היי קוראות וקוראים יקרים. אני מנסה לעבוד על פורייקט של סיפורים באינטרנט תקראו תנו תגובה .אם תאהבו אכתוב עוד אחד . שלכם בהערכה, קייט.

פרויקט חדש -סיפור אהבה 1

17/12/2016 654 צפיות תגובה אחת
היי קוראות וקוראים יקרים. אני מנסה לעבוד על פורייקט של סיפורים באינטרנט תקראו תנו תגובה .אם תאהבו אכתוב עוד אחד . שלכם בהערכה, קייט.

זה לא היה סיפור אהבה ארוך בינהם.אבל מה שבטוח היא נפגעה. היא נמשכה אליו רגשית אפילו שלא הכירו הרבה זמן. כשהכירו היא הייתה בת 17 כמעט 18.היא נפגשה עם ידיד טוב שהביא יחד איתו את הבחור ההוא שפגע בה. הבחור המקסים שהיא כל כך נמשכה . היא הביטה בעיניים הירוקות שלו ובחיוך הילדותי והמתוק התלהבה מהשיער החום והחלק שלו וכשלחצה לו את היד לברכת נעים מאוד היא הרגישה מין קליק שלא הרגישה הרבה זמן.
הם דיברו במהלך כל הפגישה שלהם ושניהם הרגישו ניצוץ .הוא היה חייל והיא בכיתה יב'. בסוף הפגישה הם החליטו להחליף טלפונים .והתחילו לדבר היה להם שיחות טובות והיא התחילה להתאהב בו . שבועיים בערך לאחר שנפגשו לראשונה היא הזמינה אותו למסיבה שלה . וחשבה שאולי ייצא להם משהו מזה. ואכן הם התקרבו יותר ויותר. רקדו ביחד ,שתו קצת ,עשו הרבה צחוקים ישבו צמודים ודיברו המון ולקראת סוף המסיבה כמה דקות לפני שהוא הלך היא לקחה אותו לצד הסתכלה לו בעיניים הירוקות והיפות שלו והציעה לו לצאת .הוא חייך וליטף את השיער הארוך והחלק שלה והביט בעיניים הכחולות הבהירות והגדולות שלה הוא הסכים והם קבעו לשבוע הבא .הם התחבקו חיבוק ארוך,היה לה קר והוא חיבק אותה חזק ולחש לה כמה שהיא יפה כשהם היו צריכים להיפרד היא נשקה לו על הלחי והוא לה היא ליוותה אותו לדלת והוא נתן לה עוד נשיקה במצח ובירך אותה בלילה טוב. כל השבוע היא רק חיכתה לדייט חפרה לחברותיה על ההתרגשות שלה.ביום הדייט התראגנה יפה .לבשה גופייה בצבע אדום וג'ינס סקיני כהה .נעלה סנדלים עדינות .התאפרה מעט שמה בושם מתוק ויצאה כולה נרגשת.הוא איחר לה מעט.אבל היא לא כעסה.הם הסתובבו יד ביד ברחבי העיר עד שהגיעו לפארק ושם ישבו על דשא ושם דיברו במשך שעות .הם התחבקו מידי פעם החזיקו ידיים והתקרבו כמו שהיא לא התקרבה לאיש בחיים.בסוף הדייט הם התחבקו חיבוק רומנטי וממושך שלאחר שהתנתקו ממנו הוא נישק אותה במלא תשוקה .הם לא יכלו להפסיק. עד שהבינו שהגיע הזמן ללכת.הוא ליווה אותה לדלת ונשק לה שוב על השפתיים.אמר לה שהוא אוהב אותה .והיא אמרה לו גם כולה נרגשת שהגם היא אוהבת אותו. והם קבעו להיפגש בעוד יומיים.היא הלכה לישון מאושרת עד הגג ורק חשבה ורצתה להיפגש איתו שוב .היא נזכרה בנשיקה המתוקה שהייתה להם ונרדמה.למחרת ששבה מבית הספר היא התקשרה אליו.לא הייתה תשובה.חשבה לעצמה שבטח הוא עסוק. וניסתה כמה שעות אחרי .ופשוט לא היה מענה.והוא לא השיב לה תשובה אפילו. היא הלכה לישון מוקדם מהרגיל .לא היה לה כוח לאף אחד .בבוקר הוא שלח לה הודעה שהוא מצטער…והוא רוצה לדבר איתה. היא אמרה לו לבוא אליו הביתה .הוא הגיע וחיבק אותה חיבוק קצר.הם עלו לחדר שלה והיא התיישבה על המיטה והוא על כיסא מולה ועוד לפני שהתחיל לדבר הדמעות עלו לה.כי היא חוותה דברים כאלה בעבר וידעה מה הוא הולך להגיד. הוא התנצל מאוד ואמר שזה לא זה,שהוא לא רוצה קשר איתה שהם קצת נסחפו בדייט.היא בכתה ונפגעה מאוד ושאלה אותו למה בכלל הסכים לצאת איתה.הוא אמר שהוא לא מתחרט על זה.אבל פשוט לא כרגע .הוא לא רוצה קשר .אבל הוא רוצה אותה בתור ידידה טובה.הוא התיישב ליידה על המיטה וחיבק אותה חזק וביקש ממנה לחייך אך היא לא הייתה מסוגלת היא נישקה אותו במצח וביקשה ממנו ללכת .הוא התנצל שוב ונישק אותה שוב על השפתיים מרוב תשוקה הם התחילו להתנשק ולהתמזמז והגיעו למצב ששינהם ערומים לגמריי הם היו נבוכים מעט אבל כל כך נמשכו זה לזה .היא הוציאה קונדום מהארונית שליד המיטה שלה.והם שכבו .אחר כך התחטו על זה והיא בכתה והרגישה כל כך זולה.הוא חיבק אותה והתנצל שזה לא היה צריך לקרות. הוא ליטף אותה ונשק לה על הלחי ואמר שכדאי שהוא יילך היא הסכימה איתו והם החליטו לנתק את הקשר בניהם לתמיד. וכך היה .מאותו הרגע היא איבדה את האמון שלה בגברים והבטיחה לעצמה שהיא לא נכנסת לזה שוב.שהיא לא תיתן לעצמה להיפגע פעם נוספת .זה לא שווה את זה.


תגובות (1)

אני יכולה להגיד לך שאני אהבתי ואשמח אם תמשיכי ותתמידי ????

17/12/2016 18:58
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך