rimanticGirl
טוב האמת שכבר לא כתבתי הרבה מאוד זמן סיפורי אהבה , אני קצת בדיכאון בזמן האחרון אז אני כתבתי רק מה שעבר עליי וזה דברים עצובים בעיקר אז אם זה לא יצא טוב במיוחד אז סילחו לי כן? אני מנסה לחזור לשגרת הכתיבה הטובה שלי ...

נשיקה ממכרת

rimanticGirl 17/05/2013 858 צפיות תגובה אחת
טוב האמת שכבר לא כתבתי הרבה מאוד זמן סיפורי אהבה , אני קצת בדיכאון בזמן האחרון אז אני כתבתי רק מה שעבר עליי וזה דברים עצובים בעיקר אז אם זה לא יצא טוב במיוחד אז סילחו לי כן? אני מנסה לחזור לשגרת הכתיבה הטובה שלי ...

עצמתי את עיניי , ונשמתי נשימה עמוקה בניסיון לשאוף את כל האוויר אשר אצטרך כדי לעצור את הדמעות , אך דבר לא עזר , הבכי המשיך לזרום ממש כמו נהר , בלי יכולת להפסיקו .
הנורא מכל שזה בין הרגעים האלה שאת בוכה ואת עצובה ושמחה ואת כועסת והכל כל כך מוצף ממש ככה סתם ללא סיבה מיוחדת .
פתאום בין דמעה לדמעה ובין יללה קטן של בכי לבין אחרת שמעתי דלת נטרקת , דלת הבית ? אוי ואבוי לי !!
הבכי הפסיק מיד , וברור שגם הקולות המוזרים שהוצאתי מגרוני בזמן שבכיתי ,רגלי קמו מהריצפה הקרה , ובריצה קלה סגרתי את דלת חדרי , נשמתי עוד כמה נשימות ומיהרתי לפתוח את חלון חדרי , כמה שיותר אוויר כדי להפסיק לבכות ולהתאוורר !
אסור שהוא יראה אותי עכשיו בוכה … אין לי אפילו הסבר לזה , סתם סיבוכים …
"מאמי?" קולו נשמע לי מאחורי הדלת , אוי לי ,אוי לי ! ליבי פעם כפול ממה שהיה שנייה לפני כן ושפתי נפתחו כדי לומר משהו אך לא היה לי קול כלל וכלל ! הכל בגלל היללות המטומטמות שלי , לא יכולתי למצוא לעצמי זמן יותר טוב לפירוק הורמונים ? לעזאזל !
השתעלתי במקצת וצעקתי לו " רגע בייב אני מתלבשת!!"
הוא צחקק מאחורי הדלת והחזיר לי בקול משועשע " בסדר,בסדר…אבל רק לפורטוקול מאמי אני כבר ראיתי אותך יותר מפעם אחת בלי בגדים אני לא מבין מה כל העניין" בסוף המשפט קולו נשמע לי מרוחק כאילו עזב את הדלת .
כדי לא לצאת שקרנית , הייתי צריכה להחליף בגדים .
בחרתי לעצמי מכנסון קצרצר וגופייה לבנה , להיראות סקסית לגבר שלי , קצת רגליים חשופות….קצת חזה פתוח…..ומי יודע אולי אחר כך זה יתגלגל למיטה ..
אני ממש לא בסדר , מה זה כל המחשבות האלה פתאום ?
אולי אני לפני מחזור וזאת הסיבה לבכי ולתשוקות שלי ?
כןכן זאת כנראה הסיבה ! איזה באסה שאני לא בודקת את המחזור שלי בכלל ..
אולי אני בהריון ? אבל לא לא לא, לא ניראלי .. השתמשנו באמצעי מניעה ..שנינו ..לא הגיוני כנראה בכל זאת מחזור ..
דפיקה על הדלת גרמה לי לשכוח מה חשבתי לפני רגע והאיצה את קצב פעימות לבי , "נו מאמי , קניתי לך משהו אולי תצאי ? גם התגעגעתי ואני מתחיל להתעצבן…………………." פתחתי את דלת החדר באמצע משפט וקפצתי עליו בנשיקה ארוכה ומתוקה , בתחילה שמתי לב שהפתעתי אותו , שפתיו היו קשות ולא נישק אותי בחזרה אך אחרי מספר שניות שפתי נעו על שלי בחוזקה וכך גם כל גופו , רגלי פסעו לאחור עד שנתקלתי בקיר , שפתיו עזבו את שלי ועיניי עדיין עצומות , מסרבות לעזוב את הרגע המדהים שהיה לפני שנייה ולחזור למציאות , "התגעגעתי אלייך נורא יפייפיה" קולו היה רך והמילים נשמעו לי אמיתיות , פתחתי את עיניי ושמתי לב שהוא עדיין במדים , "גם אני אלייך יואבי שלי" ידיי הושטו לצווארו וקירבו את ראשו לשלי לעוד נשיקה ממכרת .


תגובות (1)

שמעי זה אחלה של סיפור השארת אותי במתח!!!
יצא ממש טוב אפילו לא שמים שלא כתב הרבה זמן…
הייתי רוצה לראות המשך לסיפור הזה… ואם את צריכה תשלחי לי מייל אני ידבר איתך…

17/05/2013 16:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך