באהבה ענקית, זאנייל <3
.
.
.
.
נ.ב: מהיום את ענבו (זה ממש חמוד לדעתי ) :))))))

וואן שוט + ברכה לענבר <3

18/12/2012 937 צפיות 3 תגובות
באהבה ענקית, זאנייל <3
.
.
.
.
נ.ב: מהיום את ענבו (זה ממש חמוד לדעתי ) :))))))

איך זה כל הזמן קורה לי?!
הוא פוגע בי ואני שוב מוצאת את עצמי הולכת ברחוב, בקור, בלילה ואני לבד.. אין אף אחד ברחוב..
שמתי את האוזניות עמוק בתוך אוזניי מתנתקת מהרגשות הפגועים, מתנתקת מהכל.
little things מתנגן, השיר האהוב עליי, שיר מושלם !! והנה בא הסולו שלו, של מי שאני חולמת עליו בלילות אבל הוא לעולם לא יהיה שלי, כי מה?! הוא מפורסם ומה אני?! סתם עוד איזה ילדה שנפגעת בלי סוף מאותו בחור שלא מגיע לו יחס אנושי!!
"אני מצטער" הבחור שנתקל בי אומר ומושיט את ידו עוזר לי לקום.
"זה בסדר" אני אומרת ומתרוממת מהמדרכה, מנקה את בגדיי.
"לא זה לא בסדר, תני לי לעזור לך" הוא מוביל אותי לספסל מואר מאחורינו ומושיט לי מטלית קטנה לנגב את דמעותיי.
"למה את בוכה?" הוא שואל, אני מצידי אפילו לא מרימה אליו את מבטי.
"לא עניינך, אנחנו בכלל לא מכירים" אני אומרת ומושכת באפי.
"נייל הורן, נעים להכיר ואת?" הוא אומר ומושיט את ידו ללחיצה.
נייל הורן? נייל הורן? אני עכשיו יושבת ליד "נייל הורן" אני פולטת.
"כן, זהו שמי" הוא מחייך חיוך חושף שיניים.
"אני, אני ענבר, אני מעריצה שלך" המילים בקושי יוצאות מפי, אני מתקשה להגיד כל הברה, האיידול שלי, הבן אדם הכי מושלם עלי האדמות, האדם שעובר במחשבותיי וחלומותיי שוב שוב עכשיו יושב מולי ואנחנו מדברים?!!
"אפשר לשאול שוב למה את בוכה?" הוא אומר ומביט בעיניי, השפלתי את מבטי.
"זה החבר שלי" אני אומרת ומוחה עוד דמעה שמאיימת לפרוץ "לשעבר" אני מוסיפה.
"איך הוא פגע בדבר כלכך מושלם ?" הוא אומר ומרים את ראשי באצבעו.
"אתה מתכוון אליי?" אני מהססת.
"את רואה פה עוד מישהו?" הוא שואל, אני מסמיקה ושוב משפילה את מבטי כדי שלא ייראה את סומק לחיי.
"תודה" אני ממלמלת ומשחקת באצבעותיי.
"את יפה, את יודעת את זה?" הוא אומר ושוב מרים את פניי באצבעו, מסיט את שיערי מפני אל מאחורי אוזני.
שקעתי בעיניו הכחולות, כל המחשבות, ההרגשות, הזיכרונות הרעים, כל דבר רע יוצא מראשי ועכשיו אני מרוכזת אך ורק בו.
אני מרגישה את נשימותיו על פניי, ראשי נוטה הצידה, גם ראשו, עינינו נעצמות ואנחנו מתנשקים, אני מאוהבת <3

אווקיי, וואן שוט ראשון שאני כותבת אז לא לצחוק ו\או להגיד משהו, פשוט תתעלמו ממנו ותתייחסו לברכה ! (:

ענבר!!
המון המון המון מזל טוב!!
עד 12357654390765943 שנים של אושר ועושר בריאות ויושר!!
הרבה הצלחה ב-ה-כ-ל- !
תישארי כזאת: יפה, חכמה, מוכשרת, מדהימה, תמימה (; , רגישה, מוכשרת, מוכשרת, מוכשרת ואממ.. אמרתי כבר מוכשרת?!
אל תמחקי את החיוך המדהים שלך מהפנים בשביל \ בגלל אף אחד!! אפחד לא שווה שתהיי עצובה בגללו!!!
את נכנסת לי ללב, אני לא יודעת למה אבל אני מרגישה כאילו אנחנו מכירות כל החיים!! את פשוט ילדה מדהיימה!! <3 <3 <3
תדעי שאני תמיד פה בשבילך, אם את צריכה עצות, עזרה במשהו, או שסתם באלך לדבר-אני בקיק או בפייסבוק (Rom Mor ) .
אני אוהבת אותך מאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאוד!! <3 <3 <3
יומולדתתת שמיייחחחחח <3


תגובות (3)

אומייגד זה יצא לך מושלם!!
חח מזל טוב עד 120 ענבר :)

18/12/2012 11:19

גאדדדדד מושלממייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם זה הראשון שלך הוא כל כך מושלמי

ועליי ועל הארי יהיה השני :]

סתם סתם צוחקת אבל את כלכך מוכשרת!!!!

ועינברוש מזלללללל טובבבבבבב נסיכככהההה!♥♥♥

18/12/2012 11:36

מושלמיייייי ורק לי יוצאים הכי זוועהההההההה חיחי מדהימוששש :)))

19/12/2012 11:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך