שרית I LOVE YUO
לפעמים עדיף לאבד בן אדם סופית, מאשר להתקרב אליו שוב ולהיפגע שנית…
מקווה שאהבתם השמח לתגובות ...
אוהבת שרית ❤️

ליפעמים זה כואב …

שרית I LOVE YUO 13/11/2013 861 צפיות 3 תגובות
לפעמים עדיף לאבד בן אדם סופית, מאשר להתקרב אליו שוב ולהיפגע שנית…
מקווה שאהבתם השמח לתגובות ...
אוהבת שרית ❤️

יום ועוד יום עובר ואני מרגישה כאילו זה שנה כאילו זה נצח שלא ניגמר … 
היום התאריך הזה היום הזה אני אולי לעולם לא השכח 
את היום הזה שהדמעות לא הפסיקו לזלוג את היום שבעצם הבנתי הרבה דברים 
את היום שבעצם הבנתי שעשיתי טעות 
ואימא… היא זאת שאמרה שעל טעיות משלמים ומיהם תמיד לומדים … 
אתמול היו שנתיים שלמות שדיברנו 
הייתה מאמין ?! 
כמו אח אל אחות אז זה קשה לי אפילו יותר 
אני לא מאמינה שכול כך מהר נפתחתי אליך 
ו… אני רוצה באמת להודעות לך על הכול 
אתה יודע למרות שכואב לי באיזה שהוא מקום אני מרגישה שאני צריכה לשמור ולהגן .. באיזה שהוא מקום נגעת לי בלב ו… 
אני יודעת שלך זה אפילו לא כואב .. 
אני לא מאשימה אותך כי אתה מעולם לא הרגשת כמוני … ואני יודעת שאתה חושב על הרבה דברים … אני גם יודעת שאתה 
לא מבין .. אבל עם רק הייתה שומע עם רק הייתה יודע אולי זה היה אחרת .. 
אומרים הרבה שהזמן הוא זה שמרפאה את הכאב … אז אולי זה עוד כואב אך מה שהלב מרגיש … לאפחד אני לא התן זאת 
אולי טעיתי … אבל אתה יודע אני 
למדתי משהו .. שאני חושבת שלא יזיק לך להבין .. אמרו לי הרבה שעם אוהבים 
אז עדיף לותר … אין אולי כבר לא יודעת איך להגיד לך ואיך להסביר לך וגם עכשיו שאני כותבת אני מרגישה שאני כמו אחת נואשת … אבל אני לאא כי אני יודעת שזה החולשה שלי .. כע נכנסת לי ללב .. הוא עוד כואב … בשבילך עשיתי אמון .. אולי אתה לא יודע עד כמה אפילו .. 
אני רוצה להגיד לך שאתה היחיד שגרם לי ליפתח אליו באמת .. ואתה היחיד שהבנתי שאותי לא אוהב … 
אמממ …געגועים 
זה חולף מיום ליום וכול יום אני מרגישה כאילו זה נצח … כול יום אני מרגישה שלקחו ממני משהו .. אבל אתה לא שלי ואני ממש לא שלך .. 
אז אני לא יכולה להיות תלויה בך 
אני רק רוצה להגיד לך תודה .. 
וסליחה … אולי זאת באמת אני אשמה 
אבל אתה יודע … גם עם כתבתי את המכתב הזה עכשיו שאני יודעת שאין מצב שאתה הולך ליקראו אותו איפה שהוא מתי שהוא … אני רק רוצה להגיד לעצמי .. 
ש… זה כואב אבל אני מאחלת לך רק טוב 
מכול הלב תודה על הכול 
תודה על כול זמן ועט שנתתה לי להרגיש קרובה …. תודה על שבעצם הייתה הכול בשבילי אולי עכשיו לא יהיה לי למי להגיד אולי עכשיו לא יהיה לי את האחד הזה שהייתי מספרת לו הכול … 
אבל אתה יודע מה הבנתי .. שהייתי טובה הבנתי שאני אולי עוד אחת מכול הבנות שאתה משחק ( או איך שאתה קורה לזה ) 
מה חשבת ?! שאני יגיד לך ?!? 
זה היה כול כך צפוי …. לא סתם נתתי לך מכול דבר … לא .. אני פשוט כבר לא יכולה לדבר או ליכתוב אני כבר לא מוצאת את עצמי … 
אתה יודע מה כואב לי שאני יודעת שאתה אפילו לא מרגיש כואב לי להרגיש ..
כואב לי על זה שתמיד אני הייתי היד המנחמת זאת שעוזרת מקשיבה ונותנת לך את הנשמה .. 
את כולי נתתי .. אבל אתה אפילו לא הבנת … אני רק רוצה להגיד לך שאני ..לא השכח אותך בחיים שלי … ועם אני הפגוש אותך ביום מין הימים אני יגיד זה גורל .. הכול זה מלמעלה .. עם הייתי יכולה להגיד הייתי אומרת …. אבל לעולם אני לא מסוגלת ..
אממ … אני אוהבת אותך .. 


תגובות (3)

לפני חמש דקות קראתי את הסיפור הזה בסיפור של אליענה.
ממש אהבתי (:

13/11/2013 07:39

וואו…
ממש אהבתי:)

13/11/2013 07:52

תודה :)

18/11/2013 05:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך