התחתנתי עם רוצח

05/05/2016 722 צפיות תגובה אחת

תמיד חשבו שאנחנו מסוג הזוגות שמכירים בתיכון ואחר כך מתחתנים. תכלס צדקו. אני ודניאל הכרנו בתיכון ושנה אחרי שסיימנו התחתנו. בשנת הנישואים הראשונה הכל היה טוב, דניאל היה מאושר, אני הייתי מאושרת, אין דבר שיכל לגרום לי להפסיק לאהוב אותו. לפחות כך חשבתי. לאחר שנה דניאל היה מגיע הביתה מאוחר, כשהייתי שואלת איפה הוא היה, הוא מיד היה תוקף. הבנתי שמשהו כאן לא בסדר. יום אחד החלטתי שאני אעקוב אחריו, הייתי חייבת לברר מה קורה בנינו. היום הזה היה יום האהבה, תכננתי שנצא ביחד. דניאל אמר שהוא לא מרגיש טוב והוא הולך לישון. הלכתי לישון גם אני, אבל לא הצלחתי להירדם. כעבור שעה, דניאל התעורר, הוא בדק אם אני ישנה ואני כמובן זייפתי. הוא יצא מהבית. יצאתי מיד אחריו והלכתי בעקבותיו, הרגשתי שזו ההזדמנות שלי לתפוס אותו על חם עם מישהי אחרת. דניאל הגיע לאיזשהו בית. בית שמעולם לא ראיתי ומעולם לא שמעתי עליו. ביני לבין דניאל לא היו סודות, אבל כנראה שדניאל בכל זאת לא סיפר הכל.. הוא נכנס לבית, אני נכנסתי אחריו. כשנכנסתי הבית היה נראה רגיל, הוא היה מרוהט יפה והקירות היו צבועים. כשהתקדמתי אל פנים הבית, נתקלתי בחדר נעול. ניסיתי לפתוח אך הדלת לא נפתחה. לפתע דניאל הופיע. הוא הביט בי במבט קר. ״את רוצה לראות מה יש בפנים?״ הוא שאל, הנהנתי לשלילה, מעולם לא ראיתי כך את דניאל, כאילו היה אדם אחר. הוא בכל זאת פתח את הדלת. כשהדלת נפתחה, הבנתי בעצם שהתחתנתי עם רוצח.


תגובות (1)

אהבתי :)

05/05/2016 23:15
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך