גרביים בריח אלגנט

מיכלי 24/05/2013 752 צפיות אין תגובות

חבר? חברה? היו, הלכו ובאו בין דרכיו של החיים אבל לא נשארו יותר מדי זמן. גם בנים, גם בנות. בחיי שחיפשתי בלי לברור בפינצטה- סינון מינימאלי שבדרך כלל הסתכם ברצונות בסיסיים. היה מי שאמר שאני מחליפה אותם כמו גרביים, היתה מי שאמרה – כמו גרביונים זולים שנותרים בהם רכבות אחרי לילה אחד. לעתים הייתי מלאך, לעתים שטן, לפעמים מלכה של מישהו ולפעמים שפחה של אחר. ״תמיד באור עמום של מועדון דאנס בר את נראית אחרת, מעושנת יותר וחכמה פחות״ אמר לי איזה סטודנט שנה ג׳ שמתמחה ב ננו- פיזיקה. ניסיתי לנתח את המשמעות של המילים ״חכמה פחות״, למה? כי אני בלונדינית? כי אני אוהבת לשים ליפסטיק אדום וללכת בלי חזיה? כי אני אוהבת גם להיות זונה לפעמים? הסטודנט משנה ג׳ נשאר חצי שנה לערך. אחר כך הוא התחיל לגמגם כי לא היה לו נעים שהוא לא מסוגל להביא כוסית זולה לאמא הפולניה שלו. רציתי לומר לו- שגם אמא שלי חצי פולניה וההורים של אבא שלי בכלל מסלובקיה שזה נמצא איפהשהו באירופה, ובכלל!!! לעזאזל מה זה משנה?? אבל אני בולעת מילים ידועה לשמצה, לפחות בעיני עצמי, אז כרגיל שתקתי, ולשתיקה שלי תמיד יש מחיר: היא גורמת לנוטש להרגיש רגשות אשמה כבדים, כי המבט שלי נהיה פתאום אפור כהה של ענן עם גשם במקום כחול של ים. ואז הוא עזב מאד מאד מהר. ארז מיטלטליו עוד בלילה. ״במקרה״ יומיים לפני כן הוא מצא דירה נהדרת להשכרה בדיוק ליד האוניברסיטה במחיר מציאה שאי אפשר לפספס, עם שתי שותפות חדשות שאין להן בעיה להכניס גם את הבגדים שלו למכונת כביסה (שונא לעשות כביסה כי זה גוזל זמן חשיבה אנליטית ..). מצאתי את הגרביים שלו מתחת לספה האדומה שאיזו מישהי מכרה לי אותה בחצי מחיר לפני שנתיים. לא עברו כביסה. הריח שלו עדין דבק בהן. לא ריח של זיעה חס וחלילה, ננו פיזיקה שלי הוא אדם נקי ואסתטי. ריח של גבר חכם כזה, עם משקפיים אלגנטיות שבטח עלו הון. אני לא זורקת אף פעם אוצרות לפח, אז הנחתי אותן בדיוק כמו שהן ליד התמונה מהטיול לתאילנד. למה? כי תאילנד עבורי היא מקדש לזיכרונות נעימים, בריחה רחוק מהכל. מתל-אביב הרועשת והביצתית. נוצר לי עוד בור בלב, ונשארה לי מיטה וחצי ריקה מחכמה, אבל נשארו לי גרביים עם ריח של זכרונות אלגנטיים כאלה. תוהה לעצמי שאולי עכשיו זה בדיוק הזמן לחייך, כי נשארתי אני. מיכלי אמיתית- שלפעמים היא מלכה ולפעמים שפחה, ואם מתחשק לה להיות זונה אז גם זה לגמרי בסדר, ויש לה עדין תקופות שהיא מחליפה בנים ובנות כמו גרביים (גם אם אין סיבה) ושאף סטודנט לננו פיזיקה לא הצליח לשנות אותה..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך