סיפור אהבה בין זבוב לפילה

18/12/2021 324 צפיות תגובה אחת

הוא היה זבוב מצוי, קטן, אפור זריז ופזיז. למי שלא מבין בזבובים, הוא נראה דומה לאלפי זבובים אחרים. אני בטוח שאם היה נכנס אליכם הביתה ומזמזם לכם ליד האוזן, הייתם מנסים לתת לו מכה עם ספר, מגבת או מה שבא ליד וכלל לא הייתם מרגישים כמה מיוחד הוא. אבל אם תשאלו את קהילת הזבובים ברחוב הצר, ליד פחי הזבל, כולם יגידו שהוא , הזבוב הקטן, גדול יהיה. הוא היה עומד על ענף עץ התפוחים בעמידה זקופה וגאה, רגליים מתוחות, כנפיים בהיכון וכולו כמו קפיץ, מוכן לכל הרפתקה. הרבה זבובות היו שמחות להזבובב איתו אבל הוא לא היה מוכן עדיין להתמסד ועף מזבובה לזבובה ושבר את ליבן הקטן.
סקרן היה הזבוב והיה מתעופף בכל האזור והכיר כל פינה, כל עץ וכל פח. כשהיה מגלה מקום חדש היה קורא לכל השבט ומראה להם את הדברים היפים שיש בעולם..
הזבוב הסתכל בתאווה רבה במתרחש בצד השני של הנהר. זה היה נהר רחב ועמוק וזרמו בו מים כל השנה. לפעמים היה הזבוב מגיע לשפת הנהר ומקשיב ללהקות הזבובים בצד השני של הנהר. למרות המרחק הרב ורעש זרימת המים, ברור היה לזבוב שהחיים בצד השני יפים יותר ומלאי חוויות מסעירות. מספר פעמים ניסה לעוף מקצה לקצה אבל תמיד פחד שלא יהיה לו כוח להשלים את המסע, וחזר לגדה המוכרת. "אני חייב להגיע לצד השני", אמר לעצמו הזבוב, לאחר כל כישלון.
פעם, כשעף לשפת הנהר, ראה בתוך המיים חיה ענקית ומוזרה, עם אף שמתחיל ליד הפה שלה ולא ברור איפה הוא נגמר. אבל העיניים, העיניים. זו הייתה פילה חומה וגדולה. הזבוב הסתכל לפילה בעיניים והרגיש שכל מה שהוא רוצה זו היא. היא גם יפה, גם חזקה וגם תעביר אותו לצד השני של הנהר.
רועד מהתרגשות הוא עף בשקט בשקט, בלי זמזומים והתיישב על גבה של הפילה. איזה נעים המגע בגב שלה, חשב לעצמו הזבוב. זו הפעם הראשונה שהזבוב כבה את מנוע הזמזומים והרגיש ממש עירום ללא הזמזום הרגיל.
הפילה הרגישה משהו מדגדג לה בגב. היא הניפה את החדק ובתנועה אינסטינקטיבית רצתה להעיף את המיטרד. אבל לפתע היה לה מאוד נעים והיא עצרה את החדק בדקה האחרונה, והחזירה אותו למקומו. הפילה החלה ללכת במים לכיוון הגדה השניה. כל הדרךהתענגה מהתחושה הנעימה בגבה ותנועותיה במים דמו לריקוד אהבה. נדנדה את גופה מצד לצד וגרמה לזבוב להחליק מקצה אחד של הגב לקצה השני. הזבוב קצת נבהל וכמעט נפל אבל נאחז חזק בגב הפילה והיה לו טוב ונעים. הדרך עברה תוך כדי שיחה ערנית בין הזבוב והפילה וכשהיגעו לקצה השני אמר הזבוב, שמחתי להכיר אותך ואשמח לפגוש אותך שוב. תודה לך זבוב יקר אמרה הפילה, אתגעגע אליך מאוד.
מה תודה, אמר הזבוב, תתפשטי…
#כל_הזכויות_שמורות_למתי_גוטמן


תגובות (1)

סיפור מצחיק ומעורר מחשבות. כתוב בצורה מעניינת וקולחת.

02/01/2022 00:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך