עננים בעיניים ושיער כמו הים. בשביל אשת הלובסטר ציירתי את אדם, שנראה קצת כמוני, ואותם שלחתי לגן עדן, שיחיו בשלום.
מה שהם לא יודעים זה שאת גן עדן מילאתי בחיות ממש מוזרות! לובסטרים, ג'וקים, נחשבים ומלא יצורים ממש דוחים, שעכשיו גם מחשבות הם קוראים! הם מצמידים מחושים או קשקשים וההרהורים שלך אליהם עוברים. הטמנתי את הפחד מהם אצל האדם בלב.
עכשיו היא תדע עם מי לא להתעסק!


תגובות (4)

הסוף קצת קריפי….

05/01/2013 13:43

טוב,קודם כל – יצא לי לקרוא גם את הקטע הקודם שכתבת
(מצטערת שאני כותבת לך תגובה אחת במקום שתיים).
גברתי,את כותבת פשוט מקסים!
התיאורים שלך ממש מיוחדים,והטקסט כזה קליל ונעים לקריאה!
אני מאוד אהבתי את הכתיבה שלך.
ברוכה הבאה,
ואני ממש מקווה שתמשיכי לכתוב כאן;)
נ.ב אני בטוחה שתקבלי לובסטר ביום מן הימים…

05/01/2013 14:19

איזה סיפור מקסים!
קצת לא הבנתי את הקטע עם הלובסטר, שדווקא אותו היא רצתה(אני מתכוונת מבחינת הדימוי, איך זה מתבטא בחיים שלנו), אבל אני אשמח לשמוע פירוט בהרחבה בפעם הבאה שניפגש.
איזה כיף שאת מפרסמת את הסיפורים שלך! עכשיו עוד אנשים יוכלו ליהנות מהכישרון שלך.

06/01/2013 00:40

כן, זה סיפור די קריפי. אותי זה די שעשע.
לילוש, גם אני מקווה לקבל לובסטר… הוא אמר שיום אחד אני אגיע למשרד ואמצא שם אקווריום עם לובסטר. נראה מתי זה יהיה…
מרי, הלובסטר… סתם נורא בא לי לובסטר בתור חיית מחמד. אפשר לנתח את זה :)

06/01/2013 11:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך