LOL
מה אתן הייתן עושות במצב של הילדה?

רוצה …לא רוצה…תחליט…

LOL 06/05/2013 727 צפיות 5 תגובות
מה אתן הייתן עושות במצב של הילדה?

היינו ידידים,ממש טובים וזה… פתאום יום אחד בבית הספר בבוקר בלי שום סיבה מיוחדת הוא בא וחיבק אותי! לא היה לי מושג מה קרה לו אבל זרמתי. הוא גם רצה להצטלם איתי בשביל איזה שהיא התערבות שהייתה לו שהוא ירויח כסף על התמונה שלי ושלו. אז הצטלמנו אבל לא חשבתי שהתמונה תלך לאיפה שהוא. יותר מאוחר בהמשך היום ראיתי אותו מדבר עם הרבה בנות שזה לא בדיוק היה משהו חדש. פתאום מישהי אמרה לי: " הוא סיפר לי שהוא מאוהב בך את רוצה להיות חברה שלו? " לא ידעתי מה לענות כי אהבתי אותו אבל רק בתור ידיד. כולם לחצו עלי להסכים אז אמרתי שאני אחשוב על זה ואתקשר אליו אחר כך ואגיד לו את התשובה שלי. מתוך לחץ חברתי עמדתי להסכים אבל פשוט לא העזתי להתקשר! אז כשהוא התחבר לפייסבוק הסברתי לו את השמועה ושאלתי אותו אם הוא באמת מאוהב בי. לצערי הוא שיקר. הוא אמר לי " חחח לא " והתעצבן עלי שהפצתי שמועות סתם שאנחנו ביחד אבל הסברתי לו ואז מישי סיפרה לחי שזאת הייתה סתם התערבות לראות אם אני מאוהבת בו או לא. חשבתי שכשאני אלך בשאר הימים לבית הספר הכל יהיה בסדר השמועות יפסקו וזהו נחזור להיות כמו פעם. שיט כמה שטעיתי. להפך. כל החברים הכי טובים שלו שאלו אותי בשמו אם אני אוהבת אותו. כמעט החטפתי להם כאפה! והוא לא דיבר איתי או משהו אבל זה עדיין היה מעצבן. למחרת השקר התגלה. הוא הציע לי חברות מול כולם. שוב לא ידעתי מה להגיד. אחר הצהריים מרוב לחץ חברתי ואי רצון לפגוע בו עמדתי להגיד לו שאני מסכימה אבל הוא אמר לי: " אני לא רוצה להיות חבר שלך יותר מצטער ". אז בכלל התעצבנתי. קודם אני משנה את הלב שלי בשבילו ואז הוא דוחה אותי?! למחרת שוב המשיכו השמועות אבל לא היה לאף אחד משנינו אכפת כי היינו מסוכסכים ולא דיברנו אחד עם השני. לצערי אני התאהבתי בו אחרי שהוא דחה אותי אבל זה היה מאוחר מדי אז ויתרתי. דווקא אחרי שויתרתי משהו חזר על עצמו. שוב הוא מציע לי חברות מול כולם. שוב אני לא סומכת עליו ושוב הוא דוחה אותי. בפעם השלישית הוא כבר לא העז להציע חברות מול הפרצוף של כולם. זה היה במהלך השיעור. הוא קרא לי ושם לי איזה פתק על השולחן שלו. קראתי אותו והבנתי מיד שהוא כבר לא רציני. " אני אוהב אותך רוצה להיות חברה שלי? ". החלטתי להשפיל אותו מול כולם על כל הפעמים שהוא דחה אותי. קימטתי לו את המכתב האהבה לכדור ניר וזרקתי לו את זה ישר בפרצוף. מאז אנחנו בקושי מדברים אבל קצת. אנחנו כבר לא ידידים יותר.

אני רק רוצה להגיד לכם שבסיפור הזה המזל היה אצל הילדה והלך לילדה…
אתן צריכות להיות החלטיות ולדעת מה אתן עושות בחיים שלכן,שלא יבוא ילד כמו בסיפור וישגע את השכל שלכן שוב …ושוב….ושוב…. ובסוף היא התאהבה בו אבל מרוב שהוא דחה אותה היא כבר לא רצתה אותו יותר.


תגובות (5)

את כותבת מהמםםם, זה קרה לי… זה כמו המשל ם הזאב, בסוף לא האמינו לו… זה קרה לי.. רק יותר מעליב… קללות אחד עם השני, השפלות , אנחנו עוברים אחד ליד השני כאילו אנחנו מצורעים.. לא מתקרבים אחד לשני, לא נושמעים אחד ליד השני…

06/05/2013 13:57

מעיפה לו כאפה… וצורחת עליו!
חחחחח אני מאוהבת בכתיבה שלך :-)

06/05/2013 14:36

סיפור יפה (:

06/05/2013 22:19

ואוו איזה סיפור יפה =)

06/05/2013 22:20
LOL LOL

תודה (:

08/05/2013 12:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך