החלטתי לפרוק מה שעבר עליי בימים האחרונים ~אני חדשה פה~

הילדה ההיא נשארה אותה ילדה, רק עם לב שבור.

20/09/2015 649 צפיות 3 תגובות
החלטתי לפרוק מה שעבר עליי בימים האחרונים ~אני חדשה פה~

אולי היא קצת אחרת, אולי היא קצת שונה, אבל היא עדיין הילדה שאהבת אותה.
הדבר היחיד שהשתנה בה זה הלב. הוא שבור. ואתה שברת אותו. כן כן אתה!!!
היא מתגעגעת. מתגעגעת לשיחות שהיו לכם, לחיבוקים הבלתי פוסקים שלך, להרגשה שהיא מ-ל-כ-ה!!!
היית מאוהב בה, אבל יש סוד שלא ידעת. היא גם הייתה מאוהבת בך. אבל היא הסתירה את זה, היא לא הייתה מוכנה.
היום, היא רוצה להחזיר הכל. כמו שהיה.
לרגעים שעיצבנת אותה והיא הייתה צועקת ״אל תעצבן״, והיית בא ומחבק אותה.
למבטים באמצע השיעור. להפסקות שהיית סוחב לה את התיק כי ״חבל על הכתפיים שלך״.
היום אתה כבר מאוהב במישהי אחרת. והילדה ההיא, נשארה עם לב שבור.
לב שבור באהבה הראשונה שלה.
היום הקשר היחידי שיש בניכם הוא שלום שלום. והיא מתגעגעת. היא רוצה הכל בחזרה.
בוא ותחזור. הילדה הזאת מבוקשת, בנים רודפים אחריה. היא לא מתאהבת באף אחד, כי היא מאוהבת בך. הלב שלה שבור. בוא ותאסוף את החלקים ותהפוך את הלב שלה לשלם. כמו פעם.
הילדה ההיא נשארה אותה ילדה, רק עם לב שבור. היא מחכה לך.


תגובות (3)

הקטע נורא בנאלי.
בנוסף, יש גם חזרה מטורפת על המילה "לב" מה שהופך את הקטע לנורא ילדותי.
למרות זאת, יש לך כתיבה נכונה וסימני פיסוק נכונים.
באהבה ובהערכה, האחת והיחידה.

20/09/2015 12:50

הכוונה ממש יפה, אני ממש מתחברת לזה. אבל באמת יש יותר מידי חזרות על אותו רעיון והבסופו של דבר זה הופך למאוס. הייתי ממליצה לך לגוון קצת עם המילים אבל בעיקרון יש כשרון ;-)

20/09/2015 14:49

אני לא מבינה אתכן , חזרות זה משהוא שתמיד צריך לעשות כדי להמחיש את מה שהגיבורה מרגישה , זה אחד האלמנתים שצריך לעשות , אני א חושבת בכללשיש יותר מידי חזרה על מילה מסויימת זה היה יפה ופשוט , הצלחת להגיש הכול ברור ונכון , [ מה שאני לא הצלחתי בפעם הראשונה שכתבתי ] .
זה היה מאוד יפה ואני מצפה לראות עוד פרסומים שלך .

20/09/2015 17:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך