רגשות..

16/08/2014 845 צפיות 3 תגובות

היא מסננת אותו והוא ממשיך להילחם עד שהיא מתייאשת ומחליטה לזרום..
היא יודעת שהוא לא ה"טיפוס" שלה ושהוא כל מה שהיא לא הייתה רוצה אבל אחרי הרבה שיחות מאחורי הודעות במקרה נפגשים שניהם במעלית,לא יודעים מה לעשות אז היא אומרת " היי " :)
יושבים בספריה ומתחילים ללמוד רחוקים אך קרובים,עושים הפסקות ומתחילים להכיר אחד את השני..
מדברים עד השעות הקטנות של הלילה ואז גם להקדיש שירים.
המילים שם ברורות הוא רוצה להיות איתה והיא איתו אבל הם לא יכולים כי הם שני עולמות שונים המשיכה חזקה ויש קו שמפריד..

הוא רוצה לראות אותה שמחה ולעשות לה כיף אז הוא עושה לה סיבוב על האופנוע וכך גורם לה ולו להתרגש.

עוברים הימים והוא נפרד מהחברה שלו והיא כרגיל נמצאת שם תמיד לצידו כשיצטרך..
ובידיעה שעכשיו היא צריכה טיפה יותר להיזהר.
הזמן עובר והיא מסכימה לבוא אליו לבית והוא כל כך שמח הוא רצה להיות איתה ושלה יהיה טוב..
וכך שניהם מצאו את עצמם ביחד במיטה אחד ליד השני..זה היה אחד מהרגעים היפים שלה.. הם התחבקו והתנשקו והיא לא מצטערת על זה אפילו לרגע למרות שידעה שזה לא יכול להימשך..ואפילו שעכשיו הכול כבר צריך להיגמר.
בימים שחלפו היא ממש ניסתה שלא להתרחק ולנסות שהכול יישאר כרגיל אבל.. לא תמיד אנחנו מחליטים ויש דברים שצריך בשבילם יותר מאחד.
הזמן עובר ולה זה קשה הדמעות זולגות על הכר ואז יש תמיד את הצלצול שגורם לה לחיוך זה.. ^_^

הוא חוזר לחברה שלו והיא שמחה בשבילו אך היא והוא כבר התרחקו..
הרגש והגעגוע מקשים עליה והדבר היחיד שעזר לה זה המחשבה שעכשיו טוב לו..אפילו שזה לא איתה אבל מה זה משנה כשאכפת לך ממישהו אתה רק רוצה שהוא יהיה מאושר.
ושוב הם מתחילים לדבר לאט ובזהירות ואפילו הייתה להם שיחה שבה הוא שוב גרם לה לחייך..

עוברים הימים והם שוב מדברים..היא באה אליו לבית אך הפעם כדי ללמוד,הם יושבים וצוחקים מבשלים ביחד והוא דואג בשבילה לאוכל כשר וטעים ;)

חולפים עוד כמה ימים ושוב הוא נפרד מהחברה רק שהפעם היא רואה שמשהו שונה בפרידה הזאת זה באמת כואב וקשה לו אך היא יודעת שהיא לא יכולה להתערב ולדבר איתו על הכול כמו פעם..
היא יודעת שעכשיו זה יותר בעיתי לבוא אליו לבית,אבל היא חייבת כדי להראות לו שהכוונות שלה הם נטו ללמוד,ובאמת זה היה קשה.. אבל היא לא יכולה לנצל את החולשה שלו למרות שהיא יודעת שהוא ינסה לנצל את שלה..
ואז החלק שממנו פחדה הגיעה,הם עושים הפסקה ושניהם על המיטה הוא מתקרב אליה לאט ומחבק אותה והיא יודעת שהיא צריכה להיות עכשיו חזקה אבל היא לא יודעת מה להגיד ואז פשוט נפלט לה בשקט "זה לא שווה את זה שאתה תתרחק ואני אפגע" והוא אומר "צודקת" ומרפה..היא ממשיכה ללטף אותו על הפנים כדי שידעה שהיא רוצה אבל היא לא יכולה.
היא חוזרת לבית ומקבלת הודעה שבה הוא מצטער ואומר שזה לא יקרה והיא בתגובה אומרת שזה בסדר ומבינה.
וכך במשך כמעט שבועיים הם נפגשים אצלו בבית ובאמת רק לומדים.

נגמר תקופת המבחנים והוא יוצא לקורס של שבועיים מהעבודה שלו והפעם אין תירוץ לדבר לא מבחנים ולא לימודים אז הם שוב מתרחקים רק שהפעם היא החליטה לא לתת לרגש להשתלט ורק לפעמים שולחת הודעה של הי..

אך אפילו עם כל המרחק היא יודעת שהפעם ממש קשה לו בגלל הפרידה וזה עדין משפיעה עליה,לא משנה כמה היא תנסה שלא והוא בכלל לא יודע את זה..
היא רוצה לעזור אבל היא יודעת שהוא עכשיו חייב את השקט שלו..השבועיים עוברים והיא מרגישה שעכשיו הוא מרגיש קצת יותר טוב והיא כבר מנחשת שעכשיו הוא שוב יחזור לחברה שלו..
נגמר הקורס והם חוזרים ללמוד לעוד מבחן אחרון שנשאר..הם נפגשים בכיתות עם עוד שני חברים .. הוא מנסה ממש לעזור להם ללמוד כדי שהם יצליחו בבחינה והיא רק רואה איך שהחיוך שב חזר אליו.
הפעם הוא לא אמר אבל היא כבר הבינה לבד שהם חזרו והיא הייתה הפעם שמחה אפילו יותר כי עכשיו היא רגועה שטוב לו באמת כי הרי היא מרגישה אותו וכשטוב לו טוב לה רק שהפעם היא הבינה כמה שהוא באמת משפיע עליה מבלי שהיא יכולה לעשות משהו לגבי זה והוא בכלל לא יודע..
וככה הסמסטר מתחיל היא לוקחת יומיים של חופש כדי להירגע יוצאת עם חברות ומשפחה ובינתיים כולם לומדים בכיתה.

ואת ההמשך אני לא יודעת אני רק יודעת שעכשיו טוב לו וגם לה ^-^ .


תגובות (3)

את יכולה לעשות סיפור בהמשכים, זה נראה לי מאוד מעניין לקרוא על זוגיות בין דתיה לבין חילוני או ההפך :) כתיבה מאוד יפה והנושא שלך ריתק אותי עד הסוף, גם הוספת שם תיאורים ורגשות כול כך יפים ותיארת את הרגשות מאוד יפה. כול הכבוד!
אשמח עם תקראי גם את הסיפורים שלי :)

16/08/2014 23:29
or

קראתי חלק מהסיפורים שלך וממש נהניתי, את כותבת מאוד מוכשר ויפה..וגם התיאורים שלך. ולגבי הסיפור שלי זה בעיקרון לא סיפור זה באמת משהו שחוויתי עם אותו אדם פשוט רק עכשיו החלטתי שאני מוכנה לפרסם את זה..ובעיקרון יש לי ללמוד איתו עוד כמה שנים (אנחנו לומדים לתואר באוניברסיטה ביחד) אז יכול להיות שאולי יהיה לזה המשך אבל אני מקווה שאם כן הוא יהיה טוב ומבלי שאני או הוא נצטרך לוותר על מה שאנחנו מאמינים בו.. :)

17/08/2014 00:13

סיפור יפה אבל תהיו ביחד! (:

18/08/2014 13:11
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך