Lili01
ושוב לא מצאתי כותרת מתאימה לקטע. התאכזבתי לראות שהתגובות על הקטעים ועל הסיפור שלי יורדות מפעם לפעם, אשמח שתגיבו(גם ביקורות בונות וגם ביקורות טובות). קריאה מהנה :)

זוכר אותי…?

Lili01 07/10/2014 704 צפיות 4 תגובות
ושוב לא מצאתי כותרת מתאימה לקטע. התאכזבתי לראות שהתגובות על הקטעים ועל הסיפור שלי יורדות מפעם לפעם, אשמח שתגיבו(גם ביקורות בונות וגם ביקורות טובות). קריאה מהנה :)

היי, זוכר אותי? זו שאהבה אותך, שהאמינה בך, שכיבדה אותך והייתה האהבה הראשונה שלך.
אני מנחשת שאתה לא זוכר, רק אתמול ראיתי אותך עם בחורה ולפני כשבוע עם אחרת.
עברת מהר מדי, הצלחת במשימה הזו. אך אני לא, אני לא מסוגלת להתנתק מן העבר, העבר שלנו.
אני מרחיקה ממני את הגברים שמתחילים איתי במועדון, לבי עוד מאמין שתחזור ותבין את הטעות.
לעומתו, נמצא המוח שצועק ׳הוא לא יחזור! תפנימי זאת!׳
המאבק בין המוח לבין הלב חזק מאוד וקשה.
הלב רוצה אותך אבל המוח מתנגד אלייך.
אולי, בעתיד, אתה תבין את הטעות, תבין שבחורות טובות קשה למצוא. תבין שבחורות זולות יש בשפע במועדונים אך הן לא בשבילך וגם לא בשביל חתונה וילדים.
אולי גם תבין את הטעות ותרצה לחזור, לחזור לאהבתך הראשונה, זו שהאמינה בך, עמדה כנגד כל הסיכויים כדי להוכיח שאתה אדם טוב ולא סטוציונר, כזה שבחורה טובה היא לא בשבילו. זו שבאמת אהבה אותך, אהבה את האישיות שלך ולא את הכסף שלך, זו שכיבדה אותך ולא התייחסה בזלזול אלייך כמו השאר.
ושאתה תחזור, אתה תצפה מן הצד איך היא עברה הלאה, מאושרת מתמיד.
אתה תראה איך היא שכחה אותך והכירה אחר…


תגובות (4)

חח, אני אשמח לקרוא ולהגיב על כל החיבורים שלך.
זה באמת יפה ויש רעיון אדיר בחיבור הזה.
הייתי מציע לך לקרוא לסיפור "בחורה טובה/הוא לא זוכר אותי" או רק "הוא לא זוכר אותי"
לא?
שלך,
NIVS

נ.ב
אשמח את תקראי את הפואמות שלי.
(:

07/10/2014 19:31

קראתי מלא קטעים כאלה. גם הרעיון חזר על עצמו בכל הקטעים. בכל זאת, הכתיבה טובה והפיסוק נכון.

07/10/2014 19:46

מזדהה

07/10/2014 19:56

אהבתי ותכלס!

07/10/2014 21:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך