למה שיקרת לרועי שאני פה

מורי1354 09/03/2014 675 צפיות 2 תגובות

באתי לבית ,
"רועי אתה פה" צעקתי חזק,
לא היה קול ולא היה עונה הכל היה שקט.
חיפשתי אותך בכל מקום בבית ולא מצאתי אותך , אז התקשרתי לאייפון שלך ולא ענית לי , נכנסתי לחדר שלך וראיתי על המיטה שלך מכתב שהשארת לי זה היה קצת מוזר בישבילי לראות את המכתב הזה . פתחתי את המכתב : "שירן אהובתי היקרה , אני יודע שאת צריכה את עזרתי ותאמיני לי שעשיתי את כל מה שיכולתי , ולכן היום אני בא לשחרר אותך , אני אוהב אותך לא אכפת לי לסכן את החיים שלי בישבילך , אני הולך עכשיו ליוסי ואני יביא לו את כל מה שאני חייב לו את תראי שהכל יהיה בסדר, אני מתגעגע אלייך מאוד את חסרה לי מאוד , השפתיים שלי כבר ניהיו יבשות מרוב שלא נישקתי אותך , שירני אני אוהבת אותך ואני בדרך , וכתבתי את המכתב ליתר ביטחון שאם ייקרה משהו את תדעי שאני באתי להציל אותך , אוהב המון רועי".
מה , לא הבנתי מה כתוב במכתב , אבל הבנתי שהוא דואג לי מאוד וחושב שקרה לי משהו ואני צריכה ללכת ליוסי , אני יודעת מי זה , ואני יודעת איפה הוא גר. רצתי מהר לכיוון הבית של יוסי , ראיתי את רועי מת בגינה , ויוסי והעובדים שלו גוררים אותו מהרגליים , אחד העובדים קלט אותי, גם רציתי שהוא ייקלוט אותי , הוא הצביע עליי יוסי הרים את מבטו והסתכל עליי , חייך וצחק.
"מה עשיתם לו" אמרתי בקול צעקני וכועס ,
"ששששששששש דייי , למה לדבר ככה זאת את עשית" יוסי אמר לי בקול של גיחוך,
"אני לא מבינה , זה אתם עשיתם מה אתם מפילים את זה עליי" אמרתי בקול כועס ,
יוסי ועבדיו צחקו ,
"אמרנו לו שאת אצלנו והוא בא כמו סופרמן וניסה להציל אותך , אבל מה שהוא לא ידע זה שאת לא פה" יוסי אמר.
התקרבתי אל יוסי עוד יותר ונתתי לו סטירה , ראיתי את רועי על האדמה וכל ראשו מדממם הוא לא היה נושם.
העובדים של יוסי הרימו אותי והכניסו אותי למכונית אדומה , הם נסעו רחוק ומהר עד שהגיעו לאיזה מקום נטוש , הם תפסו לי את היד חזק וגררו אותי לכיוון של איזה מחסן , כשהגענו למחסן , הם נעלו את הדלת וירו בי.


תגובות (2)

למה אין סיפורי אהבה קצרים ועצובים? אהבתי מאוד מאוד מדרגת חמש <3

11/03/2014 15:45

מסכימה לגמרי…

13/03/2014 12:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך