מלאך .

12/02/2014 582 צפיות תגובה אחת

מלאך . אין סיבה הגיונית יותר ליופי שלו .
הוא פשוט מלאך .
המלאך תופס בידי ומושך אותי החוצה ,
מחוץ לרעש הבלאגן והאלכוהול .
אני נושמת עמוקות ומרגישה את ראשי מסתחרר מהאוויר הצח , המלאך מצחקק כשהוא רואה את ההקלה שבחיוכי .
המלאך תופס בידי שוב ומוליך אותי ,
לא ידעתי לאן . לא שאלתי לאן . זה לא משנה. אני עם המלאך שלי .
עד מהרה אני והמלאך במקום שונה , האווירה שונה ומרווחת אך עדיין יש מוזיקה . עדיין יש אלכוהול . עדיין יש סכנה .
המלאך מושיב אותי ליד הבר ואומר שהוא צריך לשירותים . אני מהנהנת לעברו ומושיטה יד לכוס המים הקרים שלי . המלאך מפחד שאני אשתה אלכוהול . זה בסדר . מעולם לא רציתי .
יד מונחת על מותניי ומרימה אותי מהכיסא , גוררת אותי החוצה . זה לא המלאך שלי .
אני מתנגדת והוא סוטר לי . אני שותקת .
המלאך שלי פתאום מופיע בין כל האנשים ומבטו מבולבל לעבר הכיסא הריק . אני רק מתחננת שיסתכל אחורה .
המלאך שלי מסתכל . והוא בא להציל אותי .
המלאך שלי מושך אותי אליו והוא עצבני . אני לא אוהבת שהמלאך שלי עצבני .
משהו חובט בגופו של המלאך שלי ובטנו מתמלאת בדם . המלאך שלי עכשיו שוכב על הרצפה . אני יושבת ליד המלאך שלי ובוכה. למלאך שלי כואב . אבל הוא עדיין מלאך .
המלאך שלי אומר לי שהוא אוהב אותי ואני בוכה . אני בוכה על המלאך שלי . הוא לא יכול ללכת .
המלאך שלי עוצם עניים . מישהו מודיע שהוא מת .
אני מחזיקה כוס מים רועדת ביד שלי ומסתכלת למעלה . המלאך שלי עכשיו מלאך אמיתי . מלאך שומר.
"זה בסדר זה רק חלום" מישהו אומר . המלאך שלי . הוא כאן והוא מנגב לי דמעות . אני אוחזת חזק במלאך שלי ויודעת . אני לא מוכנה לעזוב.


תגובות (1)

וואו זה כול כך יפה….
הסיפור כול כך מרגש ועמוק שאני רוצה לבכות….
-5-

12/02/2014 12:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך