LIAN67
כתבתי את זה דרך האייפון אז אם יש שגיאות ואין כלכך פסיקים אז זה לא אשמתי , אני מקווה שאהבתם את הקטע .

לעולם לא אשכח אותך !! – קטע קצר

LIAN67 26/04/2014 1042 צפיות 5 תגובות
כתבתי את זה דרך האייפון אז אם יש שגיאות ואין כלכך פסיקים אז זה לא אשמתי , אני מקווה שאהבתם את הקטע .

אני זוכרת את הרגע הזה שנכנסת אליי לבית והכרתי אותך להוריי . בהתחלה הם לא אהבו אותך אך לאט לאט הם התחילו לאהוב אותך אפילו הם החשיבו אותך כאילו אתה הבן שלהם.
אני זוכרת את הפגישה הראשונה שלנו , זה היה במועדון שאיזה מישהו הציק לי ורציתי להעיף אותו אך לא הצלחתי ואז אתה באת ואמרת לו שאני ״חברה״ שלך ואז מאותן רגע הבנתי שאתה שלי .
אני זוכרת את הדייט המצחיק שהיה לנו כמה כישלונות היו לנו אם רצינו ללכת לסרט ונגמר הכרטיסים ואז הלכנו למסעדה ולא היה מקומות בסוף הלכנו לפארק וישבנו על הספסל ופשוט שתקנו הסתכלנו אחד על השני וראיתי איך ענייך נצצו מרוב האושר ואז בא הנשיקה הראשונה שלנו , הרגשתי איך שפתיךך מרופפות על שפתיי ופשוט נישקת אותי הצמדת אותי אלייך ופשוט התחבקנו הסתכלנו על הנוף .
אני זוכרת שבאת אליי יום אחד הסתכלת עלי עם המבט החם שלך הצמדת אותי אלייך ליטפת את פני הרכות ופשוט אמרת לי שאתה אוהב אותי בשקט לא ידעתי מה להגיד לך שתקתי , קפאתי לא ידעתי שזה באמת יבוא מימך הרגשתי את הצמרמורות בגופי ואת הדמעות בעיני ריגשת אותי ופשוט חייכתי כמו מפגרת הסמקתי כלכך הפכתי להיות אדומה ושמת לב לזה ופשוט צחקת תמיד אהבת לגרום לי להסמיק .
אני זוכרת את המגע שלך , איך כל נשיקה שלך גרמה לי לצמרמורת ורעידות בגוף איך אהבת לנשק את צווארי ולגרום לי להוציא כמה קולות של אנחה , תמיד אהבת שאני משחקת לך בשיער היית עוצם את ענייך המדהימות מתוך ההנאה שגרמתי לך .
אני זוכרת שכל לילה היית בא אלי לישון והיינו מחובקים , היית מצמיד את גופי לחזה שלך וביד אחד תופס את מותני וביד השניה היית מלטף את פניי ברכות ובשלווה , ככה הייתי תמיד נרדמת.
אני זוכרת איך היינו מחובקים ידך על גופי מלטף כל רגע ורגע שמה את ראשי על חזה שלך ופשוט שותקים נהנים מהאינטימיות הזאת סתכלים אחד על השני ומבינים דרך העיניים ועכשיו אני במיטה חושבת רק עלייך ונזכרת בך עם דמעות בעיניי מבינה עד כמה שאתה חסר לי ושהלה שלי שבור לחתיכות ואף אחד לא יכול להשלים לי אותו , היית האהבה הראשונה שלי לא האמנתי שאני יתאהב במבט ראשון .


תגובות (5)

יפה מאוד.
מרגש.

26/04/2014 20:08

יפה. אהבתי את זה.

26/04/2014 20:10

נ.ב.
באמת יש שגיאות והכול, אבל כותבים "לעולם לא אשכח אותך" ולא "לעולם לא ישכח אותך". ההבדל הוא במילה שכחה.
ישכח ו- אשכח. המילה הנכונה היא אשכח.

26/04/2014 20:16

מה קרה לאותו בחור הוא בגד בה? והם נפרדו?
או שהוא מת?
זה יפה מאוד מושלםםםםםםםםםםםםםםםם

26/04/2014 20:44

תודה רבה העלתם לי את החיוך !!
ודיאנה הוא בגד בה אבל את יודעת לא משנה כמה הבן אדם עשה רע היא לא יכלה לשכוח אותו כי בכל זאת אהבה הראשונה שלה .

26/04/2014 21:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך