כותבת סיפורים קצרים שיש בהם מוסר השכל.

העיסוי

30/05/2010 9806 צפיות 2 תגובות
כותבת סיפורים קצרים שיש בהם מוסר השכל.

שעת ערב מוקדמות של שישי חורפי. בחוץ גשם זלעפות.
עצבות מה ירדה עליה. מחר חוגגת 45 שנה והיא לבד.

שנה חלפה מאז נפרדה מהאיש שהיה איתה במשך שנים. הפרידה הייתה קשה.
מאז אין לה זוגיות. לא נענתה לחיזורים. לא רצתה באף קשר.

שכבה מול הטלוויזיה, על הספה בסלון. עלעלה בעיתון השבת הפרוס לפניה על השולחן ועינה קלטה מודעה "עיסוי מפנק באווירה רגועה".

מדוע שלא אפנק עצמי בעיסוי ? חשבה ושלחה ידה אל הטלפון.

"שלום. ברצוני להזמין עיסוי. אם אפשר עוד היום" אמרה בביטחון.

"יש מקום פנוי רק בשעה תשע בערב" ענה לה קול גברי.

"מה. אני צריכה להגיע אליכם ?" שאלה בתמיהה. חשבה להזמין עיסוי אצלה בית.

"כן" ענה הקול "אי אפשר להביא את האווירה המיוחדת לבית הלקוח" הסביר לה.

"ומה מיוחד באווירה אצלכם ?" שאלה.

"את מקבלת עיסוי מיוחד, אינטימי. ללא מין ובאווירה שלא מהעולם הזה" ענה הקול בחמימות משכנעת.

"בסדר. אני אגיע" סגרה איתו וקיבלה כתובת.

פנתה לאמבטיה, ממלאת אותה במים חמים, שפכה סבון ריחני ונכנסה לרחוץ גופה. בידה כוס יין לבן סמוק, וברקע מתנגן דיסק שירי האהבה הצרפתיים שאהבה.

שכבה במים מנסה להירגע, לוגמת מהיין, לגימות קטנות, מצפה בעזרתו להסיר את מחסומיה הרגשיים לקראת העיסוי האינטימי שהובטח לה.

לבשה את לבניה הסקסיים ביותר ומעליהם את מעילה השחור והארוך. נעלה את נעלי העקב הגבוהים שלה, ומרחה שפתיה בשפתון אדום והתבסמה.

בצעיף שחור אשר כיסה את שערה הארוך והשחור פסעה ברוח הקרה לעבר רכבה. תיקה על כתפה ובידה הדיסק האהוב.

מהיותה ביישנית מטבעה, שמחה כי עלה בה הרעיון, לחזק רוחה עם היין המתוק והטעים, אשר פעולתו כבר החלה מחוללת בגופה בהשפעה נעימה. השירים הרומנטיים שהתנגנו בחלל הרכב רק הוסיפו לתחושת החמימות שהציפה אותה בציפייה ובערגה.

במעלית הבניין, בחנה את בבואתה הנאה שהשתקפה בראי. נהנית ממראיה החושני הסירה מעל ראשה את הצעיף והניחה אותו ברישול על כתפיה.

בפתח הדלת פגשה בו. בחור צעיר יפה מראה. גבוה ושרירי.

"שלום" אמר בנעימות "אני אלכס" הושיט ידו ולחץ ידה בחמימות.

זז כמעה מעם הדלת, מפנה לה את הכניסה למבוא, אשר אורו היחיד הגיע מנר דולק בהמשך המסדרון.

עדין ידה בידו, הוליכה אל חדר. דלתו הייתה פתוחה ומתוכו נדפו ריחות משכרי חושים.
החדר כולו הואר בצבע אדום, מאור הנרות הדולקים.
במרכזו ניצבה מיטת עיסויים גבוהה. סדין לבן וארוך כיסה את כל עבריה.

עמדה משתוממת, מריחה אל קרביה את הריחות שהדיפו הנרות והקטורת הפזורים מסביב בתוך החדר.

הגבר התקרב אליה מושיט ידיו להסיר מעליה את מעילה הארוך.

התביישה והחזיקה את שוליו צמודים לגופה, ממאנת להיחשף בלבניה בלבד.

"יש בעיה ?" שאל ושמעה את הניב הרוסי והופתעה. קולו בטלפון לא הסגיר את מוצאו.

"בעצם מה זה משנה" חשבה לעצמה.

"אני רק רוצה לקחת את מעילך" אמר בנועם.

"שבי לך פה בנוח ואמזוג לך משהו לשתות" הצביע על ספה צמודה לקיר ולצידה שולחן קטן עמוס משקאות וכוסות.

"מה תשתי?" הציע "יש ויסקי, קוניאק, יין ומה שתבחרי".

"או" " המהמה בליבה "אני אצטרך לשתות והרבה כדי להיכנס לאווירה ולהשתחרר".

"אני מעדיפה יין לבן סמוק אם יש" אמרה כמעט לוחשת. עד כה לא דברה. חששה לשמוע קולה, שלא תחזור בה.

"אין יין לבן סמוק. שתי ליקר טוב" אמר "תטעמי. הוא נקרא "פרפה אמור"" מזג לה מהבקבוק העגלגל וצבע המשקה בתוכו סגלגל.

ביד רועדת לקחה את הכוס וקרבה אותה לפיה. אדי הליקר חדרו לנחיריה ועלו למוחה, משכרים אותה עוד בטרם טעמה מהמשקה. ריחו נעם לה וטעמו המתוק ערב לחיקה.

התיישב לידה והציע לה סיגריה. הצית לשניהם והתרווח לאחור מרוחק ממנה. הרגישה כי הוא נותן לה את המרווח הבטוח שבקשה לעצמה עד שתתאושש.

לגמה לאיטה מהמשקה מרגישה את פעולתו החמימה ונעימה מתפשטת בגופה.

רק בסיימה לעשן, הציע שוב כי תסיר את מעילה.

עמדה וגבה אליו פותחת את כפתורי מעילה. פושטת ידיה לאחור, מניחה לו למשוך המעיל מעל גופה, שמעה את נשימתו נעצרת.

בתנועות איטיות הסתובבה אליו. מבטה המושפל קלט כי צעיפה נשאר עליה, מכסה צד אחד של גופה.

לובן חזייתה בלט מתחת לצעיף השחור. משכה הצעיף והחזיקה אותו על קדמת גופה מנסה להסתיר מערומיה בפניו.

הגבר חייך אליה בחיוך מבויש. מצמיד מעילה לחזהו ועיניו אינן משות מגופה.

בושה אחזה בה. ניסתה להתאושש ואמרה בהתנצלות "אולי לא הבנתי נכון".

"לא. זה בסדר" ענה לה מסתובב וגבו אליה. שמעה את התשוקה בקולו, למרות שלא ראתה פניו כשהניח את מעילה על הוו שעל הקיר.

"בואי, אעזור לך לעלות על המיטה" פנה אליה והרימה בזרועותיו החזקות והשכיבה על המיטה הגבוהה.

הסיר נעליה, מרים את רגל אחת ומניחה חזרה בעדינות תוך כדי ליטוף ואחר השנייה.

התקרב לכיוון ראשה ושאל בלחש "מרגישה בנוח?".

היא רק הנהנה בראשה עוצמת עיניים מחליטה ליהנות ממגע ידיו.

הרגישה כי משך את הצעיף מידיה הצמודות לחזה ואחר הניח כל אחת מידיה לצידי גופה, לוחש לה "אני אשאיר אותך עם מה שאת בוחרת להשאיר על גופך. אבל זה רק בינתיים".

שוב הרגישה את כפות רגליה נתונות בידיו, הן היו חמות ורטובות. הוא מרח אותן בשמן חם וריחני.

לקח את כף רגלה הימנית בשתי ידיו ועיסה אותה בתנועות איטיות ומחממות.

הרגישה איך קיפל וכופף את אצבעותיה קדימה ואחור, גורם לה לצמרמורת נעימה ומעוררת חושים.
אחר עבר לכף רגלה השמאלית ונתן לה את אותו הטיפול.

ביד אחת, אחז את שתי כפות רגליה, מהדקן אחת לשנייה והחל להעביר בעדינות את אצבע ידו השנייה, למירווח שבין אצבעותיה, מחדירה משומנת, בתנועות רכות מחליקה וסובבה ביניהן.

גופה התחיל להתפתל מאליו, בתנועות רכות, ידיה נשלחו ונצמדו לחזה. נשימתה כבדה והיא פקחה עיניה.

שתי ידיו, ליטפו מרחו את קימורי קרסוליה מתעכבות בתנועות מעגליות על העצם החיצונית בצידי כפותיה.

החמימות המתפשטת בתחתית בטנה גרמה לפיה לפלוט אנחה רכה וביליתי רצונית. אגנה נע בתנועות רכות וקלות והיא התפללה בליבה כי הוא אינו מבחין בכך.

ידיו עלו במעלות רגליה, מתרומם ומעביר את כובד גופו לידיו המלטפות מלמטה ומעלה עד ברכיה.

שוב הרגישה איך תנועותיו האיטיות והשמן החמים על גופה, גורמים לה לתחושה עילאית ולערפול חושים.

הוא כופף את רגלה הימנית, מושח אותה בשמן ומושך את שתי ידיו בחזקה מברכה עד כף רגלה.
חזר על תנועה זו מספר פעמים, מסיים התנועה בהחדרת אצבעו למרווח של הבוהן ואחר מושך אותה בחוזקה. כאילו רוצה לעקור אותה ממקומה.

היא חשה לשבריר שנייה בכאב ומייד עינוג.

"בבקשה אל תפסיק" לחשה בערגה, נועצת שיניה עד כאב, באגודלה הקמוץ.

"זו רק התחלה" ענה לה בלחש ואינו מקפח את רגלה השמאלית.

עמד לצידה ובליטוף רפרוף, בסבלנות אין קץ, מרח את שוקיה המלאות והחלקות, מעסה אותן בתנועות מעגליות. ידיו מרפרפות מחוץ לבפנים, כמעט נוגע לא נוגע במקום בו הן נפגשות.

רגליה נפשקו מאליהן, מאפשרת לו ללטפה בפנים ירכיה, בחלקן הרך והרגיש.

הוא צלב את זרועותיו בתוך הרווח שפתחה לו בין רגליה, ידיו אחזו מתחתיה בחמודותיה ונענעו אותם בתנועות קצרות שגרמו רעדות לבטנה והיא חשה בגלי התשוקה הזוחלים לגופה הלוהט.

שחרר ידיו מתחתיה והיא פקחה עיניה בצפייה. ראתה כי נגב ידיו בשולי הסדין ושוב החזירן ואחז בתחתוניה. בתנועות עדינות, חילץ רגליה מהן והוא רכון עליה נושק ברכות לבטנה המפרפרת בתשוקה.

הרימה ישבנה עוזרת לו להסירן מעליה.
עצמה עיניה מושיטה ידיה קדימה לאחוז בו והוא אחז בה והפכה על בטנה, משחרר את אבזם חזייתה ומושכה מתחתיה.

שוב הרגישה את ידיו החמות והרטובות. מורח את אגנה בתנועות עגולות, ממרכז מותניה לעבר צידי גופה עד שיפולי בטנה. תנועותיו התרחבו והתמשכו עד ישבנה. הוא אחז בכל אחד מהם והרעיד את ידיו בקצב – פנימה והחוצה והיא הרגישה איך גופה מזדעזע גלים-גלים עד מורדות צווארה.

בתשוקתה הרבה, התרוממה על ברכיה, תומכת בגופה בזרועותיה, ראשה מונח ביניהן, מרימה ישבנה אל מול גופו.

מרגישה את ידיו המשומנות על כתפיה יורדות ומושחות את גבה בתנועות משיכה קלות, נעצרות על מותניה, שוב עולות מעלה ויורדות.

התנועות מניעות את גופה הרפוי קדימה ואחורה, מקרבה עד נגיעה בגופו ומרחיקה.

לפתע הרפה ממנה.

משתוקקת לחוש את גופו המתרחק, היא דחפה אגנה לעומתו.
אנחות של כמיהה מלאוה בלי שליטה והיא המשיכה להניע את גופה, מקמרת גבה ומכווצת בטנה.
תנועותיה התגברו כאשר הרגישה את גופו הערום וחשה כיצד פלס דרכו אל נשיותה העורגת.

@ כל הזכויות שמורות לימיני נעמי.


תגובות (2)

0522958156 ‬""www.vipmassage.co.il
לפתוח את הלב להתאחד עם המגע.לאנשים שאוהבים מסאזים ארוכים.
תשומת לב יחס אישי ואוזן קשבת.
"פינוקים וחויה בסדנאות מסאז זוגי-לפנק ולהתפנק לתת ולקבל להרגיש ולהתרגש
כמתנה,יום נישואים,יום הולדת ולחיזוק ושידוג הקשר הזוגי-לתקשר דרך הידיים ומגע מתוך מודעות,נתינה ואהבה.הסדנאות מפגש חד פעמי של כ 3.5-4 שעות.
מסאזים
"לארועים.
"בטבע.
"אישיים.
"זוגיים.
"חוייתיים.
"בשיתוף בן הזוג.
"לצמיחה אישית ופתיחות גוף נפש.
מטפל ואומן במסאז(s.m) ב- 7 טכניקות רפואיות וכלליות.(צרפתי,שוודי,סיני,הוואי,תאילנדי,משולב,אבנים חמות,מוקסות סיניות,כוסות רוח,רייקי)לאיזון ושחרור הגוף,לרענון,כיף,הנאה ופינוק.
בוגר:מדיסין,מאסטר ושלוס.
תלמיד-זן,בודהיזם וטנטרה.
"מיקום בראשון לציון עם פרטיות מלאה ובאוירה רומנטית

15/05/2011 16:08

סורי אבל הסיפור בוטה קראתי סיפורים שבהם עושים אהבה אבל לא בצורה כזאת….

15/07/2011 23:02