כותבתבליכותרת
משינה - נגעה בשמיים :https://m.youtube.com/watch?v=c1kQgVUQCVo

בהשראת -״ נגעה בשמיים״ של משינה ,סיפור קצר וחד פעמי.

כותבתבליכותרת 27/07/2015 1120 צפיות 2 תגובות
משינה - נגעה בשמיים :https://m.youtube.com/watch?v=c1kQgVUQCVo

״ נגעה בשמיים ,
לא יכלה לצאת מזה ,
פרשה כנפיים ,
כשקפצה מגובה מגדל המיים״
שרתי את זה בפאב הקטן והעלוב של סמטאות העיר , ידעתי שהיא תשב שם שותה כרגיל עד שכבר לא זוכרת איך קוראים לה אחרי שגם השיגה לה את המנה האחרונה להיום .
היא ישבה על הבר , עם שיער פרוע ובגדים מוזנחים , היא הסתכלה עלי ואז חזרה לשתות מהכוס שלה .
אני סיימתי את השיר וירדתי מהבמה , נעמד לידה
״תעשה לי ויסקי״ אמרתי לברמן
היא הריחה נורא , ונראתה עוד יותר.
לא הבנתי כבר למה עדיין אכפת לי ממנה , סמרטוטים זה לא הקטע שלי , אני לא אוהב בנות מוזנחות.
התיישבתי על הבר והתחלתי לשתות את הויסקי שלי , היא שתקה ולגמה את שלה .
״נגעה בשמיים … לא יכלה לצאת מזה״ היא התחילה לזמזם בחיוך , מצחקקת לעצמה.
״למה עוד אכפת לי ממך?״הבטתי בה בגועל
״למה באמת , למה?״ היא דפקה על הבר בידה.
זה אבוד , זה כמו לדבר עם כלב … שאתה יודע שגם אם הוא הבין אותך , לא תזכה לתשובה.
״את ממשיכה לעשן את כל החרא הזה?״שאלתי כאילו שלא ידעתי
היא גיחכה וחשפה שרוולים , על הזרועות שלה נקודות נקודות
״את מזריקה?״ צרחתי
״ששש… זה סוד״ היא לחשה ואז צחקקה.
נזכרתי כמה יפה היא הייתה בתיכון , ילדה מתולתלת , נראת תמיד כאילו יצאה ממגזין .
ואיך הייתי מאוהב בה , והיא ? היא אף פעם לא ראתה אותי .
היא חיפשה ריגושים , והתאהבה רק בגברים גברים , גדולים ממנה , שניצלו אותה .
ואני הייתי צריך לחבק אותה כל פעם שאחד מהם זרק אותה .
תמיד חשבתי שבסוף היא תעורר ותבין שאני הגבר שלה , אבל הקינג האחרון שלה גרם לה להישבר.
הוא השלה אותה , גרם לה להתמכר אליו ואז גילה לה שהוא נשוי ושזה צריך להיגמר.
היא נשארה לבד , הפרוצה של העיר , והוא יצא מזה חלק.
והיא בכתה ובכתה ואני שתקתי וחיבקתי , אבל הלב שלי צעק ״מגיע לך כלבה , מגיע לך כי לא ראית אותי״.
ועכשיו היא יושבת כל היום בפאב העלוב בסמטאות העיר , עד ששוכחת את שמה . ואני לא מצליח לשכוח את שמה …


תגובות (2)

וואו.
כתיבה מדהימה.
הייתי שמחה לראות המשך :)

28/07/2015 17:51
סיפורים נוספים שיעניינו אותך