Lili01
לא כל כך יצא לי טוב , בזמן האחרון אני במחסום כתיבה ...
מקווה שאהבתם :)

לסמוך רק על עצמי …

Lili01 25/02/2014 1032 צפיות 4 תגובות
לא כל כך יצא לי טוב , בזמן האחרון אני במחסום כתיבה ...
מקווה שאהבתם :)

אהבה …
מילה קצרה עם משמעות גדולה …
שמתאהבים מרגישים את זה בכל הגוף, הלב פועם על 200, הפרפרים משתוללים בבטן , את מחייכת בלי סיבה , את מרגישה שאת צריכה אותו לידך כל יום, כל שעה , כל שנייה .
אז למה הכל כל כך מסובך ?
אם הוא באמת אוהב אותך ואומר תמיד שאת היחידה ושאין עוד אחרת אז למה הוא הולך לבנות אחרות ?
למה הוא בוגד אם הוא אוהב ?
הוא בוגד בך ואז חוזר להתנצל , הוא מסביר שהוא היה שיכור ושהוא לא ידע מה הוא עושה , את סומכת עליו כמו כל פעם וסולחת לו , ואז שבוע אחרי בוגד שוב.
שמראה נשברת אי אפשר להחזיר אותה לאיך שהייתה , כך גם האמון .
את סומכת על אנשים שאומרים שהם אוהבים אותך אבל נפגעת כל פעם מחדש.
במשך השנים למדתי לא להאמין ולסמוך לכל אחד , לא להתאהב בבחור רק בגלל החיצוניות .
למדתי להיות בחורה שעומדת על שלה , בחורה עם כבוד , שלא מתחילה עם כל גבר במועדון ולא מסיימת את הלילה במיטה עם מישהו זר .
למדתי שבסופו של דבר ׳האביר על הסוס הלבן ׳ שלי יגיע , שאני אדע באמת מתי הוא האחד שלי .
למדתי שיהיו הרבה אנשים שירצו לרעתך , שירצו לגרום לך למעוד , שירצו את הדברים שלך , אבל יהיו גם אנשים שירצו לטובתך , שירצו לעזור לך , שיהיו שם שתמעד ויעזרו לך לקום , אנשים כאלה לא פוגשים כל יום .
למדתי להיות עצמי , לא לתת לאחרים להשפיע עליי , לא לתת לאנשים לשנות את מי שאני , אם הם רוצים להיות איתי הם יצטרכו לקבל את מי שאני ואת איך שאני .
למדתי לסמוך על עצמי , כי שאתה סומך על אנשים יותר מדי לבסוף הם עוזבים אותך להתמודד עם הנפילה שלך לבד !
החיים קצרים , אתה צריך לבחור עם איזה אנשים לעבור את משך החיים האלה , ולבחור איזה אנשים להוציא מחייך .


תגובות (4)

אל תגידי ככה זה יצא מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מתה על הכתיבה שלך היא ממש יפה ועמוקה ואני לומדת הרבה בזכותך
אין אין על הסיפורים שלך!!!!!!!!!
אוהבת 3>

25/02/2014 08:13

וואו , איזה כיף לדעת שאת לומדת מהסיפורים שלי :)
תודה … :)

25/02/2014 08:20

זה כל כך נכון שזה עצוב :(
את כותבת מושלם!!

25/02/2014 08:25

תודה רבה :)

25/02/2014 08:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך