היום הזה שדברים לא מסתדרים…

מיכלי 18/06/2013 687 צפיות אין תגובות

היום הזה שאת יודעת שהוא השאיר אותך מאחור, עם שאריות איפור שנמרח מתחת לזווית העין בשביל מישהי אחרת- כנראה יפה יותר, כנראה מאושרת יותר וכנראה חושבת פחות… הלב התמלא לי במיץ-ג׳לי מתפרק. זה מעין חומר שמשתחרר עם האנדורפינים של ההתרגשות שבי. אבל רק בי- לא בו. כמה חיכיתי לו ליד השער הישן של הבנין, ידעתי שהוא יעבור היום אז באתי למרות שכבר לפני יומיים הבנתי שהשלום שאמר הוא בשביל לא להתראות יותר. זה חתך זה פירק זה הרג אותי מבפנים, אבל למרות זאת קיוויתי שאולי.. אולי חיוך ועיניים כלות יעשו לו את זה שוב. סתם תקווה חולנית ולא שפויה של לב שבור. אבל עכשיו החלטתי שאני לא הופכת את העולם- אני אחכה אלף שנים בפינה השקטה והאפלה שלי, ואולי ( אולי גדול ובספק רב) אולי?

ברחתי לספריה. שקט כאן וריח של ספרים עם נגיעות טחב עדין שעלה באפי. הוא איש ספר, אני חיית רחוב שמנסה לספוג קצת תרבות של בני אדם שגדלו במקום יפה של בית וגינה וזוג הורים שדואגים לספרי לימוד, מחוגה ומחק בתיק של הילדים שלהם. אני לא אשמה שנולדתי בצד הלא נכון של הרחוב, אני כן אשמה בכל השאר.. יכולתי להיות יותר מנומסת ועדינה- פחות וולגארית וכועסת על אלוהים. אולי הוא באמת לא אשם בהכל? פתחתי את הספר הראשון שנקרה בדרכי, משהו על יקום צהוב ונמלים קופצות. לא ממש הבנתי או התעמקתי בתוכן, רק הריח בינות לדפים קירב אותי לאיש הספר שאינו חפץ בי יותר, גם לא בקרבתי, אפילו לא מרחוק. התחשק לי לצייר במעילי עצוב גדול בדיוק בדף התודות הראשון של הספר. איש אחד שכתב שם הקדשה לאישה ולילדים, וזה בדיוק מה שהזכיר לי שבחיים אף אחד לא הקדיש לי אפילו שיר- אף אחד, אף פעם… ניסיתי לשכנע את עצמי שלא קרה כלום וזה כולה שיר או חתיכת נייר עם שם, אבל אז הסמיילי העצוב שוב הופיע לי מול העיניים ונגע לי בלב. כנראה שלא ממש יעזור כמה שנים אני אשב בספריה, אני תמיד אשאר מחוץ לאנשים היפים שמשאירים הקדשות יפות על ספרים. והוא הלך, ולא יחזור כי יש לו כבר אחרת- כנראה מהצד של הרחוב בו יש בית עם גינה והורים שלא שותים וודקה לפני שהם מצחצחים שיניים, וצועקים על הילדים שלהם שהם טעות של חמש דקות סקס בלי קונדום…

שוב מנסה להכריח את עצמי לחשוב שעכשיו טוב. אבל עכשיו רע, בעיקר בגלל כל המיץ-ג׳לי הזה שמציף את הלב בצבע שחור ולא נותן לי להחליף את הסמיילי העצוב בסמיילי האופטימי הרגיל שלי. כל האיפור מרוח לי מתחת לעיניים כי זה איפור זול שמצאתי בחנות של גרטה ולא כזה מחנות יופי מהצד השני של הרחוב..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך