skyler222
אשמח לתגובות.

" מצליף … ועוד קצת מצליף." (18+)

skyler222 11/12/2015 1895 צפיות 4 תגובות
אשמח לתגובות.

אני עושה לא עם הראש ונאנח קלות, הלסת שלי נהדקת באיטיות ופניי נופלות מטה. אני מרגיש את המבט המייסר שלה צורם בכל גופי,
"תפסיק לעשות לי את זה ג'ייק." היא אומרת בבכי וממשיכה להסתכל עלי.
אני מסתכל על הגוף החשוף שלי, על הצלקות על הגוף השרירי .
אני מרים את הראש אל האישה שלי, הלחי שלה אדומה בצורת היד שלי.
היד של הגבר שאמור לדאוג לה.
אני ממשיך להסתכל עליה עם עיניים אדומות ,
מסתכל על הפנים שכבר לא עדינות ויפות, שחשופות ושבורות.
"אתה לא כמוהו, " היא לוקחת צעד לעברי ואני לוקח צעד רחוק מימנה ונתקע בכיור,

~~~
"תביא לי את זה כבר!" אני חוטף מהר מלואי את הכדור ורץ לכיוון החצר האחורית,
לואי רץ מהר אחרי.
"תפסיק ! …" אני צועק ושומע את אמא צורחת מהבית, אני מסתובב אל לואי מהר ומסתכל עליו,הוא רץ מהר בבהלה וחוזר לבית שלו.
אני רץ מהר אל כניסת הבית ועולה מהר על המדרגות ומועד.
יוצאת לי יבבה קלה ואני קם מהר, נשמעת מהבית צלחת נשברת על הרצפת עץ שלנו.
אני נכנס מהר אל הבית ורואה את אמא שרועה על השולחן אוכל ואבא מחזיק בצווארון של חולצתה.
"מה אתה עושה!" אני צועק ורץ אל אמא, תופס בשמלתה כששובל דם מדמם מימנה.
"ג'ייק בבקשה תלך." אמא מסובבת את מבטה אלי, הפרצוף של אימי כבר לא עדין ויפה, הוא חשוף ושבור.
אבא מסתכל עלי ומתחיל לפתוח את החגורה שלו מהמכנס ג'ינס שלו, העיניים שלי נפקחות לאט ואני מושך את אמא אלי ומתחיל לצרוח.
"תהיה בשקט פרחח, " הוא תופס בשיער הארוך שלי ומצמיד את ראשי לבטנה של אמא המדממת, "זה מגיע לה."
אני מתחיל להשתעל מחוסר חמצן ותופס בחוזקה יותר בשמלתה של אמא, ראשי צמוד לחזה שלה.
"תעזוב אותו!" אמא צורחת יותר חזק ומנסה להשתחרר, אך אבא חזק משתינו.
הוא מצליף, "על כך שאת אמא גרועה." הוא צועק,
הוא מצליף, "על כך שאת אישה גרועה" הוא צועק חזק יותר,
הוא מצליף, "על כך שאת מפלצת." הוא צורח.
הוא מצליף ומצליף,
מצליף .. ומצליף.
ומצליף …

~~~
"אני לא יכול." אני עושה לא עם הראש ועייני מוצפות בדמעות של כאב, עייני שורפות והשיער השחור והכהה שלי על פניי
"אתה יכול, אני אוהבת אותך." היא מתקרבת ונוגעת בגוף החשוף שלי,
"בבקשה לא גואי." אני מפנה את מבטי הצידה ומרגיש אימי נוגעת בי, היד העדינה והקטנה שלה שכלכך חסרה לי.
היא תופסת לי בעורף ואני רואה את הצלקות שלה בידיים, ..מכל חודש , מכל יום .. ועוד יום. מכל שעה ומכל דקה.. מכל שניה.
היא מתקרבת אלי עוד קצת ונוגעת בבטני המצולקת, יוצאת לי אנחה קצרה ואני תופס בה בחוזקה. אני דוחף אותה על השולחן ומשכיב אותה בחוזק.
"ג'ייק!" היא צועקת ומתחילה ליבב, אני לא מגיב לצעקות שלה ומושך את המכנס והתחתון הדק והקטן שלה מימנה, היא נאבקת בי בחוזקה " ג'ייק אני אוהבת אותך, אל תעשה לי את זה." היא עוטשה לא עם הראש וממשיכה לבכות.
"אני אוהב אותך גם," אני צועק וגורם להד חזק בבית, אני מושך מימני את החגורה לאט,
"אל תעשה את זה." היא פוקחת את העיניים שלה וצועקת, אני שולף לאט את החגורה ותופס ביד אחת את הידיים המשתוללות שלה, מצמיד אותן בחוזקה אליה. אני מסתכל על הגוף המצולק, הקטן והצנום, אני פותח את יד אחת את רגלייה ומסתכל, הלסת שלי נהדקת ואני מעביר את היד שלי על הדגדגן שלה, אני מלטף את כל האזור באיטיות, היא נאנחת קלות ואני מצליף בה בחוזקה.
"את לא היית צריכה להישאר איתי גואי, את היית צריכה לברוח ממזמן."
ואני מצליף ומצליף,
מצליף .. ומצליף.
ועוד קצת מצליף.

ומצליף …


תגובות (4)

הסיפור קשה מאוד אבל מכיל בתוכו המון.
למשל שאין ילדים רעים יש חינוך גרוע.
המסר פצצה, הכתיבה טובה. מחכה לעוד סיפורים שלך.
בהצלחה.

12/12/2015 20:21

    את לא מבינה כמה כיף לשמוע את זה, תודה רבה.

    13/12/2015 00:27

זה עורר בי חלחלה ( כתבתי את זה נכון?) פשוט בקטע כזה שעליתי לתחילת הסיפור כדי לבדוק אם אני טועה והוא בכלל לא נוגע באמא שלו , אבל כן עצוב . יש לך דמיון , בגדול יש לך את זה.

13/12/2015 04:41

תודה רבה , אני מעריכה את התגובות שלך ואת הצורך להגיב ולהעיר. ולקחתי את זה דווקא למקום אחר, לא רציתי שהוא יעשה בדיוק מה שאבא שלו עשה, אלא גרוע יותר. אבל זה כבר משהו שהדמיון יוצר, בכל איחד מן הקוראים, כל אחד מבין איך שהוא מדמיין מה האבא עשה, למה הוא מרביץ וכדומה

13/12/2015 11:35
סיפורים נוספים שיעניינו אותך