ללא תנאי

snowhite 02/10/2014 787 צפיות 3 תגובות

אמר פעם מישהו, מזמן, הזכות הגדולה שנפלה בחיקו של אדם הינה לאהוב, ולהיות נאהב.
מה יותר חשוב ? האם היכולת לאהוב אינה מספיקה ? האם אפשר להיות נאהב אך מבלי לאהוב בחזרה ? לא. ולכן זוהי זכותו הגדולה של אדם.
אין דבר שמשתווה בעולם לתחושה של אהבה ללא תנאים, אהבה שאינה תלויה בדבר. כאשר מוצאים דבר כזה, אסור להרפות. לדעת שיש מישהו אחד בעולם , שאוהב אותך קצת יותר מכולם, זה הדבר הכי טהור שיש. גם אם תקומי קצת פחות יפה היום, גם אם יש לך שני קילו שהיית שמחה להיפטר מהם. גם אם לא לבשת חזיית תחרה וג'ינס קצר במיוחד. הוא יאהב אותך.
כשתמצאי אהבה כזו, תתחילי לעשות דברים בשביל עצמך. להתלבש יפה למסיבה לא כדי למשוך תשומת לב- כי ככה באמת את רוצה. את תשומת הלב את כבר תקבלי מהאחד המיוחד, אז למה צריך אחרים ? את תסלסלי את השיער או תחליקי אותו , פשוט כי ככה התחשק לך היום. לא כי זה באופנה וזה מה שגברים אוהבים. כי ככה את אוהבת לראות את עצמך במראה.
האהבה, מלבד היותה ממלאת כל חדר בלב וכל עלייה, ממלאת את כל הגוף. לפעמים את תסתכלי על עצמך במראה ולא תאהבי את אשר תראי. והוא יבוא וייתן לך הרגשה , שאת הכי יפה בעולם. לא בכל העולם, כי בכל זאת אי אפשר, אבל הכי יפה בעולם שלו. הוא כבר לא רואה יופי אחר .
אהבה ללא תנאים. אנשים מחפשים אושר שנים, נוסעים למקומות רחוקים, מחפשים הגשמה עצמית. כשבעצם מה שאנחנו צריכים זו אהבה ללא תנאים, היא נותנת לנו את החופש להיות אנחנו , ושיהיה אדם שיחשוב שזה הכי מקסים שיש. הזכות לאהוב ולהיות נאהב, היא הזכות הגדולה ביותר שנפלה בחיקו של אדם, ועם זה אני ללא ספק מסכימה.


תגובות (3)

וואו! זה פשוט מדהים!

02/10/2014 14:14

סיפור שלדעתי בעל כל כל הרבע משעמעות. לא רק שהוא עשה לי חשק לחבר כזה שנאהב בלי תנאים הוא גם גרם לי לחשוב על האם באמת יום אחד אני אעשה דברים כי אני רוצה ואלבש בגדים שאני רוצה ולר רק למשול את תשומת הלב. כתיבה מאוד יפה אני אהבתי.

02/10/2014 16:00

את כותבת בצורה יפה! זה מעורר מחשבה והשראה ..אני באמת מסכימה איתך ..בנות צריכות ללבוש ולעשות דברים כי הן אוהבות את זה ולא בשביל למשוך תשומת לב..
את בהחלט עשית לי חשק לחבר ♥

02/10/2014 16:17
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך