liea#
זה סיפור שאני מתחילה ליכתוב על חבורה שהכירה במוסד לסמים משם אני מקווה שזה כבר יזרום אני יודעת שאני לא כתבתי שום דבר על הדמיות זה יבוא פרק הבא!

נפילה לחשכה -פרולוג

liea# 13/08/2015 677 צפיות 3 תגובות
זה סיפור שאני מתחילה ליכתוב על חבורה שהכירה במוסד לסמים משם אני מקווה שזה כבר יזרום אני יודעת שאני לא כתבתי שום דבר על הדמיות זה יבוא פרק הבא!

אנחנו לא באמת מדברים
אנחנו לא באמת חושבים
אנחנו לא באמת ישנים
אנחנו לא באמת מרגישים
אנחנו לא באמת שומעים
כל מה שמענין אותנו זה איפה זה .!?!?!?!?!?
אנחנו חייבים לכחת את המנה הבאה!!!!!
אבל אנחנו לא מסוגלים הם שומרים עלינו כאן 24/7
הם מייבשים אותנו מציאים מהגוף שלנו את הסם לאט לאט חולטים אותנו עד שבקושי נישאר לנו כוח החיים אבל זה בור ללא תחתית מזל שלפחות הגענו לכאן כי אחרי זה לא יכולנו לעצור כולנו מסכימים רק אלינור צורחת בהתרסה
מי אתם !?! מה אתם חושבים לעצמכם!? אף אחד לא אומר לי מה לעשות במיוחד איך לחיות את החיים שלי זאת היתה הבחירה שלי!!! וחוזרת אחר המשפט כמו אחוזרת טירוף עוד…ועוד..ועוד פעם נאלצים להזריק לה את סם ההרגע מצחיק שבאנו לפה להיגמל מסמים כולם רק מנסים לסממם אותנו בחומרים שונים אלה הדרכים פה להתמודד אם הטירוף אם הצימאון אם הרעד אם הקור .
לשקוע לעירבול חושים לחמש דקות אבל זה כמו קאמבאק אחרי מרגישים רק הרבה יותר רע
בעצם זה כמו להשתמש בסמים רק שזה לא נותן את אותו סיפוק ואם הבדל קטנטן, זה לא גורם למערכות שלנו ליקרוס!
אנחנו לא רוצים בזה ! זאת הסיסמה אבל למי הם משקרים אנחנו לא התחלנו סתם ….

אור
ליאור
יותם
רועי
אלינור

כולם אם סיפור חיים שונה כולם נפלו לאותו הדבר כולם פה כדי להיגמל
"המוסד" החור שמקבל את המכורים הקשים של הסמים כולם מטמרדים למערכת עד ….


תגובות (3)

עם* אם עם א' זה נגיד 'אם תלכי לבית הספר, את תוכלי להשלים את החומר' ועם עם ע' זה 'הלכתי עם שירן לקניון'.
דבר שני תקפידי על סימני פיסוק אחרים חוץ מנקודות או סימני קריאה.
דבר שלישי, את לא חייבת לספר על הדמויות להפך, כדאי לך לתת לנו להכיר אותן במהלך הסיפור.
חוץ מזה ממש אהבתי את ההקדמה ואני מחכה להמשך :)

14/08/2015 13:23

מחכה להמשך

14/08/2015 15:42

מקווה שתקראי גם את הסיפור שלי ותגיבי הצגה בשם אהבה

14/08/2015 15:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך