סיפור אהבה – מיכל ונתי

מיכל ונתי היו חברים מאוד מאוד טובים ! למשל – משחקים ביחד, מדברים על דברים שקרו להם כל היום וכה' .
יום אחד מיכל ניגשה לנתי והגישה לו פרח . נתי אמר: "וואו! בשבילי?" מיכל הנהנה בראשה ונתי אמר: "תודה מיכל !" מיכל אמרה לו: "נתי יש לי משהו שאני צריכה לספר לך, זה לא סוד זה סוג של." נתי אמר: "מה זה ?" מיכל: "אני נרשמת לקורס בניית בובות :] ! שמעתי שאמא שלך היא מנהלת הקורס . אולי תעשה לי הנחה ?!" נתי צחק ואמר: "אסור לי חח." מיכל: "איזה כיף ככה נוכל להיות ביחד כל היום ! " נתי חייך והיה צילצול לכיתות .
היגיע הזמן לקורס, מיכל הייתה נרגשת בדרכה למקום שבו היא ונתי יהיו יחד. "היי מיכל!" אמר נתי. מיכל אמרה לו: "מה עושים פה בחוג ?!" נתי אמר לה: "פה אנחנו מכינים בובות." מיכל: "למה?" נתי: "כי אמא שלי משתתפת בתחרות לבניית בובות. הבובות הטובות ביותר ינצחו בעשרה מיליון שקל." מיכל: "נתי , בשביל אמא שלך ובשביל שנינו, אני מוכנה לעצב בובה כ"כ יפה בשביל שאמך תנצח!" נתי: "תודה מיכל. עלייך באמת אפשר לסמוך." מיכל: "בלי שום בעיה!"
אמא של נתי אמרה: "שלום לכם, ושלום למיכל הילדה החדשה, המשימה שלנו להיום היא לעצב בובת חרסינה זה האתגר בסוגריים, ולקשט לבובת החרסינה את הכי הרבה קישוטים." גלית, הילדה המצטיינת של הקורס אמרה: "בלי שום בעיה, אני עושה זאת בעיניים עצומות." אמרה גלית ועצמה עיניים בו זמנית . "היי גלית שלום אני מיכל." אמרה מיכל לגלית. גלית פקחה עיניים ואמרה: "מה מה.." מיכל אמרה: "רוצה לראות את בובת החרסינה שלי, סיימתי אותה רק אני צריכה לצבוע את הפה וזהו." גלית ראתה את בובתה של מיכל ואמרה: "מה מי מו מה איך ?!" מיכל לא הבינה מה שהיא אמרה. פשוט היא עמדה והלכה.
נגמר השיעור. "נתי, תיראה את בובת החרסינה שלי ! " נתי החזיק בבובת החרסינה של מיכל ואמר: "זה ממש מקסים, עם היו אומרים גם לתת לה שם, הייתי קורא לה מיכל." מיכל צחקה והלכה ביחד עם נתי לביתה.
"אוף ביי נתי." אמרה מיכל . נתי אמר לה: "גם אני הייתי אומר במקומך אוף אבל ביי .."
כעבור יומיים בקורס, אמרה אימו של נתי: "ערב טוב." "ערב טוב?" אמרו כולם. "אני מבקשת מימכם שתכינו בובה בעלת שם מיוחד שיהיה לו ארבע אותיות. קודם כל לבחור שם יפה ואז לעצב את הבובה." מיכל עיצבה בובה וקראה לה מירי. נתי עיצב בובה מושלמת והעניק אותה למיכל. "מיכל יש לי בובה בשבילך. כמו הפרח שנתת לי, אני נותן לך בובה ששמה הוא מיכל." מיכל חיבקה אותו ואמרה: "לא הייתה צריך נתי ." גלית קינתה באהבתם של נתי ומיכל . היא החליטה לפרוש מהחוג וזהו.
כעבור כמה ימים נתי איבד את הבובה של מיכל. "אוי לא! המצב אבוד :[" אמר נתי. מיכל דפקה בדלת של ביתו של נתי ופתח נתי את הדלת וראה את מיכל עם הבובה שלו מיכל. נתי: "מה את עושה פה מיכל?!" מיכל אמרה: "אני רוצה שנשחק בבובות שלנו." נתי: "אני כ"כ מצטער אבל איבדתי את הבובה שלך." מיכל: "לא נורא נתי. אני יכולה לעשות בובה אחרת." "מה את לא כועסת עליי?" מיכל: "למה לי לעשות זאת?" "סתם.." אמר נתי.
כעבור יומיים בחוג , אמרה אימו של נתי: "היום משימתכם היא לעצב בובת מטריושקה עם הכי הרבה קישוטים. הוראות: בבובה הראשונה יש לצבוע בצבע בולט. כמו אדום או כחול. בבובה השנייה מקשטים פחות ומתמשים באותו צבע. וכך הלאה." מיכל הצביעה ואמרה: "מטריושקה זה בבושקה נכון?" נתי אמר: "כן מיכל." נתי עיצב את הבובה שלו והגיש למיכל. מיכל: "זה בשבילי נתי?" נתי: "כן, קוראים לה ליאת." מיכל: "שם יפה."
כעבור כמה ימים איבדה מיכל את הבובה. "נתי אני מצטערת כ"כ, הבובה שלך אבדה לי." נתי: "לא נורא, כי אם לא היית מצטערת סימן שהבובה ואני בכלל לא היינו חשובים לך בכלל.. והצטערת, סימן שאת מחבבת אותי."מיכל: "או זה לא חדש לי !" אמרה והתחבקו.

.

.
.

.
.
.

סוף !


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך