Mrs. Pancakes
כן, הוא בגד בה.
אני רוצה לשלוח את זה לעורכים, אבל זה ג-ר-ו-ע-.
אוה, והכוונה ל"אני יכולה לעוף, סוף סוף" זה שהיא הרגישה שהיא עפה, והיא בעצם טבעה XD

'הלוואי שהייתי יכולה לעוף'

Mrs. Pancakes 13/09/2013 726 צפיות 4 תגובות
כן, הוא בגד בה.
אני רוצה לשלוח את זה לעורכים, אבל זה ג-ר-ו-ע-.
אוה, והכוונה ל"אני יכולה לעוף, סוף סוף" זה שהיא הרגישה שהיא עפה, והיא בעצם טבעה XD

קרניי השמש נפלו מתריס חלוני, קמתי במהירות והתיישבתי על המיטה, נועלת את נעליי הבית הסגולות שלי, הדלת שלי נפתחה באיטיות.
"אנני?" נשמע קולה התמים של אחותי, היא פתחה את הדלת באיטיות.
"כן, לנה?" עניתי לה, לנה החזיקה קופסא.
"מישהו צעק לי מהמרפסת שאתן לך את זה" היא הושיטה לי קופסא, פתחתי אותה באיטיות, היו שם שמונה לבבות שוקולד.
"אם תראי אותו, תגידי לו תודה" אמרתי וקמתי מן המיטה, סוגרת אחריי את הדלת, לנה הקטנה נשארה שם.
"אנני! אוכל!" צעקה אימא מהמטבח, הלכתי באיטיות לעבר המטבח, אחי הגדול אכל כמעט את כל הפנקייקים.
"אליה!" צעקתי בכעס והחטפתי לו את המזלג מהיד.
"אבל אנני!" הוא צעק עליי, אכלתי את שניי הפנקייקים האחרונים והלכתי להתלבש, התקרבתי לארון ושלפתי חולצה רגילה ומכנסיים רגילים, שלפתע מכתב צנח מהחלון שלי.
'בואי לים עוד עשר דקות' קראתי, אבל למה שמכתב יפול מהחלון שלי?
'נו טוב, ניתן לו הזדמנות' חשבתי, נעלתי נעליים וסירקתי את השיער, אחריי שהתלבשתי יצאתי החוצה להתרענן, התחלתי ללכת ברחוב וקניתי גם ארטיק, אחר כך התיישבתי על הדשא והבטתי בשמיים.
'הלוואי שהייתי יכולה לעוף..' חשבתי בעצב, גירשתי את המחשבה מראשי, קמתי ומהדשא וניקיתי את בגדיי, עברו חמש דקות, המשכתי ללכת, קרניי השמש זרחו עליי, כל כך חם..
'אוי! אני מפספסת!' חשבתי והתחלתי לרוץ לכיוון החוף, לפתע עצרתי, חיכה לי נער בעל שיער שחור ועיינים שחורות.
"אנני" הוא אמר בקול ערמומי, התקרבתי אליו.
"כן?" אמרתי, לפתע הרגשתי דחיפה, טבעתי בים, אבל המשאלה שלי התגשמה..
אני יכולה לעוף, סוף סוף.


תגובות (4)

זה יפהפה, אבל לא הבנתי מה הקשר בין בגידה לבין הסיפור. הסיפור נראה כאילו היא פגשה נער שלא הכירה אבל הוא רק רצה להרוג אותה, ואין כאן שום רמז לבגידה..

13/09/2013 01:41

אני יודעת. ניסיתי שזה יראה מרגש ומלא אהבה וכאלה, אני מפגרת XD

13/09/2013 01:42

יש לי מספר שאלות:
קודם כל, מה היו המניעים להרג הנערה? ולמה הנערה הייתה כל כך סתומה והיא פשוט הלכה, ועוד לבד, בגלל פתק שהשאיר אדם אנונימי? כאילו זה יפה והכל אבל המתרחש עצמו מוזר.

14/09/2013 11:26

אוה, לא יודעת, הייתי סתומה באותו יום XD

15/09/2013 08:39
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך