mix17
מכירים את הזמן הזה בבוקר שאתם חצי רדומים וחצי ערים, הזמן הזה שהמודע והתת מודע שלכם כמעט נפגשים? בזמן הזה חשבתי על הקטע הזה. אשמח לקבל ביקורת:))

נשיקה (קטע כזה) אשמח לביקורת:)

mix17 15/10/2014 1016 צפיות 3 תגובות
מכירים את הזמן הזה בבוקר שאתם חצי רדומים וחצי ערים, הזמן הזה שהמודע והתת מודע שלכם כמעט נפגשים? בזמן הזה חשבתי על הקטע הזה. אשמח לקבל ביקורת:))

נשיקה-

ידה הייתה מונחת על פיה ואצבעותיה מיששו את שפתה התחתונה. בראשה היא חזרה שוב ושוב על הרגע הזה, הרגע הוא הוא התקרב עליה והפגיש בין שפתיהם, רגע שהיא לא תשכח לעולם.
היא הניחה את ידה על החול הרטוב והביטה בגלים הרגועים נוגעים בעדינות ברגליה היחפות.
האופק השמש התחילה לזרוח וראשה היה מלא מחשבות, היא ידעה שמה שהיא עושה הוא אסור, בראשה נדלקו אין ספור נורות אדומות שהורו לה לסגת, לחזור אחורה, אבל הלב שלה אמר דבר אחר, הוא פעם במרץ ומילא את גופה דם חמים בכל פעם שרק חשבה עליו, שלא לדבר על ראתה אותו. הלב שלה רצה להמשיך להרגיש את התחושה הזו, הגוף שלה רצה להרגיש את המגע שלו, האף שלה רצה להריח את הריח שלו והשפתיים, הו השפתיים, הן השתוקקו להרגיש את המגע החמים, המתוק והמר עם נגיעות האלכוהול המוכרות של שפתיו.
היא אחזה מעט חול לח בידה ממששת כל גרגיר וגרגיר, מדמיינת שהיא נודעת בשיערו המלא והרך.
היא קמה על רגליה כשהאופק הפך לוורוד, הנורות במוחה לא כבוד בעוד היא עושה את דרכה אל בית החוף המפואר שלו, אל המיטה בה הוא שוכב בזה הרגע.


תגובות (3)

וואי קטע ממש יפה..זה יכול להיות גם התחלה של סיפור או סיפורון אפילו..ממש אהבתי <3

15/10/2014 17:09

זה יפיפה…. :)

15/10/2014 19:13

כמו שכבר אמרו אבל מגיע שיאמרו לך את זה שוב – זה יפיפה.
גורם לי לחשוב על הנשיקה הראשונה שלי ולהשאיר אותי עצובה ומדוכדכת :O
כתיבה יפה ותיאורים שהשאירו אותי המומה מרוב יופיים ותיאורם המדוייקים.
אהבתי מאוד.
5 ~

15/10/2014 21:52
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך