טעם אהבתנו הנצחית

l.a.h.i 10/05/2014 663 צפיות אין תגובות

שוכבת ערה והירח עלה כוכבים מנצנצים כאור בתוך צלילי הפעמונים הנשמעים ברוח,
בגינתי נשמעת לה הרוח של ההרים הרחוקים שנמצאים להם במרום. על נדנדה בגינה שוכב לו גבר צעיר עיניו יפות כחלונות לנשמה הוא שוכב לו מקשיבים לצלילי הפעמונים שר לו שיר לא ידוע, אני במיטתי שוכבת ערה מסתובב מפה לשם איני יכולה לישון כשאני שומעת את קולו המושלם אני עומדת מול חלוני. ורואה אותך גבר יפה ומושלם שיערך חום כהה פניך השזופות המושלמות עיניים חומות מהפנטות שפתיים עבות ורכות בצבע ורוד סגול מתוק זיפים עדינים שכמעט לא נראים על כתפיך כנפיים זהובות בעיניך אושר. יוצאת אני מביתי הולכת עליך אתה עומד בכניסה לביתי ואתה מחייך.
"מה אתה עושה כאן בשעה מאוחרת של הלילה?" שאלתי אותו ידו מחליקה על פניי.
"אם את לא ישנה איך אני אשן לצידך?" הוא שאל אותי בחיוך.
"אתה ישן איתי?" שאלתי מופתעת את הגבר הנאה הזה.
"כן, מהיום בו את ואני נולדנו ונפרדנו על האדמה." הוא אומר לי.
"אבל איך מצאת אותי איך ידעת שאני…" שאלתי אותו עומדת מולו בחצר בגינה.
"איך אני יודע שאת האחת שאני אוהב נערה געי בליבי געי בנפשי הרגישי איך ליבי הולם בחוזקה הרגישי מה מחשבה עלייך גורמת לי לרצות מה נפשי מרגישה כשאת מביטה בי בעיניים יפות מלאות אהבה הנצחית שלנו." הוא נגע ברכות בפניי נשמתי את ריחו המתוק.
"אני מרגישה אותך רק עליך ליבי לא מפסיק לחשוב רק עליך אני חולמת רק אותך אני רוצה." אמרתי לו מה שהיה בליבי ולא ידעתי בימים שהרגשתי את התחושה חוסר השקט לא הבנתי מדוע אני חסרת מנוחה ועכשיו הבנתי חיפשתי את אהובי.
"חיפשנו אחד את השנייה ומצאנו הלילה הזה והלילות הבאים עד יום מותינו נאהב אם את לא קיימת אני לא קיים." הוא אמר נוגע בפניי ברכות מתקרב אל שפתיי. "אני מאוהב בך נערה שלי אישה שלי." הוא לחש מנשק אותי ברכות חיבקתי אותו שפתיו היו מתוקות טעמם היה מושלם ושונה מכל דמיון שדמיינתי כשאראה את האחד שלי הגבר שאוהב לעולם והיא מצאתי אותו את אישי האהוב. נשקתנו הרכה במהירות נהפכה לסוערת ולוהטת יותר הפסקנו בעדינות נושמים נכנסת איתי לחדרי התחבקנו ישנים ואוהבים כל כך.
התעוררתי עם חיוך על שפתיי רואה צבעוני אדום וטבעת יפה עם פתק.
"חלומות ואהבות אמתיות כמו שלנו עוד ייפגשו בדרכם חכי לי אהובה עד שאמצע אותך שוב ואלוהים יפגיש בנינו לעולם."
לא ידעתי עם זה חלום עד היום אני שומרת את הטבעת הזו ומחכה לך אהובי להרגיש את טעם שפתיך היום כשאני נערה צעירה בת שמונה עשרה.
שוכבת לי אני


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך