ראיתי אותה

04/11/2015 634 צפיות תגובה אחת

ראיתה אותה . הולכת עם מבט חד בעיניים בהליכה איטית מסתכלת ימינה שמואל בוכנת את אותנו האנשים הפשוטים . ברחוב שלנו כולם עסוקים חייבים להספיק הכול לפני השקיעה והיא הייתה שונה הבגדים שלה השער שלה העיניים שלה . לאט לאט הערב מגיע ואני אחריה היא מסתובבת אחורנית וראה אותי וממשיכה ללכת .פתאום אני שומע את הכלב של השכן נובח. השכן יוצא החוצה לראות מי זה ורואה אותי וקורא לי ואני משיך ללכת אחריה אחרי הרח המתוק שלה והוא עוצר אותי ואני אומר לו: אם הייתה רואה אותה .הוא ושואל :מי זאת. ואני עונה לו: אם לא הייתה עוצר אותי הייתי יודע. ואני מסתובב אחורנית וצועד הביתה . אני פותח את הדלת וראה את הבית שלי ,הבית הקטן שלי אני שומע קולות מוזרים :מישהו בבית? אני מתקרב לדלת המקלחת עם סכין פותח את הדלת וראה את האקסית שלי :" אתה נכנס או שאתה תמשיך להסתתר מאחורי הדלת . היא אומרת ואני מתקרב ,היא רואה את הסכין : את לא פוחדת .אני שואל. למה אני שפחד מאדם מקסים כמוך . היא עונתה . והאור נכבה . אחרי שבועיים אני הולך לפונדק הישן וראה אותה דרך השימשה השעה כבר אחרי אחת כולם כבר הלכו והיא מנקה את הזכוכית ואת המקום ואני נגש לדלת אחרי שאני מצפה שהיא תצוץ שוב : אם תחכה קצת אז גם לך היה כיף להיכנס . ואני מהנהן בראש. וכאשר היא מסיומת לשטוף את המקום והיא מעבירה לי 2 כיסאות אני פותח אותם ואנחנו מתיישבים: אסור לי לדבר אם לקוחות אבל הפעם אני יחרוג מהרגלי. היא אומרת.איך קוראים לך ?. לא קוראים לי אני באה לבד . ישן . לפעמים ישן יותר טוב מחדש . השתתקתי :מה אתה עושה כאן ?. כותב , כותב סיפור על בחורה יפה ועל הסיפור שלה . שנכנס זה התייבש ,רוצה משהו לאכול ? לשתות? . מה את יודעת להכין ? .את הספיישל שלי רוצה לטעום . תכיני שתיים . אתה ממש רעב . תמיד הכי כיף לאכול את זה עם משהו או מישהי במצב הזה . אוקי אז שתיים . אז למה אתה כותב בשתיים בלילה ?אני , אני יודע איך לכתוב רק בלילה . אם כך ספר לי עוד עליה היפיפה שלך. היא בחורה חצופה . חצופה . ושקטה . שקטה ,אין כאלו הם נכחדו ביחד עם הדינוזאורים .יש עוד כמה .טוב כשאתה רואה אחת תגיד לי . אני רואה אחת עכשיו . זה מוכן . רוצה לטעם. ברחת . מה ?,ברחת . אני לא בורחת אני שותקת , משנה נושא . למה ?. כי אסור לי ,טוב אתה טועם או שזה מתקרר , הזמן עובר כשנהנים כבר שלוש . אז. עוד שעתיים . למה?. מותר לי להיות גם מסקרנת? , נו איך?. טעים. כך זה בלילה הכול טעים. גם באור זה טעים . איך אתה יודע. כי השמש זורחת . :" היי . אמר השכן. היי הרגיל שלך ? . היא ענתה לו . כן משהו בצעד? . לא תודה . היי נו מצאתה אותה ? . את מי?, שאלתי. את הבחורה. הבחורה.היא מפני שבועיים. אני כן אבל . אבל?. היא לא . נו זה מוכן . רק רגע . היי אמר עוד בחור . היי היא ענתה בחיוך .הנה זה רק חם אז תזהר . והעיתון ? . למה אתה כזה לחוץ ?!. הינה. כבר אין לך זמן בשבילי עם כל הלקוחות שלך . אמר הבחור . אתה לא חייב לבדוק אותי כול יום . אבל אני רוצה , מה כבר אי אפשר להגיד לבת שלי שלום לפני העבודה. אז קפה ?. הפעם תעשי את זה שונה . כמו . אני יודע קפה. אוקי קפה אז קפה. לאט, לאט המקום המתמלא באנשים והשעה כבר שש ואני יושב בפינה של הבר אוכל ארוחת הנוספת לבד והיא מחייך לכול לקוח גם לפשוט ביותר , והינה מגיעה מישהי להחליף אותה והיא מתארגנת לצאת ואני עוצר אותה :" איפה אני יכול למצוא אותה ?. את מי?. אותך ?. כאן . ומאז אני מגיע כול לילה בשעה שתיים לראות אותה . יום אחד היא שואלת אותי :" תגיד למה אתה באה לכאן כול יום ?. לכתוב . כול יום . עד שהסיפור יגמר . אז אולי תספר ואני יכול לעזור לך לכתוב אותו . את הגיבורה את מכירה . אוקי , אבל את הסיפור לא. הסיפור הוא על מישהי שכול הזמן נמצאת בעירות שנות וכותבת את כול מה היא רואה את האנשים את האוכל את הרחובות אפילו את הצבעים של השרוכים מין יומן כזה אבל יום אחד היא רואה מישהו גדול ושרירי שהורס את העיר ,עבריין גדול והיא מנסה לעזור לאנשי העיר והיא הולכת אליו לא דופקת בדלת פשוט נכנסת כולם מנסים לעצור אותה ולא מצלחים והוא רואה את זה ומור להם לעזוב אותה . היא עומד מולו ומתנשפת והוא שואל אותה מה רצית ? . והיא עונה שתעזוב את אנשי העיר .ומה אני יקבל בתמורה . לא חשבתי על זה . וכאן נעצרתי. תרשום :ובתורה אגלה לך סוד : אני פרפר אני חיה רק יום אחד במקום אחד . מה זה אומר ?. שאחרי יום אחד בעירה אני עוזבת כמו מחר . את תעזבי את אנשי העיר ?. וזהו סימתה את הספר כול הכבוד .מה?.אתה נותן לקרואים להחליט מה קורה בסוף האם היא מחליטה להיות איתו למרות שהיא לא מכירה אותו או שהיא בורחת ושוכחת את כול הסיפור .אוקי תודה , אני חושב. אתה לא חושב שזה סיפור קצת ילדותי?. לא . לא.לא. טוב אני צריכה לזוז השעון קורא לי . רגע . מה ?. מה הסיפור שלך ?. נדבר מחר . ואני חוזר הביתה . פותח את הדלת . תגיד הבאתה גם קצת לילה איתך. מה?. אתה כול לילה הולך לפונדק. כן את יודעת למה? . למה ?. כדי לכתוב . שמענו עליך , ומה אבא שלך יגיד . מה הוא כבר יכול להגיד חוץ מי לא כל החיים שלו זה לא . אתה יודע שלפעמים אבל רק לפעמים צריך לשמוע קצת לא .לא. אתה יודע שאתה שהוא יתקשר בדיוק לפני שבאתה , הוא חולה והוא רוצה שתבוא אליו ואל אמא שלך . היא לא אמא שלי ,אמא שלי מתה לפני 5 שנים ואישתו יכולה להיות הילדה שלי. הוא רוצה שתבוא וכמה שיותר מהר, היום,כבר יש לנו כרטיסים כלומר לך אני כבר ימצא דרך . אוקי רק שתדעי ש. אני יודעת.
: רוצה לאכול משהו ? הדיילת שואלת.: יש לכם ספיישלים?. לא יש עוף או דג . איפה שירותים שם בצעד שמואל אוקי יש שם מישהו?. כן, סיימת .אוקי.היי את לא . אני לא . את הבחורה שבאה לבד . מה אתה עושה כאן . אני טס .אוקי. מה את עושה כאן ?. אני טסה . עדין לא קלטתי את השם שלך ?. כנראה שהאנטנה שלך לא בסדר . לא יפה להתחמק ממני כול הזמן את חייבת לספר לי מה השם לך?. : שלום כאן הטייס שלכם כולם לשבת במקומות לקחת את חגורות הצלה ולא להיבהל . לאחר כמה דקות נשמע פיצוץ גדול ומאז


תגובות (1)

אני חדשה רציתי לדעת אם אתם אהבתם ?
אשמח אם תרשמו הערות להמשך

04/11/2015 22:03
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך