זכויות שמורות לי .

חיכיתי לך-סיפור קצר ועצוב

19/02/2014 1292 צפיות תגובה אחת
זכויות שמורות לי .

סיפור:חיכיתי
עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שראיתי אותך.הגעגועים אליך אף פעם לא פסקו,אלא רק התגברו.חשבתי אליך כל הזמן,כל שניה,אף פעם לא חשבתי על מישהוא יותר ממה שאני חשבתי אליך.הזמן המשיך לטוס לו,אבל הכאב והאהבה שלי אליך אף פעם לא נעלם.קיוויתי שיום אחד אראה אותך שוב,אבל בכל פעם שראיתי שזה לא הולך לקרות,הרגשתי בדידות וכאב בלב.הרגשתי ריקנות בתוך תוכי.זה מצחיק שלא משנה מה עשיתי,לא הצלחתי לשכוח אותך ובכל פעם שניסיתי להמשיך הלאה,הרגשתי שאני לא יכולה ואני רק צריכה לחכות,כי הרי חשבתי שבסוף אתה תחזור.אבל אתה לא חזרתה.שנתיים שלמים לא ראיתי אותך,אבל למרות זאת לא איבדתי תקווה.כמה חודשים אחרי זה סוף סוף ראיתי אותך.אתה הייתה עם החברים שלך וצחקתה על בדיחה שסיפר לך אחד מהם.הרגשתי באותו הרגע פרפרים בבטן ולא הפסקתי לחייך.כל מה שרציתי באותו הרגע זה היה לבוא אליך ולחבק אותך חזק,אבל זה לא התמשך להרבה זמן.כשראיתי מישהיא רצה אליך ומסתירה לך את העיניים,אמרתי לעצמי שזאת בטח סתם מישהיא שאתה מכיר,אבל טעיתי.כשהיא הסירה את הידיים מהעיניים שלך ואתה הסתובבתה אליה,חיבקתה אותה ונישקתה אותה בשפתיים.באותו הרגע הרגשתי שהעולם מתמוטט ואיך שהרוח החיים נעלם,אבל במיוחד הרגשתי איך שהלב שלי נשבר לרסיסים.רציתי לברוח,להיבלע באדמה,אבל במיוחד רציתי לחזור אחורה בזמן כדי למנוע את היום שפגשתי והתאהבתי בך.


תגובות (1)

וואו זה מהמם !!

19/02/2014 09:33
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך