החלטתי להפסיק את הסיפור הקודם כי אין תגובות בכלל.. אבל ננסה חדש שוב?

אתה..

02/05/2014 722 צפיות תגובה אחת
החלטתי להפסיק את הסיפור הקודם כי אין תגובות בכלל.. אבל ננסה חדש שוב?

אתה.. כן אתה שנפגעתי ממך כבר יותר מידי פעמים ותמיד אני חוזרת בחזרה… לא בגלל שאני סתם מפגרת ורוצה להיפגע שוב.. פשוט יש לך את הקסם הזה .. יש לך את הכוח לשבות אותי ולגרום לי להתאהב בך כל פעם מחדש.. אני כל הזמן מנסה שיקרה משהו… לא היינו ביחד אף פעם והספקת לשבור לי את הלב כבר 3 פעמים וכל פעם אני מנסה לומר לעצמי שזה לא יקרה שוב… משכנעת את עצמי שאתה אוהב אותי כמו שאתה אומר לי..וגם לכל שאר הידידות שלך.. אתה אומר שאני מיוחדת אבל אם באמת הייתי מיוחדת לא היית אומר את אותו הדבר לאחרות… אני לא מבינה איך זה כיף לך לפגוע באותה האחת 3 פעמים.. ומתנהג תמים כאילו כלום לא קרה.. ותמיד אני מאשימה את עצמי שהכל באשמתי כי אנחנו בכלל לא היינו חברים אבל למה? למה אתה גורם לי לפתח אשליות כל פעם מחדש?
אז כן.. עכשיו אני מנסה להתגבר עליך, עכשיו אני הרבה יותר חכמה מפעם.. אני עברתי לבנים אחרים.. שהם נתנו לי הכל… הם אהבו אותי חיבקו אותי נישקו אותי אבל החיבוק שלך.. המגע שלך.. הוא שונה.. אולי אני אוהבת את הכאב הזה ואולי אני פשוט מטומטמת מספיק בשביל להאמין לך כל פעם מחדש…
אני לא בטוחה אם מה שיש בנינו זה אהבה … אולי אני אפילו לא אוהבת אותך .. אני כל הזמן מתבלבלת בגללך..
והיום.. כן היום.. אתה התייחסת אליי כמו אחת מהחברות הזו*** שלך ובאמת שנשבר לי כבר.. אין לי כוח לדרמות שיש בנינו… אין לי כוח למשחקים שאני משחקת אותה כאילו אני לא אוהבת אותך … ושאתה אומר שאתה אוהב אותי וזה שונה כי אני יודעת שזה לא..
דיי כבר זה נמאס.. אל תשלח הודעות, אל תתקשר, אל תדבר עם חברות שלי עלי, פשוט ננתק קשר כאילו לא קרה כלום כי אני יודע שמבחינתך אני הייתי סתם עוד איזה מישהי
אני לא יודעת למה לקח לי כל כך הרבה זמן לוותר על זה.. אולי פחדתי שאם אני אאבד אותך אין דרך חזרה ואולי אני אתחרט ואתה באמת אוהב אותי אבל עכשיו אני יודעת שיש אחרים.. במגע שלך היה משהו שונה אבל אולי במגע של אחר זה יהיה מיוחד ויותר טוב ממך.. אולי אני אמצא מישהו שיתייחס אליי נכון.. ומישהו שלא יתייחס אליי כמו הידידות המגעילות שלך .. תמיד יש יותר טוב.. תמיד.. אז הגיע הזמן לוותר.. אתה תלך לאחרות ואולי תגלה שאהבה כמו שנתתי לך לא תמצא באף מקום אחר.. אולי תתחרט אבל אני כבר אהיה עם מישהו אחר.. כי אליך אני כבר לא חוזרת.. כל הדמעות כבר לא ירדו… כי יהיה מישהו יותר טוב ממך.. ואתה תאכל את הלב ותבין איזה אהבה הפסדת…
עכשיו אני התבגרתי, אני יותר לא כועסת, לא עצובה, ולא שמחה בגללך.. אני התגברתי עליך, לא מחכה להודעה שלך כל יום.. ולא צריכה את היחס שלך…
אני גם לא שונאת אותך, כי לימדת אותי לקח לחיים… לא להתאהב שוב..


תגובות (1)

וואי כל כך נכון !! התרגשתי !

10/05/2014 23:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך