%#& עליך ו%₪&# בידיך!

Bobo 10/11/2015 735 צפיות אין תגובות

זין! זין עליך וקקה בידיך!
איך שרגשות לא ברורים מציפים כזאת סערה. קרקע לא יציבה זה הדבר השנוא עליי וכשזה מדובר ברגשות זה שנוא אפילו יותר, פי מאה או אלף או אפילו מיליון.
ואני שונאת אותך ושונאת את הכל.
שונאת את החיפוש הטיפשי אחר התשובות, מה צופן העתיד. חוזרת להאמין באמונות הטפלות המפגרות שלי שמתפללת שאולי יזרקו איזה חצי רמז וחצי תשובה למה שקורה פה. פתאום ההורוסקופ נקרא בכל ערב, פתאום כל שיר ברדיו מקבל תפנית של אמונה, סופרת את השירים שחוזרים על עצמם ומנסה להבין האם מישהו שם רומז לי משהו. אפילו להאמין באלוהים זה נשמע לי סבבה פתאום, כי אדם מאמין בכל דבר כשרע לו.
ולא זה לא נעים לי הרגש הזה ולא יודעת אם בא לי לפנות את המשאבים שנשארים במוח בין מיליון ואחד הדברים האחרים שהרבה יותר חשובים בו כרגע. אתה תופס לי זמן יקר של מחשבה כשאתה מתגנב בכח פנימה ושואב את המשאב האחרון שאמור להיות פנוי לדברים אחרים שאולי חשובים יותר או אפילו למחשבות רייקות כדי שיהיה שם קצת אויר ולא יווצר שם עומס. כי עכשיו זה עמוס לי והכל יכול להתפוצץ בכל רגע.
אין לי זמן להתפוצץ, להתפרק, ליפול ולאסוף.
אז תחליט זאת אני או הפרחה הזאת שאתה איתה עכשיו ממניעים שלא ברורים לי, תחליט מה אני בשבילך ולאן זה הולך, כי אני בעצמי מאוד קרובה ללהגיע להחלטה, כזאת סופית ונצחית כי הכל אצלי שחור או לבן והשלמתי עם זה.
התלבטות, התמודדות ותקווה שאולי משהו שם למעלה יחליט שהגיע גם הזמן שלי לאהבה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך