הלוחמת▪♡♢●○.
השבוע נתקלתי באנשים שהפילו לי את היום והחיוך,וכל ימי חיי אני חייה לפי המשפט הזה,אתם יכולים בבקשה לקרוא ולהגיד לי אם זה ישאיר לכם משהו בלב?כמו שאני רוצה להשאיר לאותו אנשים?

חייבת עזרה תקראו את ההערות בבקשההההה

הלוחמת▪♡♢●○. 22/02/2015 756 צפיות 2 תגובות
השבוע נתקלתי באנשים שהפילו לי את היום והחיוך,וכל ימי חיי אני חייה לפי המשפט הזה,אתם יכולים בבקשה לקרוא ולהגיד לי אם זה ישאיר לכם משהו בלב?כמו שאני רוצה להשאיר לאותו אנשים?

השנאת חינם הזאתי, השפיטות המיותרת,זה כל כך עצוב שאנשים לא רואים מה שמעבר,שעומד מולכם בן אדם ואתם שופטים אותו בשל מראה חיצוני,מעשים או מילים לא במקום, אתם אפילו לא נותנים צאנס להכיר את הבן אדם,לדעת מה עובר ועבר,בבן אדם יש כל כך הרבה איכויות והעיניים נמשכות אל הרע,מבלי לדעת כמה מסכות הוא לובש בבוקר,כמה פעמים הוא מוציא את המילה "הכול בסדר",מקלל את עצמו על חוסר שליטה עצמית,במילים,מעשים,מזייף חיוך,מאבד את עצמו,ומשדר אחרת,אז לא תמיד זה קל ולפעמים להיות חזק זה הברירה היחידה וגם היא קשה,הייתם באמת רוצים לחזור אחריי יום קשה באהבה,משפחה או בעניין הסביבה ולקבל מילה שתכנס לכם ללב?לקבל מבטים והשפלות שיגרמו לכם לרצות רק לסיים את היום בבכי?גם אם אתם אחריי יום טוב,כיף להרגיש שהמזל שלך מתהפך עלייך?וממה..מאנשים,בעלי בשר ודם כמוך,כן..לא הייתם רוצים,אתם לא באמת יודעים מה עבר על הבן אדם דקה לפניי,אתם לא נמצאים איתו בשנייה שהוא מתעורר,וגם אם זה על השניה הראשונה,אתם יודעים מה הוא עבר בלילה או יום לפניי או חודש לפני ולפעמים שנה ,שנתיים, שלושה, עשרה?אתם מבצעים חטא מלכת תחילה אז בשביל מה?סיפוק קטן?התנקמות על התקופה שלך זה גם היה?זה לא באמת יעשה לך אושר,ואפילו לשניות זה לא אושר אמיתי.האושר האמיתי שלך לא נמצא בסביבה כזאת,גם אם אתם במקום גבוה כל דבר קטן יכול לפגוע בשריטה ישנה מהעבר,תחשבו על עצמיכם במקום,תפסיקו,תכבדו , כל אדם באשר הוא אדם….לי פשוט נמאס לשבת בחיבוק ידיים בסביבה כל כך ריקנית ומזוייפת,תאהבו באמת,תכבדו,תמצאו את אלה שגטרמים לכם אושר,שלא עושים לכם רע,שנותנים לכם להיות עצמיכם,שמשפיעים רק לטובה, תחייכו סתם,תכבדו,כל כך קשה להיות בני אדם טובים??


תגובות (2)

זה טוב, וזה חכם. את צודקת לגמרי, אני מסכימה עם כל מילה.
הכתיבה שלך טובה ומפורטת, אהבתי.
לי זה עשה משהו. ואני בטוחה שלא רק לי.
זה שלא הגיבו זה לא אומר שזה לא טוב *~*
דרך הגב, העלתי שלושה פרקים לסיפור חדש בשם "החיים יפים כשאת חלק מהם"
ואשמח אם תעקבי ותגיבי בפרק השלישי :) תודה בכל מקרה….

22/02/2015 11:45

סיפור אדיר והכי צודק. כל הכבוד על ההשקעה -כי רואים שהשקעת בזה מחשב עמוקה ממש וזה ממש יפה:) יש אנשים שהייתי ממליצה להם בחום גם לקרוא את זה.

22/02/2015 21:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך