katyperry
זה סיפור בהמשכים . מקווה שתהנו !

הנסיך והמשרת פרק א

katyperry 28/05/2014 661 צפיות 4 תגובות
זה סיפור בהמשכים . מקווה שתהנו !

משרת , בואי הנה אני צריך את עזרתך
״ קראת לי ? ״ שאלה המשרת אנבל את הנסיך
ריצ׳רד כן קראתי לך אני צריך שתיעזרי לי לבחור
בגדים .
אנבל , כן ריצ׳רד מה אתה רוצה ? רציתי לומר לך משהו , שאני אוהב אותך .
ריצ׳רד , כן אנבל מה רצית לומר ? גם אני מאוד אוהבת אותך אבל אני לא יכולה , כי אם יגלו אותנו יגרשו אותי מהארמון ולא נוכל להיות ביחד .
אז מה את רוצה ? שלא נפגש יותר , רק אים אתה באמת צריך מימני משהו .


תגובות (4)

אהבתי את הרעיון,אבל את צריכה לפרט את התוכן שלו.
וגם מידי פעם בסיפור התבלבלתי בין המשרתת לנסיך.
אני מציעה לך להשתמש בגרשיים בכל פעם שמישהו מדבר.
מקווה שתקבלי את עצתי

28/05/2014 07:04

    אני מסכימה עם לרי.
    אם את רוצה? נעבוד על הסיפור ביחד, אני מתעניינת בז׳אנר הזה.

    28/05/2014 07:57

לולי? אל תכתבי מהטלפון! תכתבי מהמחשב, ותכתבי פרקים ארוכים. ואת את רוצה לרשום משהו? תכתבי ככה:
אנבל הסתובבה לעברו "קראת לי?" שאלה.
"כן," ענה ריצ'רד, "אני מרגיש.. אני מרגיש שאני אוהב אותך" אמר בפרצוף נבוך.
ואת צריכה לפרט יותר על הדמויות, כאילו זה חד וחלק, בלי הקדמות, ככה שלא מבינים כלום. היית צריכה להתחיל נגיד כמה חודשים\שבועות לפני, ואז היה יוצא שהיה מתח ביניהם, הוא היה קורא לה נגיד להיפגש איפשהו, ואז הוא היה אומר לה, ומנשק אותה או משהו.
ואגב, יש לי דוד שקוראים לו ריצ'רד ._. (והוא כל הזמן מתסכל עליי מוזר כזה, אני מניחה כי זה בגלל שצבעתי לבת דודה שלי את הציפורניים בלק בצבע מזעזע ומרחתי לה אותו על חצי אצבע… כן, אני פשוט אלך מכאן… ביי ._.)

28/05/2014 13:35

זה יפה, אבל הפרק מאוד קצר, וכדאי להניח גרשיים בדיבור ישיר. אולי כדאי לפרט יותר , לעשות מעברים, לתת קצת רקע. אבל הפורמט יפה.

28/05/2014 13:56
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך