נ.ב , אני אוהבת אותך . סיפור על הארי סטיילס

19/02/2014 1213 צפיות 2 תגובות

רק למען הפרוטוקול , אני לא דיירקשנית . פשוט הסיפור הזה עלה לי לראש כבר הרבה זמן ולא יכלתי למצוא מישהו טוב יותר מהארי ל"תפקיד הראשי " מצטערת מראש אם זה גרוע , מקווה שתהנו :)
נ.ב פרק של חטופה יעלה אולי מחר .. יש למה לחכות חח :)

הארי היקר ,
וואו . לא חשבתי שזה יהיה כל כך קשה לכתוב את השם שלך שוב . הכתב שלי רועד ולא ברור מעט אז אני מקווה שתבין . בעצם , אתה כנראה לעולם לא תקרא את זה אז זה בסדר .
שנתיים .שנתיים עברו מאז היום הנורא ביותר בחיי , שנתיים שאני שוב ישנה במיטה הקרה , לבד כל כך . שנתיים שאני לא מרגישה את החום שלך איתי , הנשיקות שלך ,החיבוקים , המגע . שנתיים שלמות והכאב לא עבר אפילו במקצת .
אני לא יודעת למה אני כותבת רק עכשיו , אולי בגלל שעד עכשיו פשוט לא ידעתי מה לכתוב , או איך .אז עכשיו יש לי , בהחלט יש .
לואי היה כאן היום , מפתיע נכון ? גם אני הייתי מופתעת . הוא בא לנחם אחרי שהמשפחה והחברים הלכו . היום סימנתי איקס במשבצת הריקה שסימלה שנתיים למותך . הוא סיפר לי שהוא סיים לא מזמן את סדרת הטיפולים הפסיכיאטרים שהקצו לו מהצבא . כי בכל זאת , כשהחבר הכי טוב שלך מת לך מול העניים ואתה כל כך חסר אונים ממולו , זה יכול להיות טראומטי קצת .
ואתה יודע איך זה , עם החברים הישנים באים הזיכרונות . ואוי , כמה שלא רציתי לשקוע בהם אבל זה היה חזק ממני .
הוא החזיר אותי ליומיים שהיו אחרי החתונה שלנו כשסיפר לי איך הגעת אליו בבוקר והתחלת לבכות . הוא צחק מעט אך העניים שלו הראו כל כך הרבה כאב והתאפקתי שלא לבכות . הוא אמר שזאת הפעם הראשונה שהוא ראה אותך בוכה , שבמשך חמש עשרה שנה שבהם הייתם החברים הכי טובים הוא לעולם לא ראה אותך בוכה . הייתם . אוי אני מצטערת מראש הארי אבל הדיו נמרח מעט מהדמעות .
אבל אני ראיתי אותך בוכה . פעם אחת . בלילה לפני , ליל הכלולות שלנו . כן ליל הכלולות שלנו היה בהפרש של 24 שעות מהחתונה שלנו . אני זוכרת כמה שליה צחקה עלי כשסיפרתי לה בבוקר שאחרי החתונה שלא שכבנו . היא צחקה עלי ואמרה שאני כנראה האישה הנשואה היחידה שבתולה . וכן , לא יכולתי שלא לצחוק ביחד איתה . הרי אתה יודע איך זה כשליה צוחקת . וכשליה צוחקת כולם צוחקים . שנתיים שלא שמעתי את ליה צוחקת כמו פעם .
וזה באמת היה מצחיק , אבל אני הייתי כל כך מותשת וכל כך עייפה מהחתונה ודמעות לא מוסברות המשיכו לגלוש על לחיי ללא הפסקה .ואתה רק צחקת , מנגב באצבעותיך החמות את שובלי המסקרה הרטובים שעיטרו את פניי והצמדת אותי לחזה שלך , לוחש לי שזה בסדר וששום דבר לא רודף אחרינו , שהחיים עוד ארוכים לפנינו וככה גם הלילות . וצחקתי , כל כך בתמימות צחקתי . הרי לא באמת ידעתי מה הגורל רקם לפנינו . הארי , כמה אני מחכה להרגיש את האצבעות שלך על פניי שוב.
אז זה קרה , בלילה שאחרי . ואתה שאלת אותי אולי מאה פעמים אם אני בטוחה . ואני צחקתי כל פעם מחדש ואמרתי לך שאנחנו נשואים וזה הרי חייב לקרות מתי שהוא ואתה רק אמרת לי שזה לא משנה , הרי אנחנו זוג מוזר ומעולם לא היינו כמו שאר הזוגות . וזה נכון , באמת היינו זוג מוזר . הבאד בוי של בית הספר והחנונית שכולם היו יורדים עליה . אירוניה . עוד סיפור מבית דיסני .
ורק כשהגיע הכאב הבנתי למה שאלת אותי כל כך הרבה פעמים את אותה השאלה . אבל אתה ידעת שזה הולך לכאוב לי , אני הרי לא הייתי הבתולה הראשונה שלך . בהחלט לא . כי מי לא תרצה שהפעם הראשונה שלה תהיה כל כך חלומית עם הגבר היפה ביותר שאי פעם היה קיים .
ואז התחלתי להרגיש איך עם הכאב הגיעו הדמעות , ונשכתי את שפתיי במטרה שלא להתייפח ולעורר את תשומת ליבך אך יבבה טיפשית פרצה מבין שפתיי ואתה הרמת את ראשך במהירות מהשקע שמתחת לאזני , העניים שלך הראו כל כך הרבה בהלה ולא יכולתי שלא לקלל את עצמי על שנתתי ליבבה לחמוק ממני .
זאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותך בוכה .
ואז כשידיך תפסו בפניי ואגודלייך עברו על לחיי הרטובות, אתה התחננת בפניי שאני לא אבכה ואני נשכתי את שפתיי והנהנתי . אבל זה היה חזק ממני . ואתה בכית בעקבותיי .
הלילה הזה מרגיש לי כל כך מוחשי עכשיו הארי והגוף שלי צורב מהכאב של להרגיש אותך שוב.
תשעה חודשים לאחר מכן אנחנו כבר בחדר לידה , ידיך לבנות מתחת לאצבעותיי הלוחצות אבל לא הראית כאב . ואני לא צרחתי . רק רכנת לאזניי ולחשת לי שוב ושוב שאתה אוהב אותי וכמה שאתה גאה בי . ואני נשמתי בזהירות , מתרכזת רק בקולך הרך שלא הפסיק להרטיט את גופי בכל פעם ששמעתי אותו . אנשים בהחלט קבעו שאנחנו זוג מוזר . לידה בלי צרחות , בלי בכי . כן בטח .
זה היה הלילה השני בו ראיתי אותך בוכה , כשהחזקת את התינוקת הקטנה שלנו בין זרועותיך, עיניה הירוקות נתפסות בשלך ואני יכולה לראות איך כל קימור בפניה שייך לך . רק לך . קראנו לה לוסי . התעקשת שהשם שלה יזכיר את שמו של לואי ואני כמובן לא התנגדתי . היא כל כך יפה הארי , היא היום כבר בת חמש והיא מתגעגעת אליך , אני לא יכולה שלא להסתכל בה וכל פעם מחדש להעלות דמעות בעניי . היא כל כך דומה לך הארי . העניים , התלתלים , החיוך .
תגיד לי הארי , בבקשה , מה אני אמורה להגיד לה בכל פעם שהיא שואלת איפה אבא ? שנהרגת בזמן שהגנת על המדינה שלך ? זה כל כך לא פייר שאנשים נהרגים על חשבון חייהם של אנשים אחרים . אנשים אחרים והמשפחות שלהם . כי כשהלכת הארי , גם אני הלכתי .
לואי סיפר לי שחייהם של הבנים השתנו מקצה לקצה מאז שנהרגת . הוא בהחלט לקח את זה הכי קשה מכולם . אתה לא יכול להבין אפילו עד כמה הוא מתגעגע וכואב עליך , אולי כמעט כמוני . הבנים כבר לא גרים באותה השכונה שלנו , כל אחד עבר לעיר אחרת . הם רחוקים עכשיו אחד מהשני אך שומרים על קשר דק בניהם . אתה היית הדבק של החבורה , ובלי הדבק הכל מתפרק . מי יהיה הדבק שיאחה את הלב שלי מחדש?
רגע לפני שלואי הלך , ממש כשעמדתי לסגור את הדלת מאחוריו , הוא הסתובב ומשך אותי בין זרועותיו ,מחבק אותי חזק , ואז התפרקתי . אני יודעת שאתה לא רוצה לראות אותי בוכה אבל זה היה יותר מדי הארי והייתי חייבת לפרוק את מה שעל ליבי .
ועמדנו שם , אחת בזרועותיו של השני ובכינו את נשמתנו החוצה.
" רגע לפני שהוא הלך הוא רצה למסור לך משהו . המילים האחרונות שלו היו שייכות לך " לואי לחש באזני והתרחקתי בכדי להסתכל עליו בשאלה , מנגבת עם כף ידי את פניי " מה הוא אמר לואי ?" קולי היה צרוד והוא חיכך בשלו לפני שהמשיך לדבר " בו – בר " קולו רעד . בו-בר זה הכינו שהענקתם אחד לשני ,אני יודעת . " אני אוהב אותה . אתה תמסור לה את זה נכון ? תגיד לה שלא משנה מה אני נמצא למעלה ושומר עליה , עליה ועל לוסי . תמסור להן שאני אוהב אותן " הוא הוציא אנחה כבדה של בכי משפתיו ואני הרגשתי את גופי מאבד את משקלו על רגליי ורכנתי לשבת על הרצפה " תמסור לה את זה בו-בר . אני אוהב גם אותך " . אני לא חושבת על העובדה שלואי זכר כל מילה ומילה שבקעה משפתיך .
אז הנה אני כאן הארי , שעה קלה מאז שלואי הלך ואני לא מצליחה להוציא את המילים הללו מראשי . המילים שלך . הדף מתחיל להיגמר והלב שלי כל כך כבד עכשיו , אני בתקווה שהשינה תצליח להפחית מעט מהעומס עליו אבל על מי אני עובדת ? אני בתקווה הזאת כבר שנתיים תמימות .
אני מחכה לך הארי , אני ולוסי מחכות לך , ואני לא כועסת הארי . אולי רק על עצמי שהעזתי לכעוס עליך שנהרגת בחודשים הראשונים .
אני חזקה בשבילך הארי . אני שייכת לך . עכשיו ולעולם .
נ.ב , אני אוהבת אותך .


תגובות (2)

ואוווווווווו תקשיבי אני חייבת להודות אחד הסיפורים הכי טובים ששמעתי!!!!!!!11
זה פשוט מושלם!!! כל כך מרגש! כל כך יפה!! וזה לא משנה מי אלה הדמיות הראשיות!! את פשוט מוכשרת ואני מדרגת לך את הסיפור ל-5- זה באמת מגיע לך 3>

19/02/2014 10:41

חחחחחח יואווו תודהה רבה :) העלית לי חיוך כזה ענק על הפנים שהוא כנראה לא ימחק כל היום . תודה רבה :)

19/02/2014 10:51
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך