נועה
מקווה ש-♥

נועה♥

לשכוח

נועה 25/01/2012 848 צפיות 11 תגובות
מקווה ש-♥

נועה♥

את לא מסוגלת לשכוח אותו, אבל את חייבת. את חייבת כי ככה זה, הוא תמיד היה רשע כל כך, אלייך, אליי, אל כולם.
הוא אף לא אהב, לא אותך, לא אותי, ולא את אף אחד. הוא אהב את עצמו, את הפרצוף היפה שלו, הוא היה כזה, כזה אחר, אחר מכול האנשים, אחר במובן הרע, אחר רשע, רשע כאילו מחקו את כול הטוב שבו.
את חייבת לשכוח אותו כמו שאני, אני שאהבתי אותו כל כך, אהבה תמימה, אך כל כך יפה, שכחתי, שכחתי אותו.

אתה לא מסוגל לשכוח אותה, אבל אתה חייב. אתה חייב כי ככה זה, היא תמיד הייתה כל כך לא מתחשבת, כל כך אימפולסיבית, תמיד פעלה בלי לחשוב לפני, וכשטעתה אף פעם לא הודתה בזה, תמיד הדחיקה, הדחיקה הכול.
היא אף פעם לא אהבה, לא אותך, לא את משפחתה, ולא את אף אחד. היא אהבה רק את עצמה, את הפרצוף היפה שלה, היא הייתה כזאת, כזאת אחרת, אחרת במובן הרע, אחרת חסרת לב, חסרת לב כאילו מחקו את כול הטוב שבה.
אתה חייב לשכוח אותה כמו שאחרים שכחו, כמו שמשפחתה שכחה, כמו שכול מי שאי פעם אהב אותה שכח, שכח אותה.

אני לא מסוגל לשכוח אותה.
אני לא מסוגלת לשכוח אותו.
אבל אני יודע שאני חייב לשכוח אותה.
אבל אני יודעת שאני חייבת לשכוח אותו.
כי ככה זה, היא תמיד הייתה כל כך לא מתחשבת, אוהבת רק עצמה, את הפרצוף היפה שלה.
כי ככה זה, הוא תמיד היה כל כך רשע, אוהב רק את עצמו, את הפרצוף היפה שלו.
אני חייב לשכוח אותה, לשכוח כמו שכולם שכחו ממנה, כי היא לא הייתה טובה, לא לי ולא לאף אחד.
אני חייבת לשכוח אותו, לשכוח כמו שכולם שכחו ממנו, כי הוא לא היה טוב, לא לי ולא לאף אחד.
אני חייב, לא משנה מה, אני חייב לשכוח אותה.
אני חייבת, לא משנה מה, אני חייבת לשכוח אותו.

לשכוח אותך, אותך אהובתי.
לשכוח אותך, אותך אהובי.


תגובות (11)

נחמד :) הייתי רוצה לדעת אם לא אכפת לך, מבוסס על סיפור אמיתי? באמת אהבתי :)

25/01/2012 11:15

אממ.. האמת היא ש.. כן. זה מבוסס על סיפור אמיתי ש.. בואי נאמר- היה מאוד יפה, אך כואב בו זמנית..
שמחה שאהבת (:

25/01/2012 11:20

טוב, הכתיבה שלך מאוד יפה. אם תרצי תמיד תוכלי לשתף בקשר לסיפור שלך.

25/01/2012 11:22

מקסים 100המם ♥♥♥♥♥

25/01/2012 11:25

שמחה שאת חושבת ככה, ו.. בנוגע לסיפור. אני לא חושבת שאני העז אי פעם לספר למישהו על זה, וגם האנשים שיודעים על זה הם מאוד מעטים.. אבל, תודה בכל אופן (: ממש מחמם את הלב לדעת שיש אנשים כמוך בעולם המושחת הזה שלנו..
טנקס על ההתעניינות :)

נועה♥

25/01/2012 11:28

תודה ו… וואו, כנראה שהסיפור הזה באמת חשוב ואישי. טוב אני לא אחדור לך אל תוך הנשמה ואציק לך ואכבד את העובדה שאת לא רוצה לספר. :) ביינתים, קראת קצת מהסיפורים שלי?

25/01/2012 11:29

שמחה שאת מבינה אותי (:
ולגבי הסיפורים שלך, אממ.. לא, לא קראתי אבל אני אשמח לקרוא :)

25/01/2012 11:35

אז זה כבר לא תלוי בי, תיכנסי לפרופיל שלי כדי לקרוא את הסיפורים.

25/01/2012 11:42

ואווו איזה יפה ועצוב בו זמנית…
וד"א ، אני אשמח אם תקראי גם את הסיפורים שלי…:)

25/01/2012 13:35

אהלן ספיר
אני חזרתי שוב לקרוא את הסיפור הנפלא שכתבת והתגובה שלי היא : מעולה♥♥♥
תמשיכי כך תודה ושבת שלום ממני בקי ♥♥♥

27/01/2012 01:07

נועה, יש מצב שבקי התבלבה בגלל התמונה שלנו?!? XD
בכל מקרה, אני מסכימה עם כל האנשים מעליי, הקטע הזה פשוט מקסים!!
רואים שזה קטע שמגיע מהלב וממקום עמוק!
הכתיבה שלך פשוט מרגשת אותי כל פעם מחדש, פשוט מדהימה! :)

29/01/2012 09:46
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך