אחד מבין השניים

hanna.eden 11/01/2013 629 צפיות אין תגובות

היי אני לולה. . אני בת 17 . יש לי חבר קוראים לו ג'וני .אנחנו זוג כבר שנה ויש לי גם חבר הכי טוב ושתי חברות טובות.ג'ייק כריסטינה ושיר.
תאור חיצוני :אני יחסית רזה(נורמלית) יש לי שער חום ארוך וחלק עם פס בלונדיני מהפוני ועד המשך השיער יש לי עניינים בגוון ירוק חום. חבר שלי אומר שזה מיוחד בי. יש לי גוון עור שזוף.
לג'וני יש שיער בלונדיני הוא טיפה שזוף ויש לו עיינים מהפנטות בצבע כחול כמו הים.
לג'ייק יש שיער חום הוא שזוף ויש לו צבע עיינים חום אגוז מדהים.
לכריסטינה יש שיער אדמוני יש לה גוון עור לבן ועיניים חומות. והיא רזה כמוני.
לשיר יש שיער בלונדינית וגוום עור לבן. ויש לה עיניים ירוקות. והיא קצת פחות רזה ממני ומכריסטינה.

הלכתי היום לתיכון ופגשתי את ג'וני במעבר חצייה ליד הבית שלי. העיניים הכחולות שלו נצצו עם החולצה האדומה שלו והג'ינס השחור שלו .
אני לבשתי חולצת וי צמודה בצבע ורוד מסטיק ומכנס ג'ינס ארוך עם נעלי ספורט ורודות. וקשרתי את השער עם פפיון.
ג'וני אמר לי :"את נראית מושלמת היום ". הסמקתי ועניתי לו :"תודה." ונשקתי לו על הלחי.
הגענו לתיכון "ניקסון" וראיתי את כריסטינה ושיר. רצתי אליהם מהר וחיבקתי אותם. "כמה זמן לא ראיתי אותכם!! "אמרתי להם. "גם אנחנו אותך כמה התגעגנו" הם אמרו.
ראיתי ששיר עשתה קצוות בצבעים כחול וסגול .לפי דעתי זה היה טיפה מוגזם אבל זה
היה עליה יפה ו..מיוחד. הסתכלתי על ג'וני ונוא הלך להיות עם חברים שלו ושמתי לב שג'ייק התקרב לכיווני. קפצתי עליו וצעקתי "וואי איך התגעגעתי אלייך טוני!!!"
"אני יודע גם אני לולה!! " הוא אמר.
היה צלצול ונכנסתי לכיתה. היה לי שיעור היסטוריה כרגיל. ג'ייק וג'וני היו איתי בשיעור הזה.
ג'וני ישב ליד חברים שלו אז ישבתי ליד ג'ייק, כל השיעור דיברנו וצחקנו. ג'וני הסתכל עלי במבט כועס. היה צלצול להפסקה אחרי שעתיים של היסטוריה.
ישבנו בשולחן אני כריסטינה שיר ג'וני וג'ייק.
אני וג'ייק התחלנו מלחמת אוכל בינינו עד שג'וני סימן לי לבוא איתו לצד.
הלכתי איתו ואז ג'וני אמר לי :"תפסיקי עם זה. "
"להפסיק עם מה? " שאלתי אותו
"את מתנהגת כאילו את חברה שלו ולא שלי !
תפסיקי להיות כל הזמן איתו תהיו קצת עם החבר שלך. איתי. " הוא אמר בכעס.
"אני לא רק איתו!"אמרתי.
"ומה עם שיעור היסטוריה? "שאל ג'וני.
"אתה ישבת עם חברים שלך ! מה אתה מעדיף שאני ישב לבד ?! "
"לא אמרתי את זה , אני מתכוון שתהיי איתי קצת יותר , אני קצת מתרגש לפגוש שוב את החברים שלי אז אם אני מתרחק ממך יותר מדי תגידי לי ואני ישאר איתך . אני מצטער . " הוא אמר
" אוקי .." אמרתי לו
" מה עם נשיקת פיוס ? :D " הוא שאל
נשקתי לו על הלחי

סליחה שזה יצא קצר

תגובות וממשיכה <3

hanna and eden :D


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך