החולמנית
קטע שיצא לי לכתוב :)
צורת כתיבתו מעט שונה, כל משפט מתאר מצב או מחשבה של אחר, פעם שלו ובפעם האחרת- שלה.
תראו כמה מחשבות יכולות להיות דומות! ואיך הזמן משחק בבני האדם...

מה דעתכם?
מקווה שאהבתם :) ואשמח לשמוע את מחשבותיכם...

הוא והיא

החולמנית 04/07/2013 1095 צפיות 22 תגובות
קטע שיצא לי לכתוב :)
צורת כתיבתו מעט שונה, כל משפט מתאר מצב או מחשבה של אחר, פעם שלו ובפעם האחרת- שלה.
תראו כמה מחשבות יכולות להיות דומות! ואיך הזמן משחק בבני האדם...

מה דעתכם?
מקווה שאהבתם :) ואשמח לשמוע את מחשבותיכם...

הוא מתהלך ברחובות, הישר אל ביתו הנוכחי. היא בודקת שעות נסיעה ברכבת על יד העיר, בכדי לצאת ולשאוב מעט אוויר. הוא חושב על רגשותיו השטותיים. היא נזכרת במבט עיניו התכולות. הוא יודע שסיום חופש הלימודים הולך וקרב ועמו גם ההזדמנות לפנות ולהכיר את אותה אחת. היא יודעת שפספסה את הרכבת להכרתו, השניים בוודאי יישארו זרים גמורים כפי שהם עכשיו. הוא לא מכיר אותה. היא לא מכירה אותו. הוא נאנח בהיכנסו לחדרו המבולגן, מחפש בעיניו את אותו המפתח ששכח בטיפשותו להכניס בבוקר היום לכיס תיקו. היא בוחרת לצאת לעיר הגדולה בעוד שעה עגולה לאחר קניית כרטיס הנסיעה. הוא תופס את המפתח וממהר לצאת מדלת הכניסה. היא צועדת ממתחם פסי הרכבת אל מרכז הקניות הקרוב שם תעביר את הזמן עד שתעזוב את העיר. הוא מתחיל לרוץ, אביו בוודאי עצבני עליו מאין ספור, כל שרצה הוא להיראות אחראי בעיני אפוטרופוסו וכעת גם זאת נמנעה ממנו. היא משוטטת על יד חנויות הבגדים. הוא חולף בין הכבישים, עוצר מכוניות וכמעט נתקל בעוברי אורח. היא לא מוצאת את הכוח להיכנס לאף אחת מהחנויות הבאות. הוא מתפלל שיגיע בזמן, לפני שישיבת אביו תחל. היא מתפללת שהזמן יעבור ותוכל לצאת לדרכה לעיר הגדולה ולשוטט שם בלי שום עין בוחנת. הוא מקלל את היקום על כך שאופנועו התקלקל בשבוע שעבר. היא מקללת את מצב רוחה העגום. הוא מסדר את קצוות שיערו הפרוע שנפלה על פניו בעת הריצה. היא מלפפת חלק משיער ראשה הזהוב סביב אצבעה הארוכה. הוא מתנשף בעצבנות. היא נאנחת בשעמום. לאחד הזמן חשוב יותר מכל ומבחינת השנייה רק שיעבור. הוא אץ ממרחקים. היא חולפת בין העוברים ושבים ובין היתר נכנסת לאיזו חנות לכמה רגעים. הוא מגיע למרכז הקניות. היא עומדת אל מול חנות המצלמות. הוא עוקף את המולת האנשים על יד חנות מותגי הבגדים בעיקום אף. היא מביטה הצידה ולא מבינה על מה כל ההמולה, "בסך הכל בגדים עם חתימה". הוא ממהר לסוף המבנה, שם, אם יכנס דרך דלת הפלדה, יצטרך להזמין מעלית לקומה שישית, ולשעוט אל עבר משרדי אביו. היא פוסעת אל עבר החנות הנחשקת. הוא רץ כמו מטורף. היא נופלת. הוא נופל. שני זרים, פונים לשני כיוונים מנוגדים אך בכל זאת, חולקים אותו רגע של מגע, ורק לשבריר שנייה נדמה כי הזמן עוצר מלכת.


תגובות (22)

מתה על זה!!! כל כך הרבה שאלות, שזה מסקרן ויפהפייה! איך את יכולה לכתוב ככה? אני מקנאה. :P

04/07/2013 12:19

די די אני מסמיקה! אני ממש שמחה שאת אוהבת :)
אילו שאלות עולות בך? (אהא! תפסתי אותך על חם! XD)

04/07/2013 12:22

חה חה חה עכשיו כולם יאהבו את זה כמוני!
תאכלו את הלב אנשים, ראיתי את זה ראשונה! חה ראשונה!!!!
כתיבה מדהימה כרגיל- אבל כבר אמרתי לך את זה. מוחעחעחע ספויילרים לי!

04/07/2013 12:23

חחחחח איזו חמודה! הבטחתי או לא הבטחתי?
תודה על הכל! אני שמחה שאת אוהבת ושאת שמחה ;)

04/07/2013 12:24

חמוד ברמות על – טורבו – סופר טורבו – סופר דופר טורבו (:
שבת שלום!! (אפילו שזה לא קשור)

04/07/2013 12:24

דווקא זה ממש יפה :)
אני אוהבת את מה שיצא.. זו צורת כתיבה מעניינית… =)
וגם מה שרשמת לכל אחד ממש יפה..

04/07/2013 12:26

חחחחח תודה! XD
ושבת שלום גם לך!! (לא נורא, עכשיו זה קשור ;)

04/07/2013 12:27

תודה ספיר, אני שמחה שאהבת!! :)

04/07/2013 12:28

חהחה לאקי, מצטערת לומר לך, אבל מי הגיב ראשון? אני או את? :) ושאלות.. כאילו, לא יודעת, למשל: מי הם? והאם הם מאוהבים כבר כמה זמן ? איך הם התאהבו? ועוד מלא.. טוב אולי תפסת אותי על חם XD אין לי הרבה שאלות, אבל זה מסקרן! אל תמשיכי, תשמרי את הסקרנות והמתח..

04/07/2013 12:29

חחחחח א' זה לוסי, לא לאקי P:
ב' אני ראיתי את זה בסקייפ קודם, וחולמנית תתמוך בי D:

04/07/2013 12:32

חחחח תודה! ו-3 שאלות זה בסדר גמור :)
האמת? שגם אני לא יודעת את התשובות לשאלות האלה…
כנראה שהמסתורין אופף את כולנו! חעחע!

04/07/2013 12:34

לוסי, קוראים לך לאקי בשם משתמש, איך ידעתי שקוראים לך לוסי? XD
ובסדר, אבל אני לא רואה שחולמנית תומכת בך. אוקי לא לפתוח צ'ט. ובבקשה חולמנית, איך את מתארת ככה? תגישי גם את זה לבחירת העורכים, בטח גם זה ייבחר.

04/07/2013 12:37

חחח לוסי באמת הראשונה שקראה את הקטע :P
חחח גם את זה לבחירת עורכים? איזו חמודה! הם בטח יחשבו שעובר עליי משהו…שאני מציעה קטע אחר קטע…

04/07/2013 12:39

ליאת… את יודעת ש – y אחרי c גורם ל – c להישמע כמו S, נכון? ממש כמו ce או ci…
כמו במילה Cycle (מעגל)… אז זה למה רשום לה לוסי ולא לאקי.

04/07/2013 12:39

אהה סליחה שגיאה… אופס.

04/07/2013 12:40

קראתי את זה לא נכון רק עכשיו אני קולטת.. פדיחה.

04/07/2013 12:41

זה לא פדיחה, לא נורא :)

04/07/2013 12:42

וואו.
אהבתי מאוד, כתיבה יפה וזורמת.
מושלם!

04/07/2013 13:30

שמחה שאהבת :) תודה על הכל!

04/07/2013 13:44

א. מאד אהבתי ^^
ב. את זוכרת את המשתמש " לין הורן " ?
אז החלפתי משתמש ~זו אני~
https://www.tale.co.il/profile/%D7%9C%D7%99%D7%9F-%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%9F-2430.html ^^

11/07/2013 02:53

יצא לך מבריק! לשם שינוי אין לי ביקורת. הכתיבה מושלמת, המשלב הלשוני גבוה ואין שגיאות כתיב. יש לי רק הצעה אחת לשיפור, והיא שתהפכי את סגנון הדיבור שלהם לשונה עוד יותר. ככה יהיה לכל דמות יותר אופי משלה.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

01/01/2014 10:22

וואי, את כותבת כל כך טובה שאני מתעלפת XD

31/05/2014 09:15
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך