באה ממקום של
זו פעם ראשונה שאני מפרסמת כאן, אשמח לתגובות, הארות ודעות :) מוזמנים להציץ בעמוד הפייסבוק שלי - "באה ממקום של"

לאהוב אותו

באה ממקום של 28/03/2016 1052 צפיות 2 תגובות
זו פעם ראשונה שאני מפרסמת כאן, אשמח לתגובות, הארות ודעות :) מוזמנים להציץ בעמוד הפייסבוק שלי - "באה ממקום של"

היום אני באה ממקום של המשימה הקשה מכולן – הניסיון להסביר מה זה אומר, לאהוב אותו…

לאהוב אותו זה לחכות כל הזמן להודעה ממנו, גם אם אין באמת על מה לדבר. זה להיכנס לוואטסאפ רק כדי לראות אם הוא מדבר עם אנשים במקום ללמוד, לראות שהוא מחובר ולחייך לעצמי מתוך מחשבה של "כמה הוא צפוי". זה לקבל פלשבקים קטנים ממנו במהלך היום שמעלים לי חיוך ענק על הפנים. זה להרגיש את החיבוק שלו גם כשהוא לא נמצא.

לאהוב אותו זה להתגעגע אליו תמיד, אפילו כשאני איתו. כי אני יודעת שתכף נפרד לכמה שעות או אפילו יומיים. לאהוב אותו זה להסתכל בתמונות שלנו ולהרגיש את האהבה מציפה אותי. זה לרצות לספר לו מה אכלתי הבוקר, אפילו שזה לא באמת מעניין אף אחד.

לאהוב אותו זה למצוא את עצמי חושבת עליו בלי לשים לב, זה להיסחף עם המחשבות על החיים שלנו רחוק יותר משאני מוכנה להודות.

לאהוב אותו זה איכשהו לדבר עליו כל הזמן, ולתהות על מה בכלל הייתי מדברת לפני שהוא נכנס לחיי.

לאהוב אותו זה להבין שהחיים גדולים ומורכבים יותר מכפי שאני יודעת, להבין שלפעמים יש מכשולים ואפילו אבדות. אבל להתפלל כל לילה לפני שאני נרדמת שהוא יהיה שם איתי, כדי לחוות את הכל.

לאהוב אותו זה להאמין בכל דבר שהוא מאמין. זה לסמוך עליו ולתת לו לדעת את זה, כי מגיע לו. כי הוא הבן אדם הכי טוב שאני מכירה.

לאהוב אותו זה להיזכר בו מחבק אותי מאחורה, שר לי את השיר שמהר מאוד הפך להיות שלנו ולהרגיש שוב את אותה הצמרמורת. לאהוב אותו זה להחסיר פעימה כשבשיר נאמר "אהבת חיי", כי ככה אני מרגישה. אבל עדיין מפחדת לומר…

לאהוב אותו זה לרצות להכיר אותו לכל בן אדם שמכיר אותי, להתגאות בו ולהשוויץ בו לכל העולם. לאהוב אותו זה ללכת איתו ברחוב ותמיד לחפש להחזיק לו את היד, כי הפעולה הקטנטנה הזו מרגשת אותי ונותנת לי כל כך הרבה ביטחון.

לאהוב אותו זה ללכת לישון איתו ולחכות שהוא יירדם לפניי, כדי שאוכל להמשיך ללטף אותו ולהסתכל עליו עוד קצת. זה להישאר בתוך החיבוק שלו כל הלילה, כי זה המקום הכי טוב בעולם.

לאהוב אותו זה להתעורר איתו בבוקר ולחייך עם עיניים עצומות, פשוט כי אני איתו. וזה כל כך לא מובן מאליו… זה לנסות להסביר לו בדיוק כמה הוא עושה אותי מאושרת באמצעות מבט בלבד, ולחכות לחיוך ההבנה שלו בחזרה.

לאהוב אותו זה לכתוב עליו סתם ככה באמצע היום, בלי שום סיבה או הקשר. זה להרגיש את האהבה אליו מציפה אותי בכל רגע, גם אם אני רחוקה ממנו.

לאהוב אותו זה לקרוא כל דבר שהוא כותב ולהתגאות בו על הדעות שלו, אפילו אם אני לא מסכימה איתן או מבינה אותן. זה לכתוב ולדעת שיום אחד הוא יראה את זה, ואז להסמיק מהמחשבה הזו.

לאהוב אותו זה לדעת שהוא הדבר הכי טוב שקרה לי. זה לפחד לאבד אותו, כי בזמן קצר כל כך אני כבר לא רוצה ולא מסוגלת לדמיין את עצמי בלעדיו.

לאהוב אותו זה לדעת שאם הוא יבחר ללכת אני כנראה אהיה בסדר, אבל גם לדעת שהוא מיוחד יותר מכולם ולהמשיך להתפלל שיישאר איתי, בכל הזדמנות אפשרית.

לאהוב אותו זה לחשוב איך לשמח אותו, בלי שום סיבה. זה הרצון לראות את החיוך היפה הזה שלו, ולשמוע אותו אומר "אני אוהב אותך" בדרך המיוחדת שלו.

לאהוב אותו זה ללטף אותו ולגעת בו כל הזמן, כי אני לא מסוגלת שלא. זה לרצות שיהיה לידי וילטף אותי בכל שניה, אפילו שאני יודעת כמה זה לא מתאים לי.

לאהוב אותו זה להבין שהוא משנה אותי, רק לטובה. זה לאהוב את עצמי יותר בזכות האהבה שלו, ולרצות לעשות את אותו הדבר בשבילו. זה להגיד לו בכל הזדמנות שאני אוהבת אותו, כדי שלרגע לא ישכח. זה להעריך את היותו חלק מהחיים שלי, מהלב שלי, ממני.

לאהוב אותו זה להגיד תודה על שזכיתי בו, כל יום מחדש…


תגובות (2)

מתאר בצורה מדהימה את המקרה הקודם שלי, רק שבסופו של דבר לא היה אפשר לסמוך עליו.
הייתי כל כך רוצה למצוא מישהו שראוי לאהבה כזאת.

29/03/2016 02:48

    גם שם הייתי, אחרי 8 שנים של קשר שהתפוצץ לי בפרצוף.
    לקח לי הרבה זמן, אבל בסוף מצאתי מישהו שראוי לאמון שהרסו לי…
    אל תפסיקי לחייך לרגע, זה אולי יקח קצת זמן – אבל זה יקרה. אני בטוחה :)

    29/03/2016 15:43
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך