lizza.nort
אני כבר באמת לא יודעת.

באגרופים קמוצים-אזהרה! יאוי\סלאש

lizza.nort 09/06/2014 1530 צפיות 11 תגובות
אני כבר באמת לא יודעת.

לוק וניק מכירים מאז היום בו שניהם הגיעו לאמריקה. הם הגיעו באותו יום, אותה שעה, ממדינות שונות.
ניק הגיע מאוסטריה, עם אב אוסטרי ואם פולנייה. לוק הגיע מרומניה, עם אמו הרומנית ואביו המולדבני.
המשפחות נפגשו במקרה, כאשר שני הילדים היו רק בני ארבע שנים.
המשפחות החלו לדבר, וכך התברר שהם עומדים לגור באותה עיר וללת יחד לאותו גן.
"אני לוקאס, אבל זה לוק." אמר לוק בפעם הראשונה, בשדה התעופה.
"ניקולאס, אבל זה ניק"
למען האמת, ניקולאס תמיד היה ניקולאס, אבל הוא החליט לנסות את השיטה של לוק, ומאז הוא ניק.

ללוק תמיד היו בעיות שליטה בכעס. הוא היה מתעצבן בקלות על שטויות והיה ילד מאוד אלים, למרות שהיה דקיק ונמוך. הוא יכל להכות בחוזקה שלא תבייש אף גיבור. לרוב היה נותן אגרופים.
למזלו, ניק תמיד היה שם. לוק תמיד הרביץ לניק, צעק עליו שהוא מעצבן ושהוא שונא אותו וציווה עליו ללכת פעמים אין ספור. בכל זאת, ניק נשאר שם, שומר על לוק.
יום אחד לוק פגש ילד קצת נכה, שיכול ללכת מדי פעם ומדי פעם לא. הילד היה ארט, והוא היה טרף קליל לבריונים, אז לוק החליט לתקן את העוול שנגרם בזה שהוא יגן על הילד. ובאמת, ארט היה דקיק אף יותר מלוק, ושביר בהרבה.
לוק הכיר בין ארט וניק וכך נוצרה החבורה.
במשך שנים היא התפתחה, וגם קטיה, סושי, שיימוס, קאטו, ג'יימס ועוד נוספו לאותה חבורה.
לרוב, כאשר היו ביחד, היו מתחלקים לקבוצות לא נפרדות במיוחד בתוך הקבוצה הגדולה ודיברו. ניק ולוק תמיד היו מגיעים לריב, שלרוב כלל בו מכות.
יום אחד, הקבוצה דיברה על משהו וניק ולוק רבו על משהו אחר. זה היה רק יום רגיל, עד שקרה משהו פחות רגיל.
לוק, סמוק כתמיד, צעק על ניק להפסיק להסתכל על אנשים מאחר והוא שייך אך ורק לו, ולאחר מכן נישק אותו.
ניק כלל לא ציפה לזה. עיניו נפקחו לגודל של צלחות, גבו התקמר כדי להגיע לגובהו של לוק, והוא התרחק ממנו בהפתעה.
האגרופים הרפויים של לוק התקמצו מידית, אך במקום לפגוש בגופו של ניק הם השתחררו, נותנים לבעליהם לרוץ מהמקום בשיא המהירות.
ניק עמד שם, המום, כל החבורה בוהה בו.
"נו כבר, אידיוט, רוץ אחריו!" ציוותה קטיה, שהיה הראשונה לפצות את פיה.
"אתם צוחקים?… הוא יהרוג אותי…" מלמל ניק, נוגע בפיו בעדינות. "שארט ילך, הוא בחיים לא יפגע בו"
"תסלח לי," התחיל ארט לומר "אני זה שלוק נישק הרגע או אתה?"
ניק שתק בתשובה
"יופי"

לוק הגיע לחדר ריק, דמו מפמפם בעורקיו וראשו מתפוצץ. נכון, כבר שנים שהוא אוהב את ניק, אבל לנשק אותו? מול כלום? מה קרה לו?
הוא היה חייב להרביץ למשהו. הוא היה חייב לעשות משהו עם הפאניקה שמילאה את כל כולו.
ואז הוא ראה אותו. החלון. פשוט נמצא שם, עם הקיר.
אגרופיו של לוק התקמצו.
לוק נתן את כל כוחו במכה הזאת, שברי הזכוכית חתכו את ידו מכל זווית אפשרית והדמעות סוף סוף ברחו מעיניו, מלוות בצרחה קטנה מעורבת ביבבת כאב.
ניק הופיע בדלת של אותה כיתת לימוד זנוחה, ורץ אל לוק, אגרופיו קמוצים גם כן. הוא חיבק אותו בפחד, ולוק פשוט נשבר-סוף כל סוף הוא נשבר-ובכה בקול רם, לא אכפת לו מי ישמע.
ניק רק חיבק אותו.
ובחיבוק, כפות הידיים של שניהם היו קמוצות לאגרופים.


תגובות (11)

וואו, זה היה… טוב קודם כל, אני אומרת לך כל הכבוד! הרבה אנשים אומרים דברים ראיים על גייז, אבל לכתוב על זה זה באמת לוקח אומץ. ואני חושבת שזה ממש לא פייר לצחוק על הנושא, כי הם אנשים בדיוק כמונו, פשוט עם בחירת מין שונה. תמיד אמרו לי שגייז הם לא בסדר, משהו לא טוב אצלם, אבל אני יודעת שזה לא נכון. אולי הם לא כמו כל האחרים, הם שונים ומיוחדים וזה מה שטוב אצלם. אבל באמת להרביץ כל הזמן? לא דרך טובה להוציא עצבים, לוק, לא דרך טובה. אני אהבתי את הסיפור הקצר הזה, ואני נותת לך כל הכבוד ענקי ממני :)

09/06/2014 03:23

    תודה רבה, והאמת שאני כותבת הרבה פעמים על גייז אבל… לא תמיד מפרסמת~ ^^" אבל לדעתי זה חמוד שלוק תמיד מרביץ לניק אבל ניק נשאר, לא?
    ואני מודה לך מאוד, ושמחה שאהבת את הסיפור. רק התעוררתי, ולהתעורר לתגובה כזאת זה להתחיל יום בחיוך.

    09/06/2014 06:59

הווו ממש חמוד ^~^

09/06/2014 07:02

אני אוהבת גייז!!!
ליזה הסיפור שלך הציל אותי מלימידה חופרת של חברות שלי על הבוקר.
הדיבורים שלהם מחרפנים אותי.

09/06/2014 07:43

    הידד~ אני שמחה ^^
    ואני יודעת שאת אוהבת גייז~

    09/06/2014 07:49

    איך את יודעת? זה סוד.

    09/06/2014 08:25

    והנה הראיות:
    זכורה לי פעם אחת כי אמרת שאת אוהבת יאוי
    או שאמרת שכתבת סיפור יאוי או שרייצ'ל כתבה אותו ואת שמחת מאוד ורצת לקרוא
    והנה עוד ציטוט מתגובתך על קטע אחר:
    אני לתומי מסיימת לראות סרט על גייז וחושבת, לו רק היה משהו ששומע לתפלתי…
    ואז למול עייני מופיע לא אחר מסיפור יואי.
    אם ראית סרט על גייז זה אומר שאת אוהבת אותם. האהא

    09/06/2014 08:43

    תפסת אותי!
    אני נכלמת.

    09/06/2014 13:34

זה סיפור ממש חמוד!

09/06/2014 13:10

    תודה רבה~ איזה כיף שאתה [כן, אתה] מגיב כל הזמן~
    אין לי מספיק בנים א אני אעמיד פנים שאתה בן למרות שיש לי הרושם שאתה בת [?]

    09/06/2014 15:04
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך