Lorinush
מוקדש ל - ״רוני הדירקשיינית והבליברית (חשבון חדש)״ שביקשה וואנשוט עם ליאמו :)
הבגדים שרוני לבשה: http://www.polyvore.com/to_one_shot_write_gt/set?id=93407349
מקווה שאהבתם ! אשמח לביקורות בונות / תגובות / דירוגים (:
לילה טוב לכולם ❤❤❤

וואנשוט ליאם – מוקדש לרוני החמודה D:

Lorinush 11/08/2013 1087 צפיות 10 תגובות
מוקדש ל - ״רוני הדירקשיינית והבליברית (חשבון חדש)״ שביקשה וואנשוט עם ליאמו :)
הבגדים שרוני לבשה: http://www.polyvore.com/to_one_shot_write_gt/set?id=93407349
מקווה שאהבתם ! אשמח לביקורות בונות / תגובות / דירוגים (:
לילה טוב לכולם ❤❤❤

׳בייב שלי, את מוכנה ?׳ התקבלה הודעה מ – אהובי ❤❤❤.
נשמתי נשימה עמוקה ופקחתי את עיניי החומות. הבטתי במראה, לחוצה. שיערי השחור היה חלק. עיניי היו מאופרות בפס איילינר דק, ורימל שחור שעיבה את ריסיי הארוכות והשחורות. לבשתי שמלה בצבע שמנת – לבנה הם חגורה חומה שהתאימה לנעליי. שיערי השחור שבקצוותיו מחומצן לחום היה חלק על גבי, כמו תמיד. לקחתי את הארנק החום שאירגנתי לפני שעה ובדקתי שהכל בפנים.
כסף – ✔
מפתחות – ✔
אייפון – ✔
אני מוכנה. חייכתי בסיפוק למראה ויצאתי מחדרי.
http://www.polyvore.com/to_one_shot_write_gt/set?id=93407349
״ביי אמא״ אמרתי ונשקתי לראשה של אימי שישבה בספה וצפתה בטלויזיה.
״ביי אבא״ אמרתי ונשקתי לראשו של אבי שישב ליד אימי.
״ביי נסיכה שלי״ אמרנו ביחד וצחקקו.
״תלבשי ג׳קט חם ! שלא יהיה לך קר ! ואל תחזרי מאוחר ! תזהרי מאנ…״ הוסיפה אימי בקול מודאג וגרמה לי להיאנח.
״זה בסדר… ביי, מבטיחה שלא אחזור מאוחר״ קטעתי אותה וטרקתי מאחורי את דלת ביתי. נכנסתי למכוניתו של ליאם שחנה מול ביתי ונשמתי עמוק.
״שוב פעם הם מודאגים ?״ שאל בצחקוק והתניע את מכוניתו. הנהנתי בחיוך ונשקתי ללחיו המלאה זיפים וחזרתי למקומי. חגרתי חגורה והתחלנו בנסיעה.
״לאן נוסעים ?״ שברתי את השתיקה והבטתי בפניו הגבריות.
״סוד״ אמר בגיחוך והגניב אליי מבט. אני וליאם חברים כבר חודשיים שלמים. אני זוכרת איך בהתחלה דחיתי אותו, אפילו שנאתי אותו ! בגלל שהודלף לעיתונאים שהוא מאוהב בי וכל היום צלמים היו דבוקים אליי. איכשהו התאהבתי בו ובהחלטה פזיזה הסכמתי לדייט. אני זוכרת את הנשיקה הרומנטית שחלקנו באותו הרגע.

~פלאשבק~

״ליאם…״ מלמלתי והרגשתי איך דמעות חמות מרצדות בעיניי.
המקום הזה.
המקום בו אני שוחכת את הכל.
המקום בו אני שלמה עם עצמי.
המקום בו יש לי שקט.
המקום בו אני נשברת.
המקום היחיד בו אני יושבת לפחות שעה ביום. הים.
״את בסדר ?״ שמעתי את קולו הגברי וניערתי את ראשי. מנסה להעביר את הדמעות שהופיע בעיניי. המקום הזה מעלה לי כל כך הרבה זכרונות. המקום המרגיע הזה. ליאם הניח מחצלת על הריצפה ועזר לי להתיישב. הוא התיישב לידי ועטף את ישו סביב כתפי, מרגיש איך צמרמורת עזה עוברת מי מהקור המקפיא. הוא הוריד את הג׳קט שלו והניח אותו סביב כתפיי.
״תודה״ מלמלתי ועצמתי את עיניי. הרגשתי את הרוח הקרירה מצליפה בפניי העדינות. הרחתי את ריח הים, הריח המלוח שמרגיע אותי כל פעם מחדש. פקחתי את עיניי והבטתי בגלים הנשברים על האבנים הרחוקות. הרגשתי יד חמימה תופסת בלחיי וסובבתי את מבטי לכיוון ליאם. הרגשתי אותו מתקרב אליי לאט. מביט בי בעיניים שואלות ואני מחייכת חייך קטן. מצחו הוצד למצחי וחום גופו גרם לי לעצום את עיניי. הרגשתי איך שפתיו נוגעות קלות בשפתיי ומושכות אותי לנשיקה עדינה ורומנטית.

~סוף פלאשבק~

״בייב את באה ?״ קטע אותי ליאם ממחשבותיי ורק עכשיו שמתי לב שחנינו והוא עומד ליד האוטו, מחכה שאצא. נאחזתי בידו השרירית והחמה ויצאתי מהמכונית. טרקתי בעדינות את הדלת ורעש צפצוף נעילת המכונית נשמע ברקע. ליאם הרים בידו סלסלה חומה ואני הרמתי מחצלת לבנה ואדומה. הלכנו בחול הזהוב, אשר מותיר עקבות עמוקות בחול הרך. הרוח הקרה שוב הצליפה בפניי. הנחנו את המחצלת קרוב לקו המים והוא הוציא מהסלסלה בקבוק שמפנייה משובח ושני כוסות. כמה פירות ופיצוחים. הוא מזג לכוסות שמפניה והצמדנו את הכוסות, שהשמיעו קול עמום כזה. המשקה המר זתג בגרוני.
״תודה… על הכל״ לחשתי בשקט וראיתי חיוך מבצבץ וזווית פיו של ליאם. הוא פיסק את רגליו והתיישבתי ביניהם. גבי הוצמד לביטנו השרירית וידו התעטפה סביב מותניי.

׳I'm broken
Do you hear me
I'm blinded
Cause you are everything I see
I'm dancing, alone
I'm praying
That your heart will just turn around

And as I walk up to your door
My eye turns to face the floor
Cause I can't look you in the eyes and…׳

הוא התחיל לשיר את הסולו שלו…
״ליאם…״ קטעתי אותו חלושות כשדמעות עומדות לפרוץ מעיניי.
״מה קרה בייב ? אני כאן, הכל בסדר..״ לחש ולקח מידי את כוס השמפנייה. הוא הניח את שניהם כל המחצלת וסובב אותי לכיווני. עטפתי את רגליי סביב מותניי וקברתי את פניי בחזהו המוצק.
׳לנשום עמוק. את לא הולכת להיות רגשי ולבכות לידו. את בסדר. הכל בסדר.׳ כנראה שזה לא עזר, כי הדמעות כבר פרצו. הרגשתי איך ידו החמה מלטפת את שיערי מעלה ומטה.
״את רוצה לספר לי מה קרה ?״ שאל ונשק לראשי. נשמתי עמוק ואמרתי את זה.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי באהבה. לאחר חודשיים שבהם הוא הפגין אהבה, ואני ? תמיד הייתי קרה אליו. בחיים לא אמרתי את המשפט הזה. אפילו לא להוריי. תמיד כשהןא אמר לי את זה, הרגשתי רעה, בוגדת. כי בחיים לא החזרתי לו את אותה האהבה שהוא העניק לי. הרמתי את ראשי ופגשתי בעיניו החומות והנוצצות. הוא העביר את אצבעותיו הרכות על לחיי וניקה את שבילי הדמעות השחורים מהאיפור.
״אני אוהב אותך״ לחש וסחף אותי לנשיקה עדינה. בידיוק כמו הנשיקה הראשונה שלנו.


תגובות (10)

לילה טוב וכרגיל הוואן שוט מדהיםםםםםםםםםםםם

11/08/2013 12:48

ואו כמה שזה מדהיםםםם
אפשר גם וואנשוט עם ניילר?
אם כן אז הנה פרטים :
שם: מורן
גיל: 17
תיאור חיצוני : גובה בערך 1.70, רזה בעלת שיער מתולתל בצבע שטני צבוע בקצוות לבלונדיני, עיינים חומות גדולות. שלוש עגילים בכל אוזן, עגיל בלשון עגיל בטבור ושתי עגילים אחד ליד השני בגבה הימנית, קעקוע של פרצוף של שטן מחייך בעורף.
תיאור פנימי: חברותית מאוד, שומרת סודות, אומרת כל מה שיש לה לומר, מתעצבנת בקלות, שובבה, לא נותנת שיפגעו בה ובמי שחשוב לה, מקללת חופשי, משחקת אותה קשה להשגה אבל מתאהבת בקלות.
תחביבים: מנגנת בגיטרה חשמלית ובתופים ומאוד מקצועית בעניין הזה, אוהבת לראות תחרויות אגרוף, אוהבת לעשות ריצת בוקר וערב ובכל הזדמנות שיש לעשות ספורט, מטורפת על סטנדאפים ובעצמה בדחנית גדולה, אוהבת לעבוד על אנשים, ולראות סרטים מפחידים… ובעיקר להציק ולעצבן..
לובשת סוואג: כובעים, נעליים גבוהות של נייק או אדידס, חולצות זרוקות וסקיני גינס או גינס קצר…

11/08/2013 13:00

אני אשמח לעשות לך וואנשוט (:
אבל ישלך אולי רעיון חמוד ? כי לוקח לי כמה שעות לחשוב על משו… xD
שמחה שאהבתן ! <3

11/08/2013 13:04

זה ממש יפה!!!!
ואפשר וואן שוט עם לואי אם כן הנה תיאור
שם: שירה
גיל: 19
מראה: דומה לג'ייד מליטל מיקס ויש לה שיער מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות יש לה עיניים כחולות ירוקות אפורות וגומה בצד ימין
אופי: מצחיקה שובבה אוהבת להיות עם חברים וגם חולה על ילדים ביישנית ועקשנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (אבל לא לפני קהל) ואוהבת לטייל תוך כדי שהיא שומעת שירים
עבר קשה אם צריך: ההורים שלה מתו כשהיתה בת 10 יש לה עוד 7 אחים והיא הכי
גדולה יש לה הרבה כסף מהצוואה והיא גרה אצל דודה שלה תקופה קצרה
כי דודה שלה הרביצה וקיללה אותה ואת אחים שלה
והיא חותכת את עצמה המון פעמים ואף אחד לא יודע מזה
ובגיל 15 היא עשתה קעקוע בכתף שכתוב בו נולדה בטעות וגם מזה אף אחד לא יודע

11/08/2013 13:09

אוקיי בננות,א אני אשתדל לעלות לכם כבר למחר (אולי היום יעלה איזה אחד :))
מורן – אני אשמח אם תביאי לי רעיון חמוד…
שירה – עלה לי רעיון דרך התיאור שלך (: אולי שלך יעל היום, עכשיו אני אתחיל אותו D:

11/08/2013 13:13

אממ אולי סיפור על זה שיש לי ונייל ילדים וכשהם גדלו הם מתייעצים איתנו על אהבה ושואלים איך הכרנו ואיך החייתה הזוגיות שלנו ואיך הייתה החתונה והלידות וכו' ואנחנו מספרים להם וזה בעצם הוואנשוט
עם הרעיון לא טוב תודיעי לי ואני יחשוב על משהו

11/08/2013 13:17

אוקיי בננות, שניכן תקבלו וואנשוטים (:

11/08/2013 13:27

תודה :)

11/08/2013 13:40

זה מושלם !!!! את כותבת ממש יפה וזה מדהים !!! אני אשמח לוואן שוט גם חיחי ^^
תיאור –
שם- ג׳נה
גיל -19
מראה חיצוני – שיער חום בהיר ארוך וגלי עם עיניים ירוקות בהירות , חיוך עם גומות , רזה וגובה ממוצע (: יש לה עגיל באף ואליקס
אופי – מצחיקה , אמיצה , היא לא תישתנה בשביל אף אחד , שובבה ^_^ , אוהבת לצחוק ולהנות .. , היא אוהבת לרקוד .. כל סגנון ריקוד וישלה טעם טוב במוזיקה (:
סיפור חיים – הפרעות אכילה. זה התחיל שהיא הייתה בת 3 , אבא שלה היה אלכוהוליסט וקרא לה שמנה וצחק עליה ואמא שלה לא ידעה מזה בכלל .. היא תמיד עמדה מול המראה כשהיא הייתה קטנה תפסה את הבטן שלה וכעסה על עצמה בגלל שהיא חשבה שהיא אכלה יותר מדי .. כל החברות שלה היו רזות מאוד והיא הרגישה לא קשורה , אז בגיל 12 היא החליטה להפסיק לאכול , והיא רזתה מאוד וגם היא פגעה בעצמה כי היא הרגישה בושה ותסכול כלפי עצמה . הריקוד הייתה הדרך שלה לפרוק הכל .. עכשיו היא חזקה והיתגברה על הכל(; (זה מזכיר קצת את הסיפור של דמי )
בן זוג – הארי (:
סגנון לבוש – (הסגנון לבוש של מיילי סיירוס חח אין לי ממש מושג איך לתאר אותו , אם את צריכה דוגא תגידי ) זה הרבה גופיות וזרוק וחופשי כזה אבל אופנתי (:
מקווה שתעשי לי וואן שוט ..(((:.
את כותבת מדהים וממש יפה !! 3>

11/08/2013 14:19

מאוד אהבתיי!!

11/08/2013 18:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך