ARIA
ככה הייתי לפני שנה.. עד שהבנתי את זה ^

להיות נאהב זה צורך

ARIA 04/06/2014 1111 צפיות אין תגובות
ככה הייתי לפני שנה.. עד שהבנתי את זה ^

אני נראיתי חזקה מאוד, אכזרית מאוד, אבל הייתי חלשה מאוד, כי הדבר היחיד שרציתי היה שמישהו יטפל בי עם טיפה אהבה.
עשיתי כל מה שביקשו ממני, ניסיתי להתקרב לאנשים, אבל אם לא הצלחתי, זה הרתיח אותי, נעשיתי רעה ואכזרית.
נכשלתי בדבר היחיד שרציתי, בלהשיג שיירצו אותי, אפילו קצת. כי כשאתה רוצה שיאהבו אותך בכוח הדבר היחיד שתשיג הוא פחד ודחייה, עם אותו כוח שתכריח מישהו, האחר ייחשף.
רציתי להיות אהובה והצלחתי להשיג רק שישנאו אותי. רתחתי מזעם ורציתי להרוס הכל, להרוס את האחרים.
רציתי להשמיד את החיים, אבל אי אפשר להרוג את החיים, כי בעוד יש פתיל של חיים האהבה תמצא את דרכה.
אין רצון חזק יותר מאשר הרצון להיות נאהב, זה יותר מרצון, זה צורך, הצורך שמישהו יהיה שמח שאתה קיים.
אלילי הכדורגל או זמרי הרוק, או כל אלה שהורגים את עצמם בשביל להיות כך, כולם רוצים להיות נאהבים, מקובלים, שהאחרים יאמצו אותם.
אבל אולי אי אפשר להיות נאהב אם תחפש את זה כל הזמן, או אם תכפה את זה על האחרים, אולי תשיג את זה רק על ידי האהבה.
אפילו הבן אדם האכזרי ביותר יתרגש אל מול האהבה. ברגע שהיא מגיעה, האהבה משנה אותך, לתמיד.
מהאכזרי ביותר אל התמים ביותר, כולנו צריכים להרגיש נאהבים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך