מיכלי
לאיש הקהל שלי

נערת טרפז

מיכלי 10/10/2013 893 צפיות תגובה אחת
לאיש הקהל שלי

לכל קרקס בעל שם יש נערת טרפז שהיא למעשה גולת הכותרת, דגל הקרקס וסמל השלמות בהתגלמותו. נערה יפה מאד, תמיד צעירה וזוהרת שמטפסת מעלה מעלה בינות לכל החבלים והסולמות, עד לקצה העליון של אוהל הקרקס. האורות עמומים, והיא- בתחפושת הנוצצת הצמודה לגופה מתחילה בתרגילים מסובכים אי שם מעלה מטה, כשהקהל שלה עוצר את נשימתו בהתרגשות. האדרנלין זורם בדם עד קצות האצבעות. המתח בין שמים לארץ, עד כדי כך שניתן לחתוך את האויר עם סכין. היא טובה נערת הטרפז הזו, בעיקר אם אין מתחתיה שום רשת ביטחון שתגן מפני נפילה והתרסקות על הקרקע. נערת הטרפז הזו, מרגשת את הקהל שלה אשר למעשה בא רק בשבילה- כל שאר המשתתפים הם תפאורה דלה לעומת הפרפרים בבטן שהיא מצליחה להותיר בקהל עד סוף המופע. כל השואו הזה נועד לשתי מטרות: המטרה הראשונה היא כסף- זקוקה לכסף הזה בזמינות גבוהה כאן ועכשיו על מנת שתוכל לספק מחסור, והמטרה השניה היא לקבל אהבה. נערת הטרפז עושה אהבה עם הקהל שלה על מנת לקבל מחיאות כפיים ומילה מחמיאה. ואז נגמרת ההצגה והאורות נדלקים, הקהל שחיבק אותה בהערצה וקיבל תמורה נאה עבור הכסף ששילם, קם ממקומו ומפנה את המושבים לקהל הבא. תמיד נערת הטרפז צעירה ויפה. אין נערות טרפז שמתבגרות ומעלות קמטים על הפנים משום שחלק מתפקידה של נערת הטרפז הוא גם להתרסק, ותמיד זהו המופע האחרון שלה עלי אדמות- זה קורה יום אחד ללא התראה מראש, וזה פשוט קורה כדרכו של עולם, כטבעו של הקרקס. היא צונחת למטה והופכת לגל עצמות שמפוצץ לה את כל האיברים הפנימיים ואלה הופכים לעיסת מרק דם אשר אי אפשר לעולם לאחות אותם, גם לא בניתוח מסובך. זהו הרגע הגדול שלה בדיוק כפי שזהו הרגע הטראגי של חייה. ויש את אותן הדקות הראשונות של ערפול כשהיא חיה-מתה, וסרט החיים עובר לה בראש בדיוק דקה לפני שיוצאת לה מהגוף המרוסק הנשימה האחרונה. מעניין אם כל נערות הטרפז מבינות שזו הגאולה שלהן ושלמעשה הן חיו את חייהן על חבל דק, זומבי מהלך חי-מת על זמן שאול של אושר ואהבה. רק נערת טרפז כמוני יכולה להעיד שיש אמת בכל מילה מכך. הייתי נערת הטרפז ואתה הקהל שלי. שילמת לי, וקיבלת את ההצגה הטובה ביותר בעיר- שואו של ניצוצות, שכרון חושים ואקסטאזה שרצית לנצור על לוח לבך. ובהצגה המטריפה ביותר אמרת לי שאתה חוזר אליה הביתה. אל ההיא שלעולם לא תטפס בשבילך עד קצהו העליון של האוהל או תלך בשבילך על חבל דק תוך כדי סלטה באויר- זו שאתה לא צריך לשלם לה כדי שתחכה בשבילך עם קצב פעימות לב כל-כך חזקות, שיכולות להשכיח את כל מה שעצוב לך וללטף אותך ברוך ואהבה… אני רק יכולה לקוות שמילאתי את תפקידי בנאמנות ושתזכור שהייתי לך לנערת טרפז שהצליחה לגרום לך להרגיש איך זה ללכת על חבל דק.


תגובות (1)

זה היה מעורר מחשבה!
אהבתי P:

10/10/2013 02:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך